Hier ligt inmiddels weer iets van 10-15 cm. Echt prachtig! En ik lig al sinds woensdag ziek op ben en heb totaal geen energie om lekker foto's te maken
Ik kom vanuit Texel, daar lag wel iets van 20/25 cm! Hier in purmerend, noord-holland een klein laagje. Is wel veel ijs geworden en weinig tot niet gestrooid.
Dhani
Geplaatst: 03-01-10 20:40
Hier in Zwolle ligt nu ongeveer 10 cm Mijn hond vind het prachtig! maar ik ben er minder blij mee,
elke keer als ik met hem buiten ben geweest moet hij daarna onder de douche om te ontdooien haha. want dan is meneer 1 grote ijsklomp dus hij vind het wel lekker als hij onder de douche kan om op te warmen
gohya
Geplaatst: 03-01-10 21:33
Ook hier in Ermelo ligt een aardig pak sneeuw. De pony's hebben er geen last van,ze rennen uitbundig er doorheen.
Hier ligt een halve centimeter ofzo haha. Nadeel is wel dat het -4 is en alle sneeuw dus keihard aan de weg vastvriest. Als je een keer hard remt met de auto, ben je ook zo op je werk. Scheelt weer benzine
hier ligt nog oude sneeuw en sinds gister en vandaag weer een laag vers erop,moet eerlijk zeggen dat ik het nu wel genoeg vind,heb het wel gezien ,wil weer met de paarden aan de gang er wordt er een al aardig sjaggo
OemmiejO
Geplaatst: 04-01-10 10:22
Op het moment niet meer zoveel gelukkig, maar het is wel glaaaad
Ik kom vanuit Texel, daar lag wel iets van 20/25 cm! Hier in purmerend, noord-holland een klein laagje. Is wel veel ijs geworden en weinig tot niet gestrooid.
zo das een pak ik weet niet waar jij geweest bent maar op texel ligt 8 cm gisteren gemeten
Het was even gestopt maar gaat nu weer lekker sneeuwen
Aukelizzy
Geplaatst: 04-01-10 14:39
Hier was vanmorgen nog wat sneeuw bij gevallen maar nu regent het flink. Het is nu een vieze blubber bende en spiegelglad . Ik hoop dat het nu maar door regent en niet meer gaat vriezen want dan wordt het echt een drama ben ik bang.
Barmat
Geplaatst: 04-01-10 14:52
Ik ben het wel zoooooooo beu he! Van mij mag het het hele jaar door zomer zijn
En ik sterf duizend doden voor mijn ventje die iedere dag bijna 200 km moet rijden in de gladheid, dan is het toch echt niet tof meer