[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:02

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:42

Net besteld, kan niet wachten tot ze binnenkomen <3
En nu moet ik de rest van de maand even niets meer kopen. Had al een paar leren ballerina's, suede tas, bestelling bij h&m, en shoppinspree bij primark gehad dusse blut nu haha.

Afbeelding

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:44

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:56

Wanneer krijg je trouwens je ingehouden belastingsgeld uitbetaald? Want dan kan ik mooi gaan spenden bij de Primark :+:

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:57

Wat vinden jullie trouwens van gekleurde broeken? En hoe zouden jullie die combineren?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:01

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:03

Aargh, ik baal! Wilde zo graag de roze H&M blazer! Of een andere blazer die er zo op lijkt. Nu ben ik vele winkels van H&M in geweest, nergens meer te krijgen. Online besteld en ik zou hem begin maart krijgen. Nu is dat alweer eind april ;(
En ik ben zo lastig, want ik wil een bepaalde kleur roze :')

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:05

Davinia_ schreef:
Wat vinden jullie trouwens van gekleurde broeken? En hoe zouden jullie die combineren?

Als het je staat is het echt leuk. Ik heb zelf een groene, ik combineer hem meestal met een rustig wit hemdje met print, of een top van 1 kleur en dan zo een vestje met knoopjes, of iets anders dat je er los overheen kunt hangen.

Help, donderdag een 'date', maar nogal een vreemde date, de jongen wil namelijk leren paardrijden. Normaal zou ik een beetje netjes kleden, hakken aan. Dus wie heeft ideeën voor een comfortabele, maar niet slonzig-uitziende outfit?

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:13

eenitraM schreef:
Wanneer krijg je trouwens je ingehouden belastingsgeld uitbetaald? Want dan kan ik mooi gaan spenden bij de Primark :+:

Hihi moest hier stiekem wel om lachen. Mode-kleding-gelduitgeef- verslaving hebben wij hier geloof ik haha

Over de gekleurde broeken. Ik vind dat wel leuk. De pastel-kleurtjes dan. Niet de te harde felle kleuren, dat is niet aan mij besteed.
Vind felle kleuren ook moeilijk combineren. Mijn gehele kledingkast bestaat namelijk uit zwart, wit, creme, nude-tinten en dat soort dingen.
Ik zou het denk ik juist combineren met een andere felle kleur, en dan neutraal zwarte schoenen en tas ofzo. Het moet dan ook wel echt spetteren. Bijvoorbeeld een rode broek, zwarte blouse en dan een roze blazer. Zoiets zou ik dan doen. Maargoed zoals ik al zei, mij zul je er niet snel in zien, dat past niet bij mij. Hoewel het bij sommige wel erg gaaf staat.
Laatst bijgewerkt door Tessaaa op 14-02-12 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:15

Tessaaa schreef:
eenitraM schreef:

Hihi moest hier stiekem wel om lachen. Mode-kleding-gelduitgeef- verslaving hebben wij hier geloof ik haha

Het is verschrikkelijk :')

Primark is prioriteit nr. unoo!

als ik kon trouwen met een winkel, dan was ie van mij :+:

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:17

eenitraM schreef:
Het is verschrikkelijk :')

Primark is prioriteit nr. unoo!

als ik kon trouwen met een winkel, dan was ie van mij :+:

Haha een winkel is misschien ook nog eens een beetje trouw in tegenstelling tot mannen :Y) Hoewel ze denk ik juist vaak vreemdgaan..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:25

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:29

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:32

Tessaaa schreef:
eenitraM schreef:
http://www.ebay.co.uk/itm/WOMENS-LADIES ... 0256125386

Wat vinden jullie van deze? Voor dat geld.. :')

Wow die vind ik echt heel erg geweldig gewoon!!!
Ik zou die zelf ook wel willen haha

Dat dacht ik toch!

Alleen ik twijfel heel erg over de maat. Ik heb zelf 42 maar loop ook op 41 en 43.

Nu is 42 in engeland 9, of 8 of 10. Ligt er net aan naar welke site je kijkt. Dat suckt.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:37

eenitraM schreef:
Tessaaa schreef:

Wow die vind ik echt heel erg geweldig gewoon!!!
Ik zou die zelf ook wel willen haha

Dat dacht ik toch!

Alleen ik twijfel heel erg over de maat. Ik heb zelf 42 maar loop ook op 41 en 43.

Nu is 42 in engeland 9, of 8 of 10. Ligt er net aan naar welke site je kijkt. Dat suckt.

Hihi i'm jealous. Ik zou gewoon je eigen maat nemen. Of de 43, en er dan eventueel een zooltje inleggen.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 13:34

RusselNuwell schreef:
Davinia_ schreef:

Als het je staat is het echt leuk. Ik heb zelf een groene, ik combineer hem meestal met een rustig wit hemdje met print, of een top van 1 kleur en dan zo een vestje met knoopjes, of iets anders dat je er los overheen kunt hangen.

