Ik zou ook erg geintresseerd zijn om te schrijven met een gevangenen, het liefst in Nederland. Omdat ik het in mijn iegen taal (geen engels ect) een stuk makkelijker vind.
Jamie's vrouw wil me graag ontmoeten als ik daar ben.
Gevangenis gebeld om bezoek aan te vragen, morgen terugbellen voor goedkeuring. En natuurlijk meteen een berichtje aan Jamie gestuurd om hem op de hoogte te brengen.
bij mij duurde het een week of 3 voordat ik mijn eerste antwoord kreeg.
soms duurt het wat langer soms wat korter, de mijne heeft niet veel geld dus kan niet zo vaak terug schrijven als hij zou willen. maar tussen de 2 en 3 weken duurt het sowieso.
oke komt dat soms omdat hun geen priority sticker terug kunnen plakken? ik krijg ze gratis bij mn sigarenboer dus dan doe ik volgende keer een paar meesturen
wat spannend Isegrim!! ik vind het zo fijn voor je dat het je lukt om er veel aandacht voor te krijgen!
is het ook zo dat ALLE post wordt gelezen voordat het wordt uitgedeeld of alleen door een apparaat gehaald? niet dat ik nu dingen vertel die geheim zijn ofzo maar het is wel fijn om te weten. ik zal hem ook eens vragen hoe hij de post ontvangt, in een enveloppe of los en of die enveloppe open is of nog dicht.
Volgens mij wordt alles wel helemaal gelezen. Of steekproefsgewijs misschien? Kan me ook niet voorstellen dat er een paar mensen aaal die brieven elke dag zitten te lezen... Je moet ook op elke brief alles zetten, naam + nummer, mocht het gescheiden raken
Mavelle
Geplaatst: 10-02-13 12:55
Leuk Isegrim! Zal Jamie vast ook geweldig vinden om te horen!
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt alles lezen. Het zal steekproefgewijs gebeuren. Is bijna niet te doen om alles te lezen. Zoals in Polunsky, daar zitten bijna 3.000 gevangenen ofzo. Daar zal nogal wat post binnenkomen lijkt me zo.
het lijkt mij ook niet dat ze echt alle post gaan doorlezen, maar misschien ook wel bij speciale personen ofzo, ik heb echt geen idee.
vandaag heb ik een hele lange brief gekregen, zo geweldig! alleen weet ik dat hij bijna geen geld heeft en ik vond het dus ook wel heel erg om te lezen dat hij eten en drinken heeft geruild voor postzegels om mij deze brief te sturen. zoiets kan ik me gewoon niet voorstellen.