[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 11:12

Hoe zouden jullie een lichtbeige trui combineren? Zag er eentje bij H&M, een lange, dus met een legging eronder. Maar zwart vind ik ook weer zo wat. Zit zelf te denken aan iets van lichtbruin of taupe ofzo?

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 13:34

Ja mooi, en dan met donker gekleurde laarzen. Zou zelf ook geen zwart doen, maar wel een kleur waardoor er contrast ontstaat.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 14:16

Ik zou bruin of taupe doen!
Of evt bijv cognac laarzen/riem en wel een zwarte legging.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 14:24

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 14:39

Een langere (col)trui?

Ik heb wel zin om weer te shoppen voor de herfst/winter! :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 14:42

Ik ook! 29 september is het weer National Glamour day dus dan gaan een vriendin en ik weer lekker winkelen :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:36

LETS schreef:
Een dikke panty DaniBanani? Maak anders even een foto, kan me er nu niet echt een voorstelling van maken.
En Morrow_less; gewoon iets waar je je fijn in voelt. Jongens vinden het al snel leuk, zou voor een mooie broek met shirtje gaan ofzo..

Heeft iemand van jullie ervaring met Levi's Curve ID? Zitten die nou echt zo goed? Lopen ze uit en hoe vallen ze?

Ja ik. Ik heb de demi curve en het zit fantastisch. Vind ze wel klein uitvallen, ik heb een maatje 25 demi curve namelijk. Fijne broeken, blijven best lang mooi. Heb mijne nu ruim een jaar, draag hem het liefste zo'n 2/3x per week en hij is nog steeds wel mooi. Vind de vorm ook redelijk blijven, als ik hem na 3 dagen in de was gooi is ie nog steeds niet uitgelubberd. Heb zelf behoorlijk stevige bovenbenen (spieren) en slanke onderbenen, ding zit perfect.

Over het verven van de broek; ik heb het met de hand gedaan. denk dat een zwarte broek je er wel echt weer zwart mee krijgt, misschien een witte broek ook wel, maar een spijkerbroek (licht) krijg je er dus absoluuuuut niet zwart mee.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:27

Rebeccaa schreef:
LETS schreef:
Een dikke panty DaniBanani? Maak anders even een foto, kan me er nu niet echt een voorstelling van maken.
En Morrow_less; gewoon iets waar je je fijn in voelt. Jongens vinden het al snel leuk, zou voor een mooie broek met shirtje gaan ofzo..

Heeft iemand van jullie ervaring met Levi's Curve ID? Zitten die nou echt zo goed? Lopen ze uit en hoe vallen ze?

Ja ik. Ik heb de demi curve en het zit fantastisch. Vind ze wel klein uitvallen, ik heb een maatje 25 demi curve namelijk. Fijne broeken, blijven best lang mooi. Heb mijne nu ruim een jaar, draag hem het liefste zo'n 2/3x per week en hij is nog steeds wel mooi. Vind de vorm ook redelijk blijven, als ik hem na 3 dagen in de was gooi is ie nog steeds niet uitgelubberd. Heb zelf behoorlijk stevige bovenbenen (spieren) en slanke onderbenen, ding zit perfect.

Ik heb hem ook! Alleen de maten zijn af en toe wel wat apart ja! Volgens de metingen zou ik een slight curve moeten hebben, maar een demi curve in een maatje kleiner paste veel beter :) !
qua kwaliteit zijn ze ook wel goed en ze zitten heerlijk! Het is niet voor niets mijn favoriete spijkerbroek :D !

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:28

Nell_ schreef:
Een langere (col)trui?

Ik heb wel zin om weer te shoppen voor de herfst/winter! :D

Ik ook. Vind dat toch wel een van de leukste dingen van een nieuw seizoen :D

Josien_ schreef:
Ik ook! 29 september is het weer National Glamour day dus dan gaan een vriendin en ik weer lekker winkelen :D .

Leuk! Dat scheelt ook echt :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 16:30

Josien_ schreef:
http://riverisland.scene7.com/is/image/ ... ain?$hero$

Wat zouden jullie met deze legging combineren :) ?
Heb nu een wat langere blouse en simpel lang wit shirt met blazer die ik er op kan doen, maar ik wil nog wat meer creativiteit :D .

Ik zal hier ook een leuke langere (col) trui op doen. De H&M heeft weer wat nieuwe op de site staan, erg leuk.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 19:12

DaniBanani schreef:
LETS schreef:

Het jurkje is ongeveer deze kleur: http://www.modcloth.com/shop/dresses/sa ... well-dress
Neigt misschien iets meer naar roze, maar dit komt aardig in de buurt. De belangrijkste vraag is denk ik eigenlijk welke kleur hier mooi bij combineert (en dan bedoel ik geen zwart/wit/grijs). :)

Beetje beige/nude achtige kleuren? Dat staat denk ik wel mooi.

