Wat fijn te horen dat jullie ook zon hebben , hier is het ook heerlijk volop zon en geen wolkje aan de lucht. Het is lekkerder dan gisteren want vandaag hebben we geen koud briesje.
Vanmorgen lag er ijs op de auto en was op stal alles wit! Gelukkig ging dat al heel snel weg, maar het blijft toch best koud hoor! Nu om 17.06 is het nog steeds erg licht! Dat gaat de goede kant op gelukkig! Maar ik heb het ook vandaag de hele dag niet echt warm gehad!
Tempratuur daal hier snel, nu 3'1. Het is helder met een rode gloed.
Kendra
Geplaatst: 15-01-12 19:35
Het wordt nu echt koud.... Maar wat was het lekker weer vandaag! Zonnetje, bijna geen wind, voelde haast voorjaar (zal wel weer vreslijk tegenvallen )
blensink
Geplaatst: 15-01-12 20:44
aerdenhout1 jij woont vast bovenin het noorden merk dat het bij jou kouder is dan bij de rest.
Onne dat betekent vast dat jullie morgen weer zo´n mooie dag krijgen, dat is mij welees verteld als je sávonds een rode gloed hebt word het de volgende dag mooi weer, daaraantegen als het sóchtends is gaat het vaak regenen. Hier is het nu ook goed aan het afkoelen zo´n 10 graden, ja en dan heb ik het koud
het was vanavond mooi helder buiten dus wel fris. heb even een korte krukken wandeling gemaakt met de verpleging en het was best te doen. loop nog steeds in mijn zomer jas. maar wel met fleecetrui eronder hoor.
Het vroor hier om half 10 al best wel,toen zat er al ijs op de auto en op de vijver. Zal vanacht wel wat harder gaan vriezen dan.
quartel
Geplaatst: 16-01-12 01:16
wat een genot vandaag!!!!!! die zon was heerlijk op ons velletje dacht ik zo Afgelopen nacht hier niet echt vorst gehad volgens mij. Ik ben benieuwd hoe het nu vanmorgen zal zijn.