haha, ik word elk jaar minder bruin. maar word in de winter gelukkig ook niet helemaal wit.. dus ik voel me altijd bruin als ik naast vriendinnen of mn vriend sta terwijl het eigenlijk wel mee valt (of tegenvalt eigenlijk) hoe bruin ik ben.
Cadaz
Geplaatst: 27-02-10 23:48
ja dat is bij mij ook wel zo... echt bleek word ik ook nooit
foto in me profiel is in de winter
_Lotte
Geplaatst: 27-02-10 23:55
Ik probeer het een beetje bij te houden met de snelbruiner
ja daar ben ik te lui voor we hebben hier thuis ook zonnebank alleen dan ben ik van plan week lang te gaan start te maken en dan ga ik 1 of 2x en dan heb ik geen zin meer
haha die link snap ik niet helemaal blond haar en een witte bikini? als je bruin haar hebt is dat toch ook mooi? of miss zelfs mooier..
annelindeeee
Geplaatst: 28-02-10 00:13
Pff, hier een heel erg jaloers iemand met rood haar en dus een erg bleke huid, ik word dus echt nooit bruin, verbrand alleen, zelfs met zonnebrand factor 50
Dus een witte bikini zal er nooit inzitten, maar bij bruine mensen vind ik dat wel altijd super mooi!
Eigenlijk ben ik wel benieuwd: Zijn er hier nog meer roodharigen (of andere mensen met een erg bleke huid)? Zoja, wat voor kleur bikini dragen jullie? Ik kan echt alleen felle kleurtjes aan, donkerbruin kan ook nog wel
ik wou net zeggen annelinde volgens mij is bruin heel mooi
annelindeeee
Geplaatst: 28-02-10 00:55
Ja, ik had vorig jaar een donkerbruine bikini van H&M, met van die roze stippels weet je wel, die stond eigenlijk ook nog wel leuk Maar ik ben benieuwd wat anderen zouden dragen of denken dat leuk is bij een witte huid?
En hoe heb je besteld? Feminia, hyves of VS zelf? Een week is wel snel zeg!
Romyjuh_Xx
Geplaatst: 28-02-10 12:03
Ik bestelde bij otto een aantal artikelen. Nu heb ik 2 dezelfde jurkjes maar 1 is nog niet aangekomen. Nu wil ik beide jurkjes niet maar hoe moet ik die nu annuleren die wat nog niet is aangekomen. Ook kreeg ik een verkeerd jurkje toegestuurd. Maar retouren is geen probleem.
fotooo ik vind die ook heel mooi alleen hij lijkt mij zo klein... weer iets war ik niet in zou passen maar als ik een vs wil zou het ook die met die schelp worden
whaaat ik word pas na 1 maand in de zon ietsje bruiner.. rond augustus ben ik op zn bruinst en als het herfst word is het gelijk weer weg.. ik verbrand heel snel dus echt bruin zal ik nooit worden
gave bikini Shanel!!
Phylos
Geplaatst: 28-02-10 12:54
Wat voor bikinitopje zouden jullie adviseren bij een kleine cup. (75A ongeveer) Zodat het toch nog wat lijkt en mooi zit.