Ik heb maar één woord over voor dit weer. Graf weer!
Vannacht heeft het echt als een malle geregend hier! Ik zat met vriendjes bij een vriendje, en de muziek stond echt heel hard, maar je kon de regen nog gewoon horen vallen. Ook onweer.
We hebben nu zon. Even van genieten zolang t duurt..
Elsskippy
Geplaatst: 29-08-10 18:50
Mijn paarden heb ik sinds gisteren geevacueerd. Ik vertrouwde het niet meer, het water stond al tot in het douche putje in de stal. De beek waar ik naast woon liep bijna over, het stukje mais wat er tussen ligt stond het water al een halve meter hoog. En bij mij is de grond nog lager, vandaar.
En.. Hier ook. Begint nu alleen wel weer te regenen, zucht.
edit: ik vind het trouwens best wel lekker slapen als het regent
Akecheta
Geplaatst: 29-08-10 21:15
hallo Ik spiek af en toe mee in jullie topic Vind meteo (het weer) errug interessant. Heb Meteo een maand of 6 moeten studeren voor mijn opleiding. Is alsweer 12 jaar geleden, dus ben al weer heel veel vergeten Maar ik moet dit toch echt even delen met jullie: Ik kijk net op buienradar, en zie daar een prachtig lage drukgebied boven Nederland liggen. Een mooier voorbeeld kan je niet hebben! Ik hoop dat het kopieren van het plaatje lukt: Helaas beweegt het niet, want dan kan je het veel beter en mooier bekijken. Degene die het windstil hebben gehad hebben precies in het midden van het lage druk gebied gezeten. De wind draait daarom heen, dus daarom is het in het midden windstil. Komt ook de uitdrukking "stilte voor de storm" vandaan, en daarom waait het bv niet in het oog van een orkaan.
Nou genoeg gebladieblaad.... ik hou toch meer van lekker zomers weer ipv dit butweer
Nou hier giet het ook weer steeds,was net op tijd binnen voor de bui los barstte.Heb 1 oudje maar de regendeken op gedaan,hij stond te rillen,dus had het koud.De andere hadden nergens last van. Ach vanaf dinsdag staan ze weer lekker in de zon!sowieso tot donderdag volgens de berichten.