Het Rijles & Afrijstress topic [5]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stephaniiee_

Re: Het Rijles & Afrijstress topic [5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:46

Succes iedereen vandaag!

Jammer kikkygirl13 :(:)

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:50

Ik heb het ook niet gehaald, 2 foutjes te veel.
Nu kan ik 4 januari pas weer :\

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:52

awhh :(:)

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:00

Ah balen mensen, als het net niet lukt :(:)

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:12

Ja bij ons in Spijkenisse is nu het CBR weg.. Dus nu moet ik veel verder weg om ergens examen te doen..

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:31

Ahwww Balen Kikky & Annn :(:)

Ik had dat laatst ook een keer; als je bij het Kooimeer rijdt bij Alkmaar (misschien kennen mensen dat wel? Grote "rotonde" aan het eind vd snelweg), moet je één rijstrook kiezen en daar op blijven zitten. Een heleboel mensen weten dat echter niet en wijken uit naar buiten; m'n instructeur had daar al vaak voor gewaarschuwd, maar het was nog nooit gebeurd en ik dacht dat 't wel meeviel. Niet dus :n Laatst reed ik daar dus, reed er links van me een auto de rotonde op tegelijkertijd, en wil vervolgens zo naar rechts (mij rijstrook) uitwijken, terwijl er rechts van mij ook auto's reden! Instructeur drukte gelijk op de toeter en toen ging ie weer naar links en bleef op z'n eigen rijstrook, maar ik was toch bijna "geplet" daar := :')
Instructeur heel droog: Ik had al gehoopt dat ie dat zou doen.
Ik: .... waarom zou je in hemelsnaam hopen dat mensen proberen je van de weg af te duwen als je niet aan de kant kan? :P
Instructeur: Nu weet je tenminste wél hoe mensen hier kunnen doen, en waar jij dus áltijd rekening mee moet houden hier!

And he was right, ik ben nu veel oplettender daar omdat ik weet dat mensen écht zo dom kunnen doen op die rotonde! :j

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:37

Jammer Kikkygirl en Ann!! :(

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:41

Jammer van de theorie dames! :\ :(:)

Ik heb net een theorieboek gekregen. :)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:09

Chann schreef:
Ahwww Balen Kikky & Annn :(:)

Ik had dat laatst ook een keer; als je bij het Kooimeer rijdt bij Alkmaar (misschien kennen mensen dat wel? Grote "rotonde" aan het eind vd snelweg), moet je één rijstrook kiezen en daar op blijven zitten. Een heleboel mensen weten dat echter niet en wijken uit naar buiten; m'n instructeur had daar al vaak voor gewaarschuwd, maar het was nog nooit gebeurd en ik dacht dat 't wel meeviel. Niet dus :n Laatst reed ik daar dus, reed er links van me een auto de rotonde op tegelijkertijd, en wil vervolgens zo naar rechts (mij rijstrook) uitwijken, terwijl er rechts van mij ook auto's reden! Instructeur drukte gelijk op de toeter en toen ging ie weer naar links en bleef op z'n eigen rijstrook, maar ik was toch bijna "geplet" daar := :')
Instructeur heel droog: Ik had al gehoopt dat ie dat zou doen.
Ik: .... waarom zou je in hemelsnaam hopen dat mensen proberen je van de weg af te duwen als je niet aan de kant kan? :P
Instructeur: Nu weet je tenminste wél hoe mensen hier kunnen doen, en waar jij dus áltijd rekening mee moet houden hier!

And he was right, ik ben nu veel oplettender daar omdat ik weet dat mensen écht zo dom kunnen doen op die rotonde! :j

Dat is inderdaad zo :j Dan weet je iig hoe dat voelt.

Ik ben laatst een keer vergeten de koppeling weer in de 1 te zetten voor het stoplicht tijdens stilstand, had m nog in de 4 staan :o ja en toen kwam ik niet weg he :') :') toen zei mijn instructeur van ja ik hoopte ook al dat dat eens zou gebeuren dan vergeet je het hopelijk nooit weer om 'm terug te zetten :j

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:19

Kikkygirl, jammer dat je net 1 foutje te veel had, balen is dat! Grappig dat je in spijkenisse woont! Heb ik ook 15 jaar lang gewoond!
Ann, balen!

vandaag weer 2 uur rijles gehad... wil nu alweer :P haha

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 17:13

IK BEN GESLAAGD :D :D :D

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 17:16

gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd :D

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 17:19

Wat had ik een prutsles vandaag zeg
Ik had toets van module (risopleiding)
Het ging allemaal prima, totdat ik dacht dat mijn stoplicht groen was,
Nou niet dus, hij was mooi rood, en gas mooi door met 50. ging me intructeur dus echt vol op de rem
ben nog nooit zo erg geschrokken, heb me ogen erbij dicht gedaan geloof ik.
Dus was daarna een beetje in de war, maargoed heb wel me 1e module afgerond.

