Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Gisteren hadden we net betaald bij de Makro, we stonden onze spullen nog van de band te halen en achter ons stonden 2 mannen, die hadden o.a. zo'n pakket met cola (6 flessen) op de band gezet. De cassiere zei dat ze dat soort spullen de volgende keer gewoon in het karretje mochten laten staan, begint 1 van die mannen tegen haar: hoezo? Jij moet die spullen gewoon aanslaan, da's je werk hoor. Wij moeten ook werken voor ons geld...
We waren echt stomverbaasd, geeft ze hun gewoon een tip zodat ze de volgende keer die zware dingen niet uit het karretje hoeven te halen, wordt ze afgezeken. Ze bleef heel vriendelijk maar ik kon me voorstellen dat ze behoorlijk pissig was.
Emmaa_ schreef:Op één of andere manier irriteer ik me echt aan arrogant winkelpersoneel.. Ik was bij de H&M vandaag en ik had wat dingen gepast en 2 artikelen wou ik niet hebben. Nou is er bij het begin van de paskamers altijd zo'n rek waar je dingen aan kan ophangen (of je moet het geven aan degene die daar staat). Nou ik gaf het aan d'r en ik werd me toch een partij giftig aangekeken... 'Hang het maar zelf terug' Ja daar word jij toch voor betaald?Of zie ik dat nou heel verkeerd...
ilonatjuuh schreef:Emmaa_ schreef:Op één of andere manier irriteer ik me echt aan arrogant winkelpersoneel.. Ik was bij de H&M vandaag en ik had wat dingen gepast en 2 artikelen wou ik niet hebben. Nou is er bij het begin van de paskamers altijd zo'n rek waar je dingen aan kan ophangen (of je moet het geven aan degene die daar staat). Nou ik gaf het aan d'r en ik werd me toch een partij giftig aangekeken... 'Hang het maar zelf terug' Ja daar word jij toch voor betaald?Of zie ik dat nou heel verkeerd...
Ik vind het juist asiociaal dat jij denkt jij wordt er toch voor betaald net als of jij je beter voelt
_Arwen_ schreef:Flesjes opdrinken in de winkel heb ik 1x gezien maar vond het behoorlijk asociaal. Wacht dan even...
Emmaa_ schreef:Op één of andere manier irriteer ik me echt aan arrogant winkelpersoneel.. Ik was bij de H&M vandaag en ik had wat dingen gepast en 2 artikelen wou ik niet hebben. Nou is er bij het begin van de paskamers altijd zo'n rek waar je dingen aan kan ophangen (of je moet het geven aan degene die daar staat). Nou ik gaf het aan d'r en ik werd me toch een partij giftig aangekeken... 'Hang het maar zelf terug' Ja daar word jij toch voor betaald?Of zie ik dat nou heel verkeerd...
saswes schreef:Het meest asociale wat ik heb meegemaakt: Ik was eens op Rotterdam centraal station toen er een bejaarde vrouw van de trap viel, echt helemaal van boven naar beneden. Toen ze onderaan bleef liggen ben ik naar beneden gerend om hulp te halen mijn vriendinnen die erbij waren bleven er bij samen met nog een paar mensen. Beneden aan de trap om het hoekje (dus vlak bij!) vond ik iemand van de NS, maar die zei dat ik naar de loketten toe moest aan het begin van het station (en dit gebeurde allemaal helemaal achterin he, bij een van de laatste perrons!) Ze wilde niet meekomen, niemand oproepen of zo, niks. HOE ASO KUN JE ZIJN? Uiteindelijk is het allemaal wel goed gekomen, de oude vrouw had gelukkig niks gebroken of zo, maar kom op, ze had haar heup wel kunnen breken ofzo.
ilonatjuuh schreef:Emmaa_ schreef:Op één of andere manier irriteer ik me echt aan arrogant winkelpersoneel.. Ik was bij de H&M vandaag en ik had wat dingen gepast en 2 artikelen wou ik niet hebben. Nou is er bij het begin van de paskamers altijd zo'n rek waar je dingen aan kan ophangen (of je moet het geven aan degene die daar staat). Nou ik gaf het aan d'r en ik werd me toch een partij giftig aangekeken... 'Hang het maar zelf terug' Ja daar word jij toch voor betaald?Of zie ik dat nou heel verkeerd...
Ik vind het juist asiociaal dat jij denkt jij wordt er toch voor betaald net als of jij je beter voelt