Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LETS schreef:Een dikke panty DaniBanani? Maak anders even een foto, kan me er nu niet echt een voorstelling van maken.
En Morrow_less; gewoon iets waar je je fijn in voelt. Jongens vinden het al snel leuk, zou voor een mooie broek met shirtje gaan ofzo..
Heeft iemand van jullie ervaring met Levi's Curve ID? Zitten die nou echt zo goed? Lopen ze uit en hoe vallen ze?
Rebeccaa schreef:LETS schreef:Een dikke panty DaniBanani? Maak anders even een foto, kan me er nu niet echt een voorstelling van maken.
En Morrow_less; gewoon iets waar je je fijn in voelt. Jongens vinden het al snel leuk, zou voor een mooie broek met shirtje gaan ofzo..
Heeft iemand van jullie ervaring met Levi's Curve ID? Zitten die nou echt zo goed? Lopen ze uit en hoe vallen ze?
Ja ik. Ik heb de demi curve en het zit fantastisch. Vind ze wel klein uitvallen, ik heb een maatje 25 demi curve namelijk. Fijne broeken, blijven best lang mooi. Heb mijne nu ruim een jaar, draag hem het liefste zo'n 2/3x per week en hij is nog steeds wel mooi. Vind de vorm ook redelijk blijven, als ik hem na 3 dagen in de was gooi is ie nog steeds niet uitgelubberd. Heb zelf behoorlijk stevige bovenbenen (spieren) en slanke onderbenen, ding zit perfect.
Nell_ schreef:Een langere (col)trui?
Ik heb wel zin om weer te shoppen voor de herfst/winter!
Josien_ schreef:Ik ook! 29 september is het weer National Glamour day dus dan gaan een vriendin en ik weer lekker winkelen.
Josien_ schreef:http://riverisland.scene7.com/is/image/ ... ain?$hero$
Wat zouden jullie met deze legging combineren?
Heb nu een wat langere blouse en simpel lang wit shirt met blazer die ik er op kan doen, maar ik wil nog wat meer creativiteit.
DaniBanani schreef:LETS schreef:Een dikke panty DaniBanani? Maak anders even een foto, kan me er nu niet echt een voorstelling van maken.
Het jurkje is ongeveer deze kleur: http://www.modcloth.com/shop/dresses/sa ... well-dress
Neigt misschien iets meer naar roze, maar dit komt aardig in de buurt. De belangrijkste vraag is denk ik eigenlijk welke kleur hier mooi bij combineert (en dan bedoel ik geen zwart/wit/grijs).
XNienke_ schreef:Davinia_ schreef:Hoe zouden jullie een lichtbeige trui combineren? Zag er eentje bij H&M, een lange, dus met een legging eronder. Maar zwart vind ik ook weer zo wat. Zit zelf te denken aan iets van lichtbruin of taupe ofzo?
onder lichtbeige staat bordeaux rood ook heel mooi