Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:33

Dan is dit verkeerd gescand geweest Kinke, als je de stikker erafhaald zul je zien dat daar een andere code onder staat die niet jou postcode en huisnr is.

Kinke

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:43

pulk pulk...nope.....niks bijzonders te zien.
Gewoon mijn gegevens met correcte adres en postcode, opgeschreven door de verkoopster. En onderaan de envelop een TNT sticker met nogmaals dezelfde postcode. Ik zie wel dat verkoopster de envelop in de lengte en breedte met breed plakband heeft beplakt (gewoon doorzichtig). Dat loopt wel precies over mijn adresgegevens. Zal er dan een of ander scanapparaat/tnt machinegeval zijn geweest die hierdoor van de leg is geraakt? :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:47

Als die volledig plakband is dan heeft die er geen code op kunnen scannen, en zal de stikker er om die reden op zitten...
Anders kan die niet gesorteerd worden...

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:48

mysterie opgelost dus :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:58

:j

Wel fijn dat je eerste afstand-aankoop toch nog goed is afgelopen! :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:06

Ik heb niks meer van de koopster gehoord.. Denk dat ze haar pogingen maar heeft gestaakt! :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:11

Of ze is in overleg met haar advocaat..... :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:30

Ok, te vroeg gejuigd, alsof ze het kon meelezen ofzo :') Ze reageert eens per 3 dagen een keer..

Krijg nu de boodschap dat ze de hele partij van 46 flesjes heeft gekocht om dat ene flesje.. ( ja joh, klinkt heel logisch ) Of ik even het geld terug wil storten, dan stuurt ze alles terug ( minus dus dat flesje ) Ja, DOEIIIII! Dat flesje is zoek en dan kan ik er mooi voor opdraaien!! Ga ik dus ook niet doen! Ze zegt dat er misschien iemand is die een grapje met mij heeft uitgehaald ( Ja, zij is een grapje met me aan het uithalen!! :( )

Gezegd dat ik foto's wil van de doos etc en dat ik een claim zal indienen bij postNL, meer kan ik niet doen. Heel rot, maar ik word gewoon opgelicht hier!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:36

Lijkt echt wel of ze mee leest!
Gezegd dat ik foto's wil van de doos etc en dat ik een claim zal indienen bij postNL, meer kan ik niet doen :j

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:48

Wat n gezeur Tallie! Idd heel erg apart dat nét dat ene flesje mist...

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:52

ik snap niet dat er zulke mensen op deze planeet rond lopen -:(-

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 14:55

Tallie, het flesje is zoek... maar zij had ALLES gekocht óm dat ene flesje... :D
Zij lekker dat flesje in haar broekzak gestopt, omdat ze waarschijnlijk aan de andere flesjes toch niets heeft, als het om dát flesje gaat.
Dus zij flesje incl geld terug.

Als jij zeker weet dat het flesje erbij zat!
Jij kon sowieso niet vantevoren weten dat het haar alleen om dát flesje ging.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 15:23

Je kan toch gewoon het volgende sturen: 'je mag de flesjes best terugsturen als je die niet wilt, maar het geld wordt niet teruggestort' ;)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:54

Ze heeft mij foto's van de doos gezonden, dus ik ga maar even naar PostNL en kijken wat zij zeggen.. Wat moet je ermee he? :')

Ik vind het gewoon frappant.. En eigenlijk begin ik best wel pissig te worden dat ze mij op deze manier probeert te naaien zeg maar.. Gewoon onbeschoft om het zo te spelen.. Ik ben nog beleefd, maar ondertussen... :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:56

Je kan er donder op zeggen dat dit geen zuivere koffie is. Ik ben heel benieuwd hoe dit voor je gaat aflopen.

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 16:59

Ik zou er gewoon niet meer op reageren. Het lost niks op, maar jij hebt je geld en zij haar nagellak.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 17:00

Ik zou mailen dat verzenden eigen risico is en dat je er verder niets meer aan kunt doen..Je bent toch geen bedrijf of wel?