Fijn dat jullie allemaal zo positief zijn over de levi's curve! Dan heb ik het geld er wel voor over :)

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:36

Davinia_ schreef:
Hoe zouden jullie een lichtbeige trui combineren? Zag er eentje bij H&M, een lange, dus met een legging eronder. Maar zwart vind ik ook weer zo wat. Zit zelf te denken aan iets van lichtbruin of taupe ofzo?

onder lichtbeige staat bordeaux rood ook heel mooi :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 20:38

XNienke_ schreef:
Davinia_ schreef:

onder lichtbeige staat bordeaux rood ook heel mooi :j

Oow, wat stom... Ik heb inderdaad een lichtbeige vest met een bordeaux topje, omdat ik dat zo mooi vond. Stom dat ik er dan niet op de andere manier aan denk :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 02:51

Nieuwe blazer <3

AfbeeldingAfbeelding

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 11:50

Ik ben net ff de stad in geweest. Wat hangen er SUPER leuke dingen in de winkel!!

Heb een grijze skinny van h&m, (10 euries) een mint groene iets doorschijnende blouse met studs op de kraag en een panterprint circle scarf!

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:51

waar heb je die blouse vandaan? ook h&m?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:52

Hoe is die grijze skinny Corien? Valt hij een beetje mooi en is de kleur mooi?
En qua maat?
Ik zat te twijfelen tussen die en die van 29,95, maar heb nu die van 29,95 besteld :P

Ik heb trouwens echt een te grote bestelling bij de h&m :=
Had eerst 521 euro, dat was natuurlijk te veel :+ Dus heb het nu teruggebracht naar 372 :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:58

Dat is inderdaad een aardige grote bestelling!
Ik moet die van mij vandaag terug brengen, ik hou niets :+
Wil eigenlijk weer een nieuwe bestellen, maar misschien dat we zondag eventjes naar Breda gaan, dus kijk ik eerst wel in de winkel :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:00

Hoe kwam het dat het terug gaat :oo en wat had je besteld dan?
Ook al van de nieuwe herfst/wintercollectie?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:04

Ja, ik had vooral veel zwarte broeken besteld, maar die zaten niet goed. En verder had ik van 2 dingen de verkeerde maat gekregen en andere dingen die toch niet zo leuk waren als dat in de catalogus stond. Jammer hoor! Zit nog te twijfelen over 1 vestje, maar die is eigenlijk voor het mooie iets te groot, ook al is het beetje een wijd vestje. Straks nog maar eens goed kijken en beslissen.
Had ook laarzen, maar die staan zo wijd open bij mijn benen :\

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:09

Da's wel balen zeg..
Dan kun je misschien beter voor kortere laarsjes gaan, dan valt het minder op?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:13

Ja inderdaad, dat had ik ook al besloten :j Enkellaarsjes die wat wijder zijn valt stuk minder op, dus dan ga ik daar maar naar op zoek. Heb er namelijk pas 4 paar in mijn kast staan hoor :+
En ik merk ook wel dat nu ik van lichtblond naar middenbruin ben gegaan qua haarkleur, ik wel andere kleuren kan dragen qua kleding.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:17

Chantal, ik vind hem iig heel fijn! Voor het geld kan je natuurlijk niet heel veel verwachten. Maar hij zit me mooi, dat is al heel wat. Hij valt wel groot. Ik heb normaal 29 bij H&M en heb deze in 28 genomen. Vind het een heel fijn stofje.

Afbeelding
Hier hangt ie in het midden

Afbeelding

Afbeelding

Niet hele goede foto's, maar misschien heb je er iets aan. Hij is een beetje muisgrijs, gewoon egaal. Ik heb die van 29,95 wel zien liggen, die waren ze aan het klaarmaken om de winkel in te gaan. Die was iets lichter :j Maar voor een tientje vind ik het een fijne broek, zit wel wat stretch in, dus sluit mooi aan.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:18

Hij zit inderdaad erg mooi :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 14:21

Een vrouw kan nooit te veel schoenen hebben Marilla!
Wat leuk dat je een andere haarkleur hebt geprobeerd!

De broek staat je erg goed Corien! Denk dat ik die er ook nog even bij ga bestellen voor die paar euro en dan ook in een maatje kleiner :)
Je ziet er trouwens goed uit! :D Blouse staat je goed!

Ohh ik zie leuke schoenen bij de scapino :9
Vanavond maar eventjes de stad in dus :D
Laatst bijgewerkt door Destino op 14-09-12 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt