weet iemand of ze de gewone brievenbus post ook op maandag bezorgen? of doen ze dat al helemaal niet meer? (ik kan namelijk niet wachten tot m'n brievenbus vol ligt met pakketjes )
Alleen de rest, wat in het weekend is blijven liggen, geloof ik Wat ze zondag uit de brievenbussen halen bijvoorbeeld, bezorgen ze pas weer vanaf dinsdag. Voor zover ik weet
Ik zie hierboven iets staan over een tas waar een rits van kapot is? Persoonlijk vind ik 't nogal idioot om dan een volle refund terug te willen. Kijk, als de tas helemaal beschadigd was EN de rits was kapot, ala, dan kan ik 't begrijpen. Maar een volle refund terug eisen op iets wat eigenlijk een 'klein' onderdeel is en de tas is nog bruikbaar vind ik nogal associaal.
_Kimmm
Geplaatst: 13-08-12 13:10
Ik vind het niet associaal je betaald toch voor een goed werkend product. Als ik in de winkel iets koop wat kapot blijkt te zijn eis ik ook een nieuwe
NewYork
Geplaatst: 13-08-12 13:11
Hey, ik volg al een hele tijd dit topic, en vond het tijd worden om nou ook maar eens een ebay account te maken. Nu wilde ik mijn ebay account verriefieren, dus word ik gebeld door ebay, alleen alles wat ik krijg ik: Indien u dit gesprek verwacht druk op (cijfer) en als ik daar op druk gewoon hetzelfde.. Ik kan mijn account nu niet activeren.. Hoe is dit bij jullie gegaan? HELP, ik wil KOPEN! hahaha