Wat ik hierboven las heb ik ook vaak. Klanten die zéker weten dat ze het vorige week bij ons gekocht/gezien hebben.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie schreef:Wat ik hierboven las heb ik ook vaak. Klanten die zéker weten dat ze het vorige week bij ons gekocht/gezien hebben.Maar ik weet toch zéker dat we het nog nooit gehad hebben.....
Jeszica schreef:Monchou staat vaak wel bij de melkproducten dus ik kan begrijpen dat die klant boos werd. Als je het niet weet, vraag het dan even aan een collega?
Lighttt schreef:Wou ik net voorstellen toen ze boos weg liep, alleen is het vaak nogal een klus om het te vragen aan een collega omdat die bijna allemaal net gestopt zijn of nog moeten beginnen... Ik zit echt op zo'n tussentijd waarop bijna geen andere dkw'er moet...
Nathalie schreef:Ik kan die reactie ook best begrijpen, en als ik het zo lees hoeft hij niet boos bedoelt te zijn, ze zegt alleen dat ze het wel aan iemand anders vraagt die er meer van weet.![]()
Over die kaas trouwens, hierboven, wij waren een tijdje terug onze zaterdagse boodschappen aan het doen (doe ik altijd samen met mijn vader) en mijn vader neemt elke week een stukje franse kaas mee. Nu lag deze er al 2 weken niet dus ging hij het vragen. Drie meisjes wisten echt zéker dat ze dat echt niet in het assortiment hadden... Kon echt niet, meneer u heeft het vast ergens anders gehaald etc etc. Aardig frustrerend als je zeker weet dat je het al weken daar haalt!!! Op een gegeven moment kwam er iemand op het heldere idee om even te gaan vragen aan de manager en ja hoor, ze hadden die kaas wel gewoon........ Het spijt me zeer, maar das gewoon errug frustrerend... Dus ik zou maar niet té hard roepen, dat de klant het fout heeft.
Snadrem schreef:Ik had gisteren een "leuk stel jongeren"
Van die nog geen 16 jarige Esmee Dentertjes die tegen een oudere jongen oprijdend het terrein op kwamen lopen (het was net een clip van Snoop