Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 18:35

xDaphnexx schreef:
Slim :+

Pff schaamrood op mijn kaken nog steeds .. Gelukkig lieg ik er nooit over tegen cliënten dat ik wel eens een jointje rook, anders val je helemaal door de mand als ze je dan een keer zo aantreffen, :o

friendly

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 18:38

Wat ik mij alleen afvraag... Kan je dit wel maken tov je werk dan? Heb je niet een soort voorbeeldfunctie? Ik kan mij bijvoorbeeld voorstellen dat ik als baas zijnde niet blij zou worden dat een medewerker in het openbaar een joint rookt icm drank in gelegenheden waar je mogelijk cliënten tegen kàn komen. Maar ik weet niet hoe dit bij jou zit. En ik bedoel het niet aanvallend ofzo hoor, ben gewoon geïnteresseerd ;)

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 18:48

friendly schreef:
Wat ik mij alleen afvraag... Kan je dit wel maken tov je werk dan? Heb je niet een soort voorbeeldfunctie? Ik kan mij bijvoorbeeld voorstellen dat ik als baas zijnde niet blij zou worden dat een medewerker in het openbaar een joint rookt icm drank in gelegenheden waar je mogelijk cliënten tegen kàn komen. Maar ik weet niet hoe dit bij jou zit. En ik bedoel het niet aanvallend ofzo hoor, ben gewoon geïnteresseerd ;)

Ik snap je vraag, voelt ook niet als aanval hoor. Nee blowen af en toe is geen probleem. Zoals in mijn topic al stond, rook ik denk ik 2-3x per jaar een jointje. Alleen de pech is dat ik nu net een client tegen kom. Maar eigenlijk mag betreffende client zich niet eens in een coffeeshop bevinden, omdat dat een risicofactor is voor hem. Dus in principe is het niet zo dat ik daar een client had kunnen verwachten.

Maar even terugkomend op je vraag, ik denk dat als ik elke dag zou blowen dat mijn baas het niet zo tof zou vinden. Mijn baas weet ook dat ik af en toe blow (en eerlijk gezegd heeft bijna iedereen die dit werk doet wel ervaring met drugs enz. )
Ik ben ook altijd van mening dat cliënten zich makkelijker openstellen naar jou toe als ze weten dat jij ook weet hoe het voelt om drugs te gebruiken. Ik zet het wel eens bewust in en dat werkt altijd juist in mijn voordeel, je krijgt er veel meer openheid door bij de client dan wanneer je alleen maar met je vingertje gaat wijzen en zeggen : "drugs is slecht, je mag geen drugs gebruiken" e.d.
Maar het risico van cliënten tegenkomen loop ik altijd in mijn stad. Dat is iets wat niet te voorkomen is, anders zou ik nooit meer de deur uit kunnen gaan, schiet ook niet op. En cliënten die je buiten tegenkomt zijn ook al een stuk verder in hun behandeling, anders lopen ze niet buiten rond :) (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:00

Wat een geweldig topic _O-

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 19:04

Ik denk ook dat het een eind scheelt dat je met volwassenen werkt en er ook gewoon open over bent met je cliënten.

Zelf ben ik bijvoorbeeld docent op de middelbare school en ik weet gewoon dat ik het liefst geen baan zou hebben bij mij in het dorp. Leerlingen vergeten nog wel eens dat docenten ook mens zijn en hebben dan vrij snel de neiging om te blijven giebelen en de wildste verhalen te bedenken voor op school :)).

Tja, ik blijf mens. Op een tentfeest (zeker in het dorp zelf) drink ik inderdaad een paar biertjes en ben ik altijd erg gezellig aan het babbelen en doen. Dan kom ik heel anders over dan wanneer ik voor de klas sta en ik snap dat leerlingen dan het idee kunnen hebben dat ik zo lam als een balletje ben :').

Tja, dan heb ik toch liever een baantje iets verder op :+

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 21:52

Met oud en nieuw lag er in de praktijk van mijn moeder een baby te slapen omdat het daar lekker stil was voor hem. Het had al heel lang geduurd voor hij in slaap was gevallen. Ik had al genoeg op en ik wilde mn wenkbrauwen bij gaan tekenen zodat ik naar een feestje kon, dus rende ik zo de praktijk in en toen hoorde ik die baby opeens huilen. Ben daarna heel snel naar boven gerend en toen durfde ik de huiskamer (waar iedereen was) niet meer in dus ben ik zonder jas in alleen een jurkje (lekker warm!) naar dat feestje gegaan. Heb die ouders van die baby echt een tijdje niet meer aan durven kijken omdat ik dacht dat ze heel boos op me waren :=

Ook met oud en nieuw, was ik mijn mobiel kwijt geraakt in mn kast. Ik was echt hélemaal in paniek en ik lag op mn bed te huilen en me af te vragen: 'wat nou als ik m nooit meer vind, dan moet ik nog toestellease betalen maar heb ik geen mobiel, en kan ik m niet meer inleveren als mn abonnement af is' :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 03:54

Een poosje terug stond ik op mijn werk na mijn dienst met een paar wijntjes op aandachtig te luisteren naar een gesprek over seks tussen een paar mannen waarna ik er vanuit het niets doorheen schreeuwde: NOU GEEF MIJ MAAR GEWOON EEN HARDE PIEMEL HOOR :D

