Dat ik een eindelijk weer eens een weekend vrij had en toch vandaag moest gaan werken (nou ja moest, er was familiedag dus dan wordt eigenlijk een beetje van je verwacht dat je komt). Dat ik daarna met de rest van de familie ging oefenen omdat mijn tante volgende week 50 wordt, en dat na een half uur duidelijk wordt dat het feest niet doorgaat omdat mijn oom (niet de man van mijn tante) wordt geopereerd wat al een week bekend is. Ik heb dus geen fluit gehad aan mijn zondag.....
Dat mijn vriend of exvriend? geen idee de vakantie heeft geannuleerd die we voor Juni hadden geboekt. Omdat het oliebol gaat tussen ons. Nu moet ik proberen te regelen of ik mijn weken vakantie in Juni nog in de zomer kan nemen anders is mn hele zomer ook poedersuiker:( Vrijdag gaan we praten maar ik denk niet dat het nog goed komt
Dat ik alweer verkouden ben, snap er verdorie helemaal niks van, normaal ben ik een keer in het jaar niet lekker en dit is al de tweede keer deze maand...
Dat mensen van vmbo-t 3 bij ons zaten ingeroosterd in proefwerklokaal. Jezus is de leraar nou zo dom of die mensen zo sneeky? Op de een of andere manier kunnen hun altijd spieken of wat dan ook, en dan dat kabaal. Ik word er niet goed van
Van m'n keel die voelt als n scheermes... en m'n kiespijn waarvan ik hoorde dat ie der vrijdag uitgehaald wordt bij kaakchirurg.. Joepie... Ennnnn dat ik nog werken moet tot half 12 vanavond en daar echt ff niet de energie voor heb. Zo:)