topsylover schreef:Hahahaha, dat Mc-verhaal.![]()
Ik had trouwens ook een ex die heel graag wilde weten hoe het voelde om een tampon erin te duwen.. Heb meneer maar vriendelijk bedankt en gezegd dat ik dat prima zelf kon.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_aaike schreef:topsylover schreef:Ik had trouwens ook een ex die heel graag wilde weten hoe het voelde om een tampon erin te duwen.. Heb meneer maar vriendelijk bedankt en gezegd dat ik dat prima zelf kon.
GADVERRRRR!!
topsylover schreef:Hahahaha, dat Mc-verhaal.![]()
Ik had trouwens ook een ex die heel graag wilde weten hoe het voelde om een tampon erin te duwen.. Heb meneer maar vriendelijk bedankt en gezegd dat ik dat prima zelf kon.
Finstar1991 schreef:topsylover schreef:Hahahaha, dat Mc-verhaal.![]()
Haha, Hadden wij dezelfde ex?die van mij vroeg dat ook eens. Maar die wou het ook wel eens graag zien
Euuhhhh no way?
Finstar1991 schreef:topsylover schreef:Hahahaha, dat Mc-verhaal.![]()
Haha, Hadden wij dezelfde ex?die van mij vroeg dat ook eens. Maar die wou het ook wel eens graag zien
Euuhhhh no way?
Mariska_D schreef:Hahaah, dit topic is geweldig!
Heb ook nog wel wat dingetjes, maar dat is niet van exlief maar van vriendlief!
Toen we nog niet zo lang verkering hadden, zaten we een keer samen gezellig tv te kijken. Toen die ineens vroeg, schat? Als je ongesteld bent he, hoe gaat dat dan in z'n werk..
Ik bedoel hoe moet ik me dat voorstellen, druppel je een beetje? Gewoon zo af en toe, of de hele dag door? Of werkt het meer als een kraan?
Goed ik heb me dus bescheurd van het lachen,. Het enige wat ik er uit kon krijgen was, als ik ongesteld zou zijn als een kraan was ik gauw de pijp uit
.
En wat ik ook zo mooi vind is dat ik beter kan auto rijden als hem. Niet om mezelf .. maar naarja ik kan het gewoon beter! Vooral inparkeren..
We waren naar de stad en hij reed, we reden parkeergarage in en het was nogal druk. Tot er een man die net geparkeerd had opzij wees van hier is nog plek!
Dus mijn vriend rijd er heen, wil achteruit in parkeren. Steekt een keer of tig.. maar het waggie stond er nog steeds niet in. Dus ik begin stiekem al te lachen natuurlijk.. en vraag op mn aller charmanst.. liefje moet ik het even doen? NEEEEE. kreeg ik boos terug!
Nou , na nog wat mislukte pogingen moest ik toch maar even de auto parkeren.
Het mooie was dat de man die ons plekkie aangewezen had was blijven kijken naar mijn vriend zn uhum rijkunsten..
Dus toen ik uitstapte in de slappe lach en zei vrouwen kunnen ook beter parkeren dan mannen he!
Hij zegt ga jij nou die auto inparkeren, ik zeg uhu in de achteruit! Knap he voor een vrouw!
Dus die vent ik blijf kijken! Vriendlief natuurlijk zwaar chaggerijnig en kreeg naar mn kop ; k hoop dat het je niet lukt!
Jammer genoeg voor hem had ik hem er in 1 keer achteruit in staan.
En hij heeft me ook wel is per ongeluk een elleboog stoot op mn oog gegeven.. niet echt charming een ietsie blauw oog!
Horsii_mine schreef:Oeh, oeh! Geen ex, maar een vriend van mijn "ex" .Ik kende die vriend van mijn "ex"toen net 3 uur en we zaten 's avonds aan het kampvuur lekker een biertje te drinken met een groepje mensen. Ik zat tussen die vriend en mijn "ex" in. Ineens trok die vriend me naar fluisterde heel zachtjes in mijn oor dat ik zijn droomvrouw ben..Ik uiteraard helemaal verbijsterd: Oh euh.. Ja?
Omgedraaid, tegen mijn vriend verteld waarna een dikke lachkik op kwam zetten
Eigenlijk wel sneu.. Het is een hele aardige jongen, maar niet al te handig met vrouwen
Oh en mijn ex die toen voor het eerst bij mij thuis kwam. Mijn vader: Waar kom je vandaan? Ex: Arnhem. Vader: ARNHEM?!!!![]()
Daar komt nog geen goeie hond vandaan! Ex: Euh... Zn oogjes trokken weg zn hersenpan in, hij wist niet waar hij moest kijken
En ik maar lachen
ciska_sando schreef:Horsii_mine schreef:Oeh, oeh! Geen ex, maar een vriend van mijn "ex" .Ik kende die vriend van mijn "ex"toen net 3 uur en we zaten 's avonds aan het kampvuur lekker een biertje te drinken met een groepje mensen. Ik zat tussen die vriend en mijn "ex" in. Ineens trok die vriend me naar fluisterde heel zachtjes in mijn oor dat ik zijn droomvrouw ben..Ik uiteraard helemaal verbijsterd: Oh euh.. Ja?
Omgedraaid, tegen mijn vriend verteld waarna een dikke lachkik op kwam zetten
Eigenlijk wel sneu.. Het is een hele aardige jongen, maar niet al te handig met vrouwen
Oh en mijn ex die toen voor het eerst bij mij thuis kwam. Mijn vader: Waar kom je vandaan? Ex: Arnhem. Vader: ARNHEM?!!!![]()
Daar komt nog geen goeie hond vandaan! Ex: Euh... Zn oogjes trokken weg zn hersenpan in, hij wist niet waar hij moest kijken
En ik maar lachen
haha, wat heeft je vader tegen Arnhem? Arnhem rules
wat is je haar anders trouwens! en heb je nu nog steeds met die dude met de rode broek?
Horsii_mine schreef:ciska_sando schreef:mijn ex(ja ex ja:}) heeft alleen een jonger broertje.. hij is dus de oudste.. en wie is die ex collega dan? dajsam?
JaaaaaaHij werkte in de keuken van het restaurant waar ik werkte
Kom jij nog wel eens in de move?