Hier heel veel regen rond half 2 afgelopen nacht en ook Hagel.Onweer niet veel gehad,maar zag wel heel veel weerlicht en bliksem richting het Noorden. Nu word het blauw en de zon schijnt.
MarrieLeen
Geplaatst: 02-08-12 09:14
Jeetje, in het noorden ging het er dus nog veel heviger aan toe! Hier alleen regen later in de nacht en in de verte een rommel.
Mijn god wat een onweer vanmorgen rond kwart voor 5! Vind onweer heerlijk om naar te luisteren, maar dit keer niet. Mijn paard stond met de kudde buiten en dat vond ik wel even spannend. Gelukkig niets aan het handje.
Hier vanmorgen best wel onweer om een uurtje of 4/5,niet heftig, maar hield wel lang aan. Behoorlijk regen gehad, overdag redelijk, in de middag eigenlijk lekker weer om wat te gaan doen, zonnetje af en toe.
Het schijnt in Alblasserdam ook aardig te keer gegaan te zijn. In het begin nog wel wat gehoord, maar heerlijk in slaap gevallen en als een blok doorgeslapen tot de wekker.
In de ochtend regen -alsof we nog niet genoeg hadden gehad vannacht-, de rest van de dag was een prima dag. Hoop zo erg dat het zaterdag droog blijft. Dance Valley, maar denk dat we wederom weer plens valley gaat worden.