Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AliesMeijer schreef:http://www.zalando.nl/striped-korte-jur ... a-802.html
Ik vind hem zelf te duur, maar hij is wel mooi.
De schoenen die ik er in mijn vorige post per ongeluk niet bij had gezet waren deze:
http://www.hm.com/nl/product/95722?article=95722-B
Davinia_ schreef:Wat vinden jullie trouwens van gekleurde broeken? En hoe zouden jullie die combineren?
eenitraM schreef:Wanneer krijg je trouwens je ingehouden belastingsgeld uitbetaald? Want dan kan ik mooi gaan spenden bij de Primark
Tessaaa schreef:eenitraM schreef:Wanneer krijg je trouwens je ingehouden belastingsgeld uitbetaald? Want dan kan ik mooi gaan spenden bij de Primark
Hihi moest hier stiekem wel om lachen. Mode-kleding-gelduitgeef- verslaving hebben wij hier geloof ik haha
Tessaaa schreef:eenitraM schreef:
Wow die vind ik echt heel erg geweldig gewoon!!!
Ik zou die zelf ook wel willen haha
eenitraM schreef:Tessaaa schreef:
Wow die vind ik echt heel erg geweldig gewoon!!!
Ik zou die zelf ook wel willen haha
Dat dacht ik toch!
Alleen ik twijfel heel erg over de maat. Ik heb zelf 42 maar loop ook op 41 en 43.
Nu is 42 in engeland 9, of 8 of 10. Ligt er net aan naar welke site je kijkt. Dat suckt.
RusselNuwell schreef:Davinia_ schreef:Wat vinden jullie trouwens van gekleurde broeken? En hoe zouden jullie die combineren?
Als het je staat is het echt leuk. Ik heb zelf een groene, ik combineer hem meestal met een rustig wit hemdje met print, of een top van 1 kleur en dan zo een vestje met knoopjes, of iets anders dat je er los overheen kunt hangen.
Help, donderdag een 'date', maar nogal een vreemde date, de jongen wil namelijk leren paardrijden. Normaal zou ik een beetje netjes kleden, hakken aan. Dus wie heeft ideeën voor een comfortabele, maar niet slonzig-uitziende outfit?
Tessaaa schreef:Net besteld, kan niet wachten tot ze binnenkomen![]()
En nu moet ik de rest van de maand even niets meer kopen. Had al een paar leren ballerina's, suede tas, bestelling bij h&m, en shoppinspree bij primark gehad dusse blut nu haha.
LisaDG schreef:Een date die wil leren paardrijden => Halleluuuuuuuja!<=
Ik zou het ook als hierboven doen,haar netjes,matchende kledij, om toch maar die goede 1ste indruk te krijgen
OOOh en ook het paard netjes natuurlijk :p
Amira_ schreef:Ik vind dit een leuke blazer maar wat kan ik erbij dragen? Qua schoenen broek en shirtje eronder
http://www.hm.com/nl/product/97696?article=97696-A
LisaDG schreef:Een date die wil leren paardrijden => Halleluuuuuuuja!<=
Ik zou het ook als hierboven doen,haar netjes,matchende kledij, om toch maar die goede 1ste indruk te krijgen
RusselNuwell schreef:LisaDG schreef:Een date die wil leren paardrijden => Halleluuuuuuuja!<=
Vond het zo schattig, we zouden eerst samen een kopje koffie doen, maar toen vertelde hij me dat hij als kind altijd bij de bereden politie wilde, maar dat het niet kon omdat hij allergisch is. Heb hem toen maar aangeboden dat hij wel op mijn paard mocht rijden![]()
Bedankt voor de tips (: