Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rosalyvdb schreef:Mijn dochter en ik waren even een boodschap doen toen ze op zoek was naar 'Dat andere woord voor sarcastisch'.
Ik kon het me ook even niet meer herrinneren dus dacht ze diep na.
Het was druk in de supermarkt.
Plotseling roept ze keihard; 'Mama, ik weet het weer! Het was EROTISCH!'.
Iedereen keek mij raar aan want ja, zo'n kind zal het wel van haar moeder hebben..
Ik wist het gelijk weer, ironisch!
'Nee! Je bedoelt ironisch! Doe niet zo vreemd!!'.
Netam89 schreef:Ik moest laatst voor een collega wat op zoeken. Hoorde dat ze in vergaderzaal 2 zat vergaderzaal 3 zit ernaast. Eenmaal aangekomen, trek ik de deur van 3 los en met een grote glimlach zeg ik: ik heb het geregeld voor je...
Kijken er in een keer 7 mannen in pak op plus de directeur en beginnen heel hard te lachen *oeps verkeerde deur.. Moet zeggen kreeg toen wel even een kleurtje
rosalyvdb schreef:Mijn dochter en ik waren even een boodschap doen toen ze op zoek was naar 'Dat andere woord voor sarcastisch'.
Ik kon het me ook even niet meer herrinneren dus dacht ze diep na.
Het was druk in de supermarkt.
Plotseling roept ze keihard; 'Mama, ik weet het weer! Het was EROTISCH!'.
Iedereen keek mij raar aan want ja, zo'n kind zal het wel van haar moeder hebben..
Ik wist het gelijk weer, ironisch!
'Nee! Je bedoelt ironisch! Doe niet zo vreemd!!'.
MyLittleLove schreef:Het leukste moment van het jaar was toch wel deze:
We hadden net een scheikunde proefwerk gemaakt en er was 1 vraag waar bij naar een scheidingsmanier werd gevraagd. Vriendin A komt naar me toe: ''Wat had jij bij die vraag? Het was masturberen,toch?'' En ik keek haar aan als een botsauto en vroeg ''Wát heb je daar opgeschreven?'' Waarna ze het woord nog een keer herhaalde.. Ik pieste bijna in me broek van het lachen maar ze had écht niet door wat ze nou op had geschreven.. want ja, destilleren lijkt echt op masturberen, toch?![]()
![]()