Hier in Groningen is het inmiddels al behoorlijk wit. En als ik buienradar mag geloven blijft het hier ook nog wel even doorsneeuwen (kan niet in slaap komen, dus dan maar buienradar volgen...). Gaan ook mijn plannen in de ochtend te gaan rijden. Das dan weer wel erg jammer
Ik heb nog niet naar buiten gekeken, ik hoop dat het meevalt. Moet met 'n half uurtje naar Nijkerk (150km) en vanavond door naar Noord Limburg (weer 150 km)
Hier ligt inderdaad best veel, denk een centimeter of 3. (ben nog niet buiten geweest, maar zo ziet het eruit). (hoef pas om 12.30 uur te werken, maar heb maar aangeboden eerder te komen, ik werk dichtbij, er zijn vast anderen die nu moeilijk op het werk kunnen komen denk ik.)
Hier een wiite aangevroren wereld. Niet veel zo te zien in de tuin maar toch opletten geblazen
Niicole__
Geplaatst: 26-11-10 07:49
Ligt er zoveel hier in Grunn? Ik lig nog lekker op bedje.. Heb t koud en nog steeds koppijn! Vriendlief had t ook over dat t een beetje wit was? Weet alleen niet wat hij mt 'n beetje bedoeld .
oh hier ook hooguit paar millimeter sommige stukken zijn nog gewoon straat zichtbaar . @kehdra of anderen met sneeuw: foto ben wel benieuwd hoeveel (a)
sneeuw! Ben blij dat dat hier niet het geval is! Wel is het krabben geblazen en zijn de plassen bevroren, maar sneeuw is hier gelukkig niet te bekennen. Ik heb alvast even gekeken naar de auto's die hier over de wegen rijden. Ze rijden normale snelheid, ook in de bochten, het is dus gelukkig niet heel glad.. Ik moet zo afrijden.. Brrr...
LynnDenise
Geplaatst: 26-11-10 07:56
Sneeuw in groningen? Ik moet hier helaas krabben, maar gelukkig ligt er nog geen sneeuw. Ik heb een enorme valangst.