Hij vond het blijkbaar best wel grappig, want hij heeft er een half uur om zitten lachen.
Om mn reactie, ik schrok en werd dus een beetje boos en heb geloof ik een beetje zitten schelden
Maar hij zeg je kan het beter nu een keer meegemaakt hebben dan dat je je rijbewijs heb en dan loopt het heel anders af

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 17:25

Ik ben gezakt alweer! Maar was niet mijn eigen schuld.. Ik moest een rotonde oprijden, en daar was dus ook een auto op de rotonde, maar die had de richting aan dus ik kon wel oprijden, en deed dit dus ook. En die auto ging dus wel van de rotonde af. Kwamen we op het crb, zei die eximinator, je zag die auto op de rotonde niet, dus ik zei jawel, maar die had de richting aan. Dus ik kon wel oprijden, zei hij dat het niet waar is. Njha ik ben er nog tegenin gegaan, maar dat helpt toch niks. Maar nu ben ik net thuis, en als die eximinator zo zeker wist dat die de richting niet aan had, waarom trapte hij dan niet op de rem? Wand stel, hij had de richting niet aan, was ik er tegen aan gereden. Mijn instucteur was niet mee, maar die vond het ook niet leuk. En die geloofde mij dan ook meteen. Deze eximinator was net nieuw, en er gingen nog al negatieve verhalen over rond. Mjhaa tis niet anders, volgende keer beter!

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 17:27

pffff :(:)

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 17:28

Jezus, dat is wel heel erg klote zeg.

Ja precies wat je zegt waarom trapt die dan zelf niet op de rem? vage smoesjes van zon kerel he. ik zou daar echt nog een hele dag chagrijnig om zijn

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 17:41

Ik heb het nu wel gehad met het cbr, vorige keer was het besluitvaardiger op kruispunten, dat vond deze heel goed gaan. En de eerste keer was het mijn eigen schuld wand toen had ik een voorrangsfout.. Ik weet ook niet meer hoe ik daar rijden moet..

Dirkje25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:26

Stip ;)

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:33

@Lady_Tamzz: Zo dat is poedersuiker, zeker met zulk sort dingen. Jammer hoor!
@Lolacabana: Gefeliciteerd!!
@Pivanti: Ik woon niet in Spijkenisse, maar wel in de omgeving (Heenvliet) :)

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:53

Lady_Tamzz schreef:
Ik ben gezakt alweer! Maar was niet mijn eigen schuld.. Ik moest een rotonde oprijden, en daar was dus ook een auto op de rotonde, maar die had de richting aan dus ik kon wel oprijden, en deed dit dus ook. En die auto ging dus wel van de rotonde af. Kwamen we op het crb, zei die eximinator, je zag die auto op de rotonde niet, dus ik zei jawel, maar die had de richting aan. Dus ik kon wel oprijden, zei hij dat het niet waar is. Njha ik ben er nog tegenin gegaan, maar dat helpt toch niks. Maar nu ben ik net thuis, en als die eximinator zo zeker wist dat die de richting niet aan had, waarom trapte hij dan niet op de rem? Wand stel, hij had de richting niet aan, was ik er tegen aan gereden. Mijn instucteur was niet mee, maar die vond het ook niet leuk. En die geloofde mij dan ook meteen. Deze eximinator was net nieuw, en er gingen nog al negatieve verhalen over rond. Mjhaa tis niet anders, volgende keer beter!

Ik vind dit echt een meer dan l*llige reden om je te laten zakken

miranda_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:33

@Lady_Tamzz; Echt een rot reden, om daarvoor te zakken!
Ik snap ook niet waarom hij dan niet op de rem heeft getrapt.

Ik ben net gebeld, moet nog 2 keer als het goed is in de rijsimulator, en heb op 18december om 15:00 mijn eerste Echte Rijles. :D Heb gelukkig de rijinstructeur die ik ook bij mijn intest had, die was wel rustig etc. :)

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:34

hoe is dat nou in zo'n simulator? :=

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:38

Lijkt me helemaal niets :o

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:39

hihi mn vriend kreeg ook de keus om dat te doen... maar hij zegt als hij dat gaat doen, hij dan juist tegen alles aanrijd voor de gein :+ omdat het toch niemand kwaad doet zegmaar :P

Maar k kan me er echt niks bij voorstellen, zo'n simulator..

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:40

Mij lijkt het nogal grappig :P Zou het dus ook niet serieus kunnen nemen :))