ehm, bij de Action heb je ook muizen voor weinig. hoef je niet zo lang op te wachten....
Daar had ik allang gekeken, maar die hadden hier vorige week iig nog geen fatsoenlijke draadloze ik heb nu één met draadje van de action, maar dat is waardeloos als je jaren draadloos gewend bent.
MelanieB
Geplaatst: 18-09-11 19:53
Heb net 32 senseo chocomel pads gekocht + padhouder voor 24 incl Scheelt toch 8 euro
Gister kwam ook mn bitje binnen, wel héle kleine bitringen. maar wel mooi dun rubber
Ja haha. En hij is zo fout dat hij leuk is haha en hij werkt op batterijen handig omdat ik geen stopcontact naast mn bed heb haha. En hij geeft 7 verschillende kleuren licht Als ze als één ruime 37 vallen heb ik werk intresse, als de kuit maat niet te smal is
was een beetje een té impulsieve actie mijn rekening is dan bijna leeg heb weliswaar nog een hoop contant maar kan zonder geld op rekening natuurlijk niet ebayen
Ga de wekker alleen als klok gebruiken omdat ik zonder bril nu sochtends geen zicht heb op hoe laat het is
Naborah
Geplaatst: 18-09-11 20:29
Frouk, ga je lekker met je Hello Kitty? Ik vind het drie keer niets, maar het wordt steeds leuker naarmate jij Hello Kitty in alle vormen aanschaft en showt. Hoewel ik het model wel erg gaaf vind!
Lifaya (mag ik je Renee noemen?), zien er wel goed uit. Had ze ook gezien, maar maat 37 wordt 'm niet voor mij. Misschien raken ze kwijt bij de post, krijg je je geld weer terug. (Tenminste, bij mij was de 17E verzending vanuit Duitsland verzekerd)
Mandyy
Geplaatst: 18-09-11 20:30
minouesmee schreef:
Haha ik even geen insperatie om te ebayen.
Daar heb ik ook last van. Heb eigenlijk niet echt iets nodig, maar vind het wel leuk om te kijken.. maar weet even niet hoe/wat ik zal zoeken.