Ik schat dat het hier zo'n -7 tot -9 is geweest,zal zo eens op de thermometer kijken. Maar echt geen -17 mijn waterval is niet bevroren. Hier is nog alles mooi wit.
Net een rondje gelopen. Het gaat hier volgens mij vandaag dooien. Jammer, morgen is er kerstmarkt en dan was sneeuw leuk geweest.
Creatas
Geplaatst: 08-12-12 09:33
Koudste temp hier volgens de site (nu) -4.7 En -4.4 als laagste gevoelstemp.
gohya
Geplaatst: 08-12-12 09:43
Heb even gekeken en het is hier nú -8 op de thermometer. Het is erg koud zeg.
MarvanTom
Geplaatst: 08-12-12 10:15
Blauwe lucht met van de vliegtuigstreepjes erdoor, zon erbij: zo'n zomers beeld. Maar aan de ijsbloemen op de serreruit en de wolkjes uit de neusgaten van de pony's zie je dat het koud is: -5.
Er komt vanavond een storing over ons land met regen,ijzel en sneeuw. Dus of het weer zo hard gaat vriezen? ik denk het niet.Volgens t.v. gister word het aankomende nacht maar -1. We zullen het zien.
Volgens Weeronline gaat het hier morgen onweren . Als die sneeuw morgen maar weg is, het is hier echt een puinzooi. De weg is spiegelglad.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-12 11:23
Oh!! Wat voelt het LEKKER buiten!!!! Ik ga zo ècht met de camera er op uit! Echt superweer!!! Ik hoop dat het de hele dag onder 0 blijft, en dat de sneeuw blijft liggen. Zonnetje erbij en Agossie is happy!! (mag wel meer sneeuw liggen eigenlijk, maar ik ben blij met alle beetjes die we krijgen!)
Hier omg Rotterdam is het -5. Zonnetje en strak blauwe lucht. Ik houd van dit weer.
NatasjavE
Geplaatst: 08-12-12 11:26
Robin schreef:
Volgens Weeronline gaat het hier morgen onweren . Als die sneeuw morgen maar weg is, het is hier echt een puinzooi. De weg is spiegelglad.
Euhhh.....onweer???
Jespri
Geplaatst: 08-12-12 12:43
Het is hier echt zo prachtig nu. Van mij mag het de hele winter zo zijn als nu. Super mooie witte velden en witte bomen. De wegen zijn hier super schoon en goed te rijden. En dan het zonnetje de bij, ik hou er van.
Frits2008
Geplaatst: 08-12-12 12:44
Hier was de koudste temperatuur -6,5 gevoelstemperatuur -8,8 gemeten om 4:06 uur vannacht, maar toen lag ik onder een warm dekbed.
Zon hoeft niet altijd dooi te betekenen, hoor. Maar het is wel bijzonder mooi!!
Overigens zitten de "non-snow-lovers" heel blij te roepen dat het snel over is en dat het zondag alweer flink gaat dooien, maar hebben ze verderop in de week gekeken? Het gaat sowieso weer vriezen en grote kans dat er ook weer sneeuw komt!!