:oo :o
Daar ging mijn carriere als brave barkeepster :') Ze lachen er nog steeds om als ik moet werken.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 10:08

aantal dagen voor het weekend kwam er een klant bij mij tabbladen bestellen, grote hoeveelheid, voor school. Kwam haar later tegen tijdens de jaarlijkse kroegentocht. Heb haar de hele avond 'mevrouw tabblad' genoemd :+

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:40

een aantal weken geleden, ik was in een kroeg met mijn vriend. hij had een rood shirt aan, dus ik nadat ik naar de wc was geweest opzoek gegaan naar zn rode shirt (na uiteraard al wat biertjes te hebben gehad), en jawel daar stond ie bij de bar. dus ik denk, laat ik hem eens verassen, dus ik tik hem aan op zn schouder en geef hem een dikke zoen op zn mond. zodra ik op keek keek ik recht in het gezicht van een onbekende jongen, ik gillen, die jongen totaal verbaasd. mijn vriend had alles gezien en lachte zich kapot. gelukkig zag hij in dat het een vergissing was :') word er nog vaak genoeg aan herinnerd....

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 11:45

Wauw dat is wel een echte blooper!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:36

zoofje schreef:
een aantal weken geleden, ik was in een kroeg met mijn vriend. hij had een rood shirt aan, dus ik nadat ik naar de wc was geweest opzoek gegaan naar zn rode shirt (na uiteraard al wat biertjes te hebben gehad), en jawel daar stond ie bij de bar. dus ik denk, laat ik hem eens verassen, dus ik tik hem aan op zn schouder en geef hem een dikke zoen op zn mond. zodra ik op keek keek ik recht in het gezicht van een onbekende jongen, ik gillen, die jongen totaal verbaasd. mijn vriend had alles gezien en lachte zich kapot. gelukkig zag hij in dat het een vergissing was :') word er nog vaak genoeg aan herinnerd....

_O- _O-

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:41

Oeeehw dat ik dit topic niet eerder gezien heb _O-

Ik drink echt nooit.

maar vorige jaar tijdens outdoor gelderland was het raak. Allemaal lekkere cocktails en er was een ruiterfeest. Er waren allemaal knappe bekende ruiters en toen vroeg er eentje of ik meeging met hem naar zijn vrachtwagen. Hij vond mij wel leuk en lekker :')
Neuuuh toen ben ik maar snel naar mijn tent gegaan :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:42

Wie! Wie! Wie!?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:42

Danique_G schreef:
Wie! Wie! Wie!?

Dan moet ik even googlen _O-

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:45

Deze volgens mij Gianni Govoni

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:47

Ik durfde gisteren niet naar huis te fietsen omdat ik bang was in de bosjes te vallen.. Heb wel honderd keer gezegd dat ze goed moeten opletten en als ze me zouden zien liggen of ze me aub wilde oprapen... Jezus xd

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:49

*gegoogled* gekukkig heb je het niet gedaan Maureen. Kon je vader wezen :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:50

Inderdaad _O-

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:54

Ik heb in een dronken bui ooit een keer heel serieus beweerd dat Nelson Mandela "the only decent black person is". Wilde dat natuurlijk totaal niet zeggen, ik haalde in mn hoofd alleen twee zinnen door elkaar en toen leek ik ineens zwaar racistisch.
De bewuste jongen waar ik het tegen zei antwoordde heel quasi serieus; "Well, him and Beyonce of course."

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:55

Och er schiet me opeens iets te binnen weer. Ik ben bevriend met mijn ex tegenwoordig en met oud en nieuw werden wij samen gezien. Wij houden allebei van provoceren dus hebben wij iedereen verteld dat we een soort broer zus relatie hebben en het alleen doen om de incest. (Hoe kwam ik er op?!)

Afgelopen zaterdag vroeg een vriend van hem of ik het nog steeds alleen deed om de s*x.. :') heb zo gelachen om sommige reacties

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:11

Diezelfde avond als van dat incest verhaal zei ik tegen een meisje dat ik pro incest was. Toen vertelde dat meisje opeens met een vet rode kop dat ze wel eens naakt zont waar haar broer bij is... Viiiiieeees :+

Poeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:17

Hahaha heerlijk dit! :D

Een paar jaar geleden was er een tuinfeest met eten en alles voor mijn moeders verjaardag. Al een stuk in de nacht was alles opgegeten, maar had de buurman plots besloten dat hij terug honger had, en toen is hij lukraak blaadjes van planten gaan plukken en beginnen opeten :P

De vrouw van die buurman op een andere zomeravond, iedereen zat gezellig op het terras thuis wat te drinken. Na een paar uur was bijna iedereen naar huis, maar de buurvrouw was blijven hangen en echt lam. Begint ze plots te giechelen en zegt ze "piespiespiespiespies", kijken we onder de stoel en ja hoor, ze zat daar gewoon te plassen :') er waren geen mannen meer, dus toen is ze maar gewoon in de kruiwagen gelegd en zo naar huis gereden :)*

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-14 21:15

Hahahah die laatste!! Heerlijk *\o/*

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 18:28

Hahah geweldig Poeky, die laatste :')

Een vriend me is gisteren ipv met ons de trein uit te stappen en naar de kroeg te lopen kwijtgeraakt.. Na twee uur hebben we hem gevonden, hij zat op het politie bureau... Hij was blijkbaar op het spoor gaan lopen.. Maar wist hier echt totaal 0,0 meer van.. Enkel een boete van 180€ als aandenken... _/-\o_

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 21:20

Dat vind ik dan weer niet zo grappig margo