Help, donderdag een 'date', maar nogal een vreemde date, de jongen wil namelijk leren paardrijden. Normaal zou ik een beetje netjes kleden, hakken aan. Dus wie heeft ideeën voor een comfortabele, maar niet slonzig-uitziende outfit?

Gewoon, stalkleding, maar zorgen dat 't beetje bij elkaar past?
Zo draag ik meestal alles door mekaar, maar toen vriendlief voor de eerste keer meeging had ik alles in grijs-en roze aan.
Grijsroze sokken, grijsroze broek, grijze hoodie met roze print.
En allemaal vers natuurlijk, géén vlekken noch paardenstank!

LisaDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:05

Een date die wil leren paardrijden => Halleluuuuuuuja!<=
Ik zou het ook als hierboven doen,haar netjes,matchende kledij, om toch maar die goede 1ste indruk te krijgen :D
OOOh en ook het paard netjes natuurlijk :p

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:29

Tessaaa schreef:
Net besteld, kan niet wachten tot ze binnenkomen <3
En nu moet ik de rest van de maand even niets meer kopen. Had al een paar leren ballerina's, suede tas, bestelling bij h&m, en shoppinspree bij primark gehad dusse blut nu haha.

Afbeelding

Die zijn gaaf! Waar heb je ze vandaan?

Ik heb blauwe sandalen met hak besteld bij H&M voor 10 euro haha, lang leve de sale!
Deze:
http://www.hm.com/nl/product/81711?arti ... pOrigin=SA

Trouwens, een leuke site voor accesoires etc is http://www.modemusthaves.com Mooie ringen en tassen!

Was vorige week even in de kalverstraat, je wil er niet dood gevonden worden maar moest die kant op, kwam ik in zo'n zeer cheapy winkel terecht, maar wel super leuke enkellaarsjes gekocht voor een tientje!
Wat een snelle shoppingsessie voor college allemaal niet op kan leveren...

Foto:
Afbeelding

Ohja en deze nog. En ja, ik weet dit zo te combineren dat het niet ordi is..

http://www.hm.com/nl/subdepartment/LADIES?Nr=4294960582

Belastinggeld komt meestal juni/juli ergens binnen bij mij.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:34

LisaDG schreef:
Ik zou het ook als hierboven doen,haar netjes,matchende kledij, om toch maar die goede 1ste indruk te krijgen :D

Paard netjes, maar niet Penny!

En om degene die gaat daten op/ naast het paard onder de riem te steken:
De dag dat ik m'n toen-date meenam naar m'n beestjes en hij ze "entertainend en schattig" vond, heb ik hem gekust, en nu zijn we een zestal weken samen <3

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:37

Amira_ schreef:
Ik vind dit een leuke blazer maar wat kan ik erbij dragen? Qua schoenen broek en shirtje eronder :)
http://www.hm.com/nl/product/97696?article=97696-A

Een medium donkere jeans met losse roomwitte top van een beetje luxe stof. Qua schoenen zou ik bij deze combi gaan voor pumps in een rustige kleur. Geen sneakers in ieder geval. Sowieso hou ik niet zo van sneakers. Heb ze zelf ook niet, heb alleen laarzen pumps en slippers. Werk sinds kort achter de bar dus moet er voor de zomer toch echt aan geloven, kan moeilijk op pumps of slippers achter de bar!

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:28

@ Matsje: die schoenen komen van Nelly.com
Je laatste link doet het overigens niet, die brengt je naar de jurkjespagina van h&M, de algemene zeg maar.
De sale is idd erg fijn altijd haha, ik kan alleen meestal weinig vinden. Ik heb maat 38, en die zijn altijd als eerste weg haha.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:45

LisaDG schreef:

Vond het zo schattig, we zouden eerst samen een kopje koffie doen, maar toen vertelde hij me dat hij als kind altijd bij de bereden politie wilde, maar dat het niet kon omdat hij allergisch is. Heb hem toen maar aangeboden dat hij wel op mijn paard mocht rijden :o
Bedankt voor de tips (:

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:49

Heb net een roze broek gekocht, een oranje/zalmkleurig blousshirtje en nog een geel shirtje die in de uitverkoop was. Mijn kast heeft nog nooit zoveel kleur gehad :')
Vind het alleen wel lastig wat nou op een roze broek past... Sowieso marine blauw met wit en een roze sjaal of riempje. Verder nog ideeën?

LisaDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 20:59

RusselNuwell schreef:
LisaDG schreef:

Vond het zo schattig, we zouden eerst samen een kopje koffie doen, maar toen vertelde hij me dat hij als kind altijd bij de bereden politie wilde, maar dat het niet kon omdat hij allergisch is. Heb hem toen maar aangeboden dat hij wel op mijn paard mocht rijden :o
Bedankt voor de tips (:

wat lief :D
dat wordt zowiezo dik in orde!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 00:20

Ik had even een vraagje :)
Eigenlijk 2.

Op de site van H&M zijn dat nu de lente of zomer kledij en wanneer is die in de winkel ?
Levert H&M ook in Belgïe, ik bedoel dat een online shop :)

Alvast bedankt :)