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 17:02

En daar was niets op te zien? Nu kan ze er zelf nog een gaat in maken daar niet van.

Maar ik zou gewoon zeggen: Ik heb contact gehad met Post NL. Ze gaan het uitzoeken, ze gaan kijken wie het bezorgd heeft en het bij de bezorger neer leggen. Ze laten me zo snel mogelijk iets weten, en dan hoor je ook van mij terug.

Als jij zeker weet dat ze je voor de gek heeft (wat ik eigelijk ook zeker weet als ik dit allemaal zo begrijp)
Zou ik er geen energie in steken. Doe maar net alsof, en hou het tegen over haar maar heel officieel. Dan stopt ze vast wel een keer.

Doet ze dat niet dat zeg je gewoon mijn excuus mevrouw ik kan verder niks meer voor u betekenen. Ik heb alles netjes verzonden, post nl heeft alles netjes afgeleverd dus ik kan verder niets meer doen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 17:53

Waarom liegen Gerda20? Daarom worden verkopers ook niet meer vertrouwd: er zijn teveel mensen die liegen.

Als jij zeker weet dat die kleur erbij zat (ik twijfel daar wel een beetje aan, aangezien je zélf ook gezocht hebt tussen bankkussens etc., dus 100% zeker ben je niet) dan zou ik er gewoon niet meer op in gaan.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:02

\is verzenden niet op risico van de koper? heeft ze ook tijdens email contact(voor de koop) gevraagd om alleen dat ene flesje?

ik zou gewoon sturen dat je zeker weet dat die erbij zat, dat je geen geld terug geeft, en ook de andere flesjes niet. dat je niet meer voor haar kan doen en dat je het heel erg vind.

dan lieg je niet, en dan is het ook niet meer jou probleem. op verdere mailtjes gewoon niet reageren.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:05

Verzenden is wettelijk op het risico van de verzender, en niet de ontvanger.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:16

HTM schreef:
Verzenden is wettelijk op het risico van de verzender, en niet de ontvanger.

Dat klopt! Ik heb echter bewijs dat het verzonden is en het enige wat ik kan doen is er bij PostNL achteraan gaan.

Gamblerscup; Ikheb inderdaad tussen de kussens van de bank gekeken, ook al heb ik ze geteld, in de doos gestopt en meteen dichtgeplakt. Maar als een koper zo stellig zegt dat hij er niet bij zit, zou jij dan niet twijfelen?

Enfin, misschien is negeren vanaf nu inderdaad het beste. :D
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 12-07-12 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:18

PocoGaucha schreef:
\is verzenden niet op risico van de koper? heeft ze ook tijdens email contact(voor de koop) gevraagd om alleen dat ene flesje?

Nee, dat is nou juist zo typisch, ze vroeg meteen wat alles bij elkaar zou kosten..

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:02

Ik lees al een tijdje mee en lig soms dubbel over wat mensen meemaken.
Nu heb ik zelf voor het eerst een "marktplaats-verhaal" :\

Ik heb een voliére te koop staan waar mijn ratten ingezeten hebben. Ik heb een andere kooi voor ze waardoor de voliére overbodig is geworden. Ik dat ding op marktplaats gezet met bieden vanaf €50 erbij......
Krijg ik een mailtje van iemand "ja ik bied €25" Dus ik mail de beste meneer/mevrouw terug dat er duidelijk bij de advertentie staat dat het bieden vanaf €50 gaat.
Krijg ik nu net een mailtje binnen "Hoi bent u ongesteld of wat?" |o
Wat moet ik daar nu weer mee??
Eigenlijk wil ik een pittige mail terugsturen maar tja.....bereik ik hier wat mee? Denk het niet.
En voor de nieuwsgierigen.....ja ik ben idd ongesteld :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 19:03

Gewoon terug sturen, "ja ontzettend, hoezo?"