Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:13

topsylover schreef:
Hahahaha, dat Mc-verhaal. :')

Ik had trouwens ook een ex die heel graag wilde weten hoe het voelde om een tampon erin te duwen.. Heb meneer maar vriendelijk bedankt en gezegd dat ik dat prima zelf kon. >;)

:')

Armaris

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:14

hé bah maar ik dacht eerst dat hij een tampon bij zichzelf in wilde stoppen :?

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:16

topsylover schreef:
Ik had trouwens ook een ex die heel graag wilde weten hoe het voelde om een tampon erin te duwen.. Heb meneer maar vriendelijk bedankt en gezegd dat ik dat prima zelf kon. >;)

GADVERRRRR!! :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:18

topsylover schreef:

_O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:20

M_aaike schreef:
topsylover schreef:

GADVERRRRR!! :')

_O- toen mijn zoontje 3 was dacht hij dat mama die in dr kont moest stoppen _O- heb hem maar even in die waan gelaten....

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:36

topsylover schreef:

Haha, Hadden wij dezelfde ex? :P die van mij vroeg dat ook eens. Maar die wou het ook wel eens graag zien :+
Euuhhhh no way?

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:40

dan wel niet mijn ex maar ik zelf bij mijn vriend thuis :
ik sliep bij mijn vriend en de badkamer zit naast zijn kamer.
ik was dus wakker en had mij al aangekleed maar moest erg nodig.
toen liep ik op de gang en de badkamer deur zat niet op slot dus ik dacht dat hij niet bezet was.
doe ik de deur open zie ik opeens mijn schoonvader naakt in de badkamer staan omdat hij net onder de douche vandaan kwam
zegt hij : sorry!

ik natuurlijk een MEGA rood hoofd en ben snel weer naar mijn vriend kamer gegaan.
sochtends bij het ontbijd durfte ik hem eigenlijk niet meer aan te kijken
maarja eigenlijk was het zijn schult!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:44

Finstar1991 schreef:
topsylover schreef:

Haha, Hadden wij dezelfde ex? :P die van mij vroeg dat ook eens. Maar die wou het ook wel eens graag zien :+
Euuhhhh no way?

Hahahahahaha :') Ja die van mij ook! Totdat ik hem er voor zijn neus ineens uittrok, toen vond hij het opeens niet zo interessant meer. :+
Die ex had wel vaker van zulke ranzige ideetjes, wat heb ik me doodgeschaamd om hem! :oo

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:58

Hahaah, dit topic is geweldig!
Heb ook nog wel wat dingetjes, maar dat is niet van exlief maar van vriendlief!

Toen we nog niet zo lang verkering hadden, zaten we een keer samen gezellig tv te kijken. Toen die ineens vroeg, schat? Als je ongesteld bent he, hoe gaat dat dan in z'n werk..
Ik bedoel hoe moet ik me dat voorstellen, druppel je een beetje? Gewoon zo af en toe, of de hele dag door? Of werkt het meer als een kraan?
Goed ik heb me dus bescheurd van het lachen, }> . Het enige wat ik er uit kon krijgen was, als ik ongesteld zou zijn als een kraan was ik gauw de pijp uit _O- .

En wat ik ook zo mooi vind is dat ik beter kan auto rijden als hem. Niet om mezelf .. maar naarja ik kan het gewoon beter :P! Vooral inparkeren..
We waren naar de stad en hij reed, we reden parkeergarage in en het was nogal druk. Tot er een man die net geparkeerd had opzij wees van hier is nog plek!
Dus mijn vriend rijd er heen, wil achteruit in parkeren. Steekt een keer of tig.. maar het waggie stond er nog steeds niet in. Dus ik begin stiekem al te lachen natuurlijk.. en vraag op mn aller charmanst.. liefje moet ik het even doen? NEEEEE. kreeg ik boos terug :P!
Nou , na nog wat mislukte pogingen moest ik toch maar even de auto parkeren.
Het mooie was dat de man die ons plekkie aangewezen had was blijven kijken naar mijn vriend zn uhum rijkunsten..
Dus toen ik uitstapte in de slappe lach en zei vrouwen kunnen ook beter parkeren dan mannen he!
Hij zegt ga jij nou die auto inparkeren, ik zeg uhu in de achteruit! Knap he voor een vrouw!
Dus die vent ik blijf kijken! Vriendlief natuurlijk zwaar chaggerijnig en kreeg naar mn kop ; k hoop dat het je niet lukt!
Jammer genoeg voor hem had ik hem er in 1 keer achteruit in staan :Y) .

En hij heeft me ook wel is per ongeluk een elleboog stoot op mn oog gegeven.. niet echt charming een ietsie blauw oog :P!

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:02

Finstar1991 schreef:
topsylover schreef:

Euuhhhh no way?

Ik dacht net hetzelfde! :=

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:03

Mariska_D schreef:
Hahaah, dit topic is geweldig!
Heb ook nog wel wat dingetjes, maar dat is niet van exlief maar van vriendlief!

Toen we nog niet zo lang verkering hadden, zaten we een keer samen gezellig tv te kijken. Toen die ineens vroeg, schat? Als je ongesteld bent he, hoe gaat dat dan in z'n werk..
Ik bedoel hoe moet ik me dat voorstellen, druppel je een beetje? Gewoon zo af en toe, of de hele dag door? Of werkt het meer als een kraan?
Goed ik heb me dus bescheurd van het lachen, }> . Het enige wat ik er uit kon krijgen was, als ik ongesteld zou zijn als een kraan was ik gauw de pijp uit _O- .

En wat ik ook zo mooi vind is dat ik beter kan auto rijden als hem. Niet om mezelf .. maar naarja ik kan het gewoon beter :P! Vooral inparkeren..
We waren naar de stad en hij reed, we reden parkeergarage in en het was nogal druk. Tot er een man die net geparkeerd had opzij wees van hier is nog plek!
Dus mijn vriend rijd er heen, wil achteruit in parkeren. Steekt een keer of tig.. maar het waggie stond er nog steeds niet in. Dus ik begin stiekem al te lachen natuurlijk.. en vraag op mn aller charmanst.. liefje moet ik het even doen? NEEEEE. kreeg ik boos terug :P!
Nou , na nog wat mislukte pogingen moest ik toch maar even de auto parkeren.
Het mooie was dat de man die ons plekkie aangewezen had was blijven kijken naar mijn vriend zn uhum rijkunsten..
Dus toen ik uitstapte in de slappe lach en zei vrouwen kunnen ook beter parkeren dan mannen he!
Hij zegt ga jij nou die auto inparkeren, ik zeg uhu in de achteruit! Knap he voor een vrouw!
Dus die vent ik blijf kijken! Vriendlief natuurlijk zwaar chaggerijnig en kreeg naar mn kop ; k hoop dat het je niet lukt!
Jammer genoeg voor hem had ik hem er in 1 keer achteruit in staan :Y) .

En hij heeft me ook wel is per ongeluk een elleboog stoot op mn oog gegeven.. niet echt charming een ietsie blauw oog :P!

Zo zat ik een keer in de auto bij mij ex-schoonmoeder.
Zij achter het stuur ik ernaast.
Zij moest dus ook inparkeren, achteruit.
En sloeg altijd haar arm om de stoel om dan beter achteruit te kunnen kijken...

Nu voel je hem misschien al aankomen, maar ze sloeg mij recht voor mijn kop!!!
Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen... Zij pieste zowat in haar broek van het lachen..

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:30

LovingTweety schreef:
De grootste blunder van mijn ex? Vreemdgaan met paardrijdende meiden. Die kwam ik doodleuk hier op bokt dus tegen.

Een grote blunder van je ex was dat hij mij kende. Kom niet aan eef, dan kom je aan mij..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:37

Fenartoe schreef:
friendly schreef:
Dat kan hoor. Dat is een extra service die we bieden voor aaaaaaalle gasten :P *werkt bij de mac*

Heb je dan voor mij een cola light zonder saus ?

Tuurlijk!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:56

Oeh, oeh! Geen ex, maar een vriend van mijn "ex" .Ik kende die vriend van mijn "ex"toen net 3 uur en we zaten 's avonds aan het kampvuur lekker een biertje te drinken met een groepje mensen. Ik zat tussen die vriend en mijn "ex" in. Ineens trok die vriend me naar fluisterde heel zachtjes in mijn oor dat ik zijn droomvrouw ben.. :+ Ik uiteraard helemaal verbijsterd: Oh euh.. Ja? :o Omgedraaid, tegen mijn vriend verteld waarna een dikke lachkik op kwam zetten :') Eigenlijk wel sneu.. Het is een hele aardige jongen, maar niet al te handig met vrouwen :P

Oh en mijn ex die toen voor het eerst bij mij thuis kwam. Mijn vader: Waar kom je vandaan? Ex: Arnhem. Vader: ARNHEM?!!! :( :( Daar komt nog geen goeie hond vandaan! Ex: Euh... Zn oogjes trokken weg zn hersenpan in, hij wist niet waar hij moest kijken _O- En ik maar lachen :o

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:21

friendly schreef:
Dat kan hoor. Dat is een extra service die we bieden voor aaaaaaalle gasten :P *werkt bij de mac*

Hij weet nu al mijn vrienden die daar komen vraagt hij ook altijd zonder sla?
Snappen ze vaak niet ja vraag maar aan Claire :')

Dan wil ik wel graag een hamburger zonder rietje :Y)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:27

He, die is nét uitverkocht :+ Sorry, komt morgen weer binnen :P

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:37

geen ex van mij maar een scharrel van mijn vriendin.
we lijken gewoon gek veel op elkaar. dus oppeens pakt iemand mij van achter vast geeft me een kus.
en begint helemaal over of hij vanavond bij mij mocht slapen dan zou hij mij wel verwennen. :+
ik draaide me om en heb vriendelijk bedankt. haha je moest zijn hoofd zien :')

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:39

Horsii_mine schreef:
Oeh, oeh! Geen ex, maar een vriend van mijn "ex" .Ik kende die vriend van mijn "ex"toen net 3 uur en we zaten 's avonds aan het kampvuur lekker een biertje te drinken met een groepje mensen. Ik zat tussen die vriend en mijn "ex" in. Ineens trok die vriend me naar fluisterde heel zachtjes in mijn oor dat ik zijn droomvrouw ben.. :+ Ik uiteraard helemaal verbijsterd: Oh euh.. Ja? :o Omgedraaid, tegen mijn vriend verteld waarna een dikke lachkik op kwam zetten :') Eigenlijk wel sneu.. Het is een hele aardige jongen, maar niet al te handig met vrouwen :P

Oh en mijn ex die toen voor het eerst bij mij thuis kwam. Mijn vader: Waar kom je vandaan? Ex: Arnhem. Vader: ARNHEM?!!! :( :( Daar komt nog geen goeie hond vandaan! Ex: Euh... Zn oogjes trokken weg zn hersenpan in, hij wist niet waar hij moest kijken _O- En ik maar lachen :o

haha, wat heeft je vader tegen Arnhem? Arnhem rules 8-)

wat is je haar anders trouwens! en heb je nu nog steeds met die dude met de rode broek?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:49

ciska_sando schreef:
Horsii_mine schreef:

haha, wat heeft je vader tegen Arnhem? Arnhem rules 8-)

wat is je haar anders trouwens! en heb je nu nog steeds met die dude met de rode broek?

Haha mijn pa heeft niks tegen Arnhem maar hij wou hem gewoon laten schrikken :+ Binnenkort ga ik ook in Arnhem wonen haha :P En ja ik heb nog steeds met die jongen met die rode broek :D Ohja en ik kwam er achter dat jou vriendje?? (is het nog aan? :P) het broertje van een inmiddels ex collega van mij is hahaha. :Y)

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:28

mijn ex(ja ex ja:}) heeft alleen een jonger broertje.. hij is dus de oudste.. en wie is die ex collega dan? dajsam?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:34

ciska_sando schreef:
mijn ex(ja ex ja:}) heeft alleen een jonger broertje.. hij is dus de oudste.. en wie is die ex collega dan? dajsam?

Jaaaaaa :j Hij werkte in de keuken van het restaurant waar ik werkte :) Kom jij nog wel eens in de move? :P

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:36

Horsii_mine schreef:
ciska_sando schreef:

Jaaaaaa :j Hij werkte in de keuken van het restaurant waar ik werkte :) Kom jij nog wel eens in de move? :P

dat is zijn jongere broertje:P eetcafe olivier zeker:P

ik ben echt al heel lang niet meer uit geweest in de move.. ik ga er zaterdag toevallig met mijn vroegere ex heen, niet met mn recente ex:P de ex van de telefoonblunder.

edit, deze:
het was het eind van de zomervakantie en ik had een mail van hem gekregen dat hij zijn mobiel kwijt was geraakt in een bar in duitsland en mij zou smsen als hij een nieuwe had.
ik terug mailen dat dat ok is, plus mijn nummer, anders kun je namelijk niet smsen of bellen..
3!!! weken later nog steeds niets gehoord, maarja, hij was al lui, dus hij heeft het te laat aangevraagd ofzo.
aan het eind van die 3e week had ik een tuinfeest bij een vriendin. na een aantal biertjes vroeg die vriendin hoe het met mij en wesley zat.
het hele verhaal uitgelegd, toen kwam ik op het idee om naar zijn oude nummer te bellen("hahahaha straks krijg ik een of andere duitser aan de telefoon!")
dus ik bellen.

tuuuut..
tuuuut..
"hallo met wes"
".... (mond valt open) ''
"hallo?"
"haallo.. met Ciska.."
"heeee ik wou je vanavond net smsen!" (het was al 10 u in de avond..)
"aah ok.. hoe gaat het?"
"(lacht om iets wat daar bij hem gebeurt) ja gaat goed"
"ok mooi, wanneer ben je weer een keer in arnhem"
"oh binnenkort wel"
"ok, sms je me dan even?"

nou, hij 2 weken daarna gesmst, "ik ben in arnhem"
afgesproken en ik heb het meteen uitgemaakt.. je kunt mij niet wijsmaken dat hij nog ging smsen..

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:41

Echt?! Je bent gek! :oo Of ga je wraak nemen? :Y) Hoewel ik jongens ook wel hele erge dingen heb vergeven..

Enne inderdaad Olivier :+

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:42

Had je die niet al eens eerder geplaatst in het topic? Heb 'm al eens eerder gezien! :=

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:44

Negerzoen schreef:
Had je die niet al eens eerder geplaatst in het topic? Heb 'm al eens eerder gezien! :=

ja die had ik al geplaatst, ik heb hem nog even neergezet voor marlyn. ik ga zaterdag met die ex uit en hij moet bij mij blijven slapen, hij woont namelijk ergens bij rotterdam :+