xDaphnexx schreef:Slim
Pff schaamrood op mijn kaken nog steeds .. Gelukkig lieg ik er nooit over tegen cliënten dat ik wel eens een jointje rook, anders val je helemaal door de mand als ze je dan een keer zo aantreffen,
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
friendly schreef:Wat ik mij alleen afvraag... Kan je dit wel maken tov je werk dan? Heb je niet een soort voorbeeldfunctie? Ik kan mij bijvoorbeeld voorstellen dat ik als baas zijnde niet blij zou worden dat een medewerker in het openbaar een joint rookt icm drank in gelegenheden waar je mogelijk cliënten tegen kàn komen. Maar ik weet niet hoe dit bij jou zit. En ik bedoel het niet aanvallend ofzo hoor, ben gewoon geïnteresseerd
(uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)
.
.
Ze lachen er nog steeds om als ik moet werken.
word er nog vaak genoeg aan herinnerd.... zoofje schreef:een aantal weken geleden, ik was in een kroeg met mijn vriend. hij had een rood shirt aan, dus ik nadat ik naar de wc was geweest opzoek gegaan naar zn rode shirt (na uiteraard al wat biertjes te hebben gehad), en jawel daar stond ie bij de bar. dus ik denk, laat ik hem eens verassen, dus ik tik hem aan op zn schouder en geef hem een dikke zoen op zn mond. zodra ik op keek keek ik recht in het gezicht van een onbekende jongen, ik gillen, die jongen totaal verbaasd. mijn vriend had alles gezien en lachte zich kapot. gelukkig zag hij in dat het een vergissing wasword er nog vaak genoeg aan herinnerd....

heb zo gelachen om sommige reacties
er waren geen mannen meer, dus toen is ze maar gewoon in de kruiwagen gelegd en zo naar huis gereden