Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilli schreef:mylittlejoy schreef:Of dat Bryan Adams in Summer of 69 "standing on your mama's porch" zingt in plaats van "standing on your mama's corpse".....
Ach, ik dacht dat 'ie zong: "I've got my first real sex dream", maar hij zingt dus "I've got my first real six string"...
lieniminnie schreef:Ik zei vroeger altijd ruimtewissers tegen ruitenwissers
tot ik erachter kwam dat ruitenwisser heel logish was
en het duurde ook even voordat ik doorhad dat het 'smakelijk eten, smakelijk eten' liedje vader jacob is
Hilli schreef:mylittlejoy schreef:Of dat Bryan Adams in Summer of 69 "standing on your mama's porch" zingt in plaats van "standing on your mama's corpse".....
Ach, ik dacht dat 'ie zong: "I've got my first real sex dream", maar hij zingt dus "I've got my first real six string"...
vuurneon schreef:Ik dacht jaren geleden dat de woeste hoeve een mooi sfeervol restaurant wasik wou er graag een keer heen hahaha. Mijn vader durfde niet te zeggen wat het wel echt was, mama wel; schat, dat is een seksclub!
Citaat:In de Woeste Hoeve hebben wij een kleine kaart. Dit houdt in dat je van een soepje tot een saté kan bestellen.
joyce2 schreef:Hilli schreef:Ach, ik dacht dat 'ie zong: "I've got my first real sex dream", maar hij zingt dus "I've got my first real six string"...
Whaha, serieus, dat wou ik ook net gaan typen! Ik heb dat zo ontzettend lang, zo hard meegezongen! Totdat ik op een gegeven moment de rest van de zin een beetje raar vond klinken... "played it till my fingers bled" krijgt dat opeens wat ranzigs over zich, hahahaha.
Arrabel schreef:vuurneon schreef:Ik dacht jaren geleden dat de woeste hoeve een mooi sfeervol restaurant wasik wou er graag een keer heen hahaha. Mijn vader durfde niet te zeggen wat het wel echt was, mama wel; schat, dat is een seksclub!
Je kan er ook een hapje eten hoor.. hahaha
Citaat:In de Woeste Hoeve hebben wij een kleine kaart. Dit houdt in dat je van een soepje tot een saté kan bestellen.
Quellian schreef:joyce2 schreef:Whaha, serieus, dat wou ik ook net gaan typen! Ik heb dat zo ontzettend lang, zo hard meegezongen! Totdat ik op een gegeven moment de rest van de zin een beetje raar vond klinken... "played it till my fingers bled" krijgt dat opeens wat ranzigs over zich, hahahaha.
Whahahaha, ik probeer hier mijn lach in te houden, collega zit me vragend aan te kijken
vuurneon schreef:Ik dacht jaren geleden dat de woeste hoeve een mooi sfeervol restaurant wasik wou er graag een keer heen hahaha. Mijn vader durfde niet te zeggen wat het wel echt was, mama wel; schat, dat is een seksclub!
Arrabel schreef:vuurneon schreef:Ik dacht jaren geleden dat de woeste hoeve een mooi sfeervol restaurant wasik wou er graag een keer heen hahaha. Mijn vader durfde niet te zeggen wat het wel echt was, mama wel; schat, dat is een seksclub!
Je kan er ook een hapje eten hoor.. hahaha
vuurneon schreef:joyce2 schreef:Hahaha, de Woeste Hoeve, klinkt wel een beetje als iets uit de Penny
Er worden daar heel wat mannen getemd denk ik