Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyLittleLove schreef:Elianna_ schreef:Dat Amerikaanse vlag short zocht ik ook, maar helaas hadden ze die niet in Bremen!
Dus mocht iemand die ergens in Nederland nog tegen komen, en mee willen nemen in een maatje 36, dan hoor ik het graag!
Ik kom er binnenkort nogIk wil wel even waarschuwen dat ze klein vallen, ikzelf had 38 ipv 36 namelijk.
Anne. schreef:Ik heb gehoord dat de Primark in Zoetermeer in mei al open gaat![]()
In Zoetermeer kun je tot 3 uur gratis parkeren & tram/metrostation Centrum West zit op nog geen 2 minuten lopen.
Aranel schreef:Gaan jullie wel eens in je eentje naar de Primark? Zit erover te denken om de volgende keer alleen te gaan omdat ik dan toch wat meer op mijn gemak kan kijken. Alle keren dat ik nu vriendinnen mee had, waren zij het eerder zat dan ik en wilden ze weg, terwijl ik nog wou shoppen
Aranel schreef:Gaan jullie wel eens in je eentje naar de Primark? Zit erover te denken om de volgende keer alleen te gaan omdat ik dan toch wat meer op mijn gemak kan kijken. Alle keren dat ik nu vriendinnen mee had, waren zij het eerder zat dan ik en wilden ze weg, terwijl ik nog wou shoppen