Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

leuk, scherpe messen )(en je merkt met sinasappels persen altijd zo lekker dat je vrijwel altijd miniwondjes op je handen hebt... auw) . Maar dan wisselde ik wel regelmatig (die dingen gingen vrij snel stuk, wellicht expres ). Maar ik ging niet voor elk product van handschoenen verwisselen. Nu werkte ik ook met fruit en gebak dus daar is dat niet zo heel kwalijk vind ik, zeker niet als je bijvoorbeeld het buffet aan het bijvullen bent met taartjes. Dan zou je elke keer andere handschoentjes aan moeten doen, terwijl je ze alleen met een spatel oppakt en ze op een bord schuift met je andere hand.

Inney schreef:Ik vroeg me eigenlijk af hoe jullie denken over een pleister in de horeca? Als horeca medewerkers en gasten.
Ik heb momenteel een brandblaar op mijn vinger. Ik vind dit zelf niet fris, dus heb er een pleister om gedaan. Echter vind ik een pleister ook nooit echt fris ogen. Ik heb hem wel drie keer verwisseld, maar wat denken jullie er eigenlijk van? Storen jullie je eraan of vinden jullie het heel normaal?
En ja, dat heb ik wel eens gezien. Blegh. Caira schreef:Of wanneer je met 4 hele hete borden aan tafel komt en ze spontaan vergeten wat ze besteld hebben AUWWWWWWWWW!
Vandaag de hele dag aan moeten horen hoe warm het was, ja duhhhhhh ik sta hier met mijn lange broek u te bedienen terwijl ik liever ook met een lekker drankje zou gaan zitten! Morgen eindelijk vrij, godzijdank!!
Caira schreef:Vandaag de hele dag aan moeten horen hoe warm het was, ja duhhhhhh ik sta hier met mijn lange broek u te bedienen terwijl ik liever ook met een lekker drankje zou gaan zitten! Morgen eindelijk vrij, godzijdank!!

Courses schreef:Caira schreef:Of wanneer je met 4 hele hete borden aan tafel komt en ze spontaan vergeten wat ze besteld hebben AUWWWWWWWWW!
Vandaag de hele dag aan moeten horen hoe warm het was, ja duhhhhhh ik sta hier met mijn lange broek u te bedienen terwijl ik liever ook met een lekker drankje zou gaan zitten! Morgen eindelijk vrij, godzijdank!!
Daar heb je toch diendoeken voor?
. Was bewolkt met af en toe een buitje... Gelukkig was er een terras met van die mega hang parasols dus konden alsnog prima naar buiten. Heerlijk gegeten, prima service en nette prijs voor dat wat wij kregen. Enige jammere was een weliswaar zeer correcte serveerster maar met een mega arrogant hoofd! Ik dacht dan het aan mij lag maar zelfs mijn vriend zei er iets over tegen mij. We voelden ons echt een beetje de kindertjes op een kinderdagverblijf
. De andere meiden die rondliepen waren wel super dus ik kom zeker vaker terug! 

Ook een beetje eigenbelang want ik vind het hartstikke zonde als het opdienen lang duurt. Het eten van de eerste is dan al bijna koud als de laatste zijn/haar eten krijgt.