Arggg het begint alleen maar meer te regenen dan nodig is.Dat wordt dus denk ik geen paard voor deze ochtend..
Hier is het droog,al de hele ochtend.Wel begint de lucht dicht te trekken,weg is die zon.Miss. komt die vanmiddag wel weer terug?
Bij ons weer zon witte lucht.Verder droog en matige wind.Ik hoop echt dat er geen sneeuw meer gaat komen.
Vanmiddag wat regen gehad,maar erna weer droog.De lucht bleef wel grauw en grijs,maar het was totaal niet koud.
gohya schreef:Hebben jullie al gehoord wat voor Lente we krijgen?Een Droge, Warme LENTE.Nog 2 weken geduld!
gohya schreef:Hebben jullie al gehoord wat voor Lente we krijgen?Een Droge, Warme LENTE.Nog 2 weken geduld!Ik las het net!
Rienn schreef:gohya schreef:Hebben jullie al gehoord wat voor Lente we krijgen?Een Droge, Warme LENTE.Nog 2 weken geduld!Ik las het net! WAAR ?
dominiquesr schreef:Rienn schreef:Ik las het net! WAAR ? http://nieuws.nl.msn.com/binnenlands-ni ... e-verwacht
Hebben jullie gehoord wat de voorspellingen zijn voor de komende 2 weken? Mijn moeder zei weer vorst?!(ivm dekens af pony's)
We krijgen deze week ook al vorst,volgens Piet.Maar dat stelt weinig voor hoor,max. -3.En ach,eerst zien dan pas geloven,Piet zegt wel vaker iets.
Gisteravond heerlijk in t bos gereden, t was gewoon warm...vanochtend frisjes, maar wel droog! Lente komt eraan, vogeltjes fluiten, bomen worden weer groen
Het is hier een beetje grijs, maar de zon probeert er wel door te komen. Zie ook blauwe lucht in ieder geval Het ziet er wel koud uit.Gister was het hier echt vreselijk weer, het heeft bijna heel de dag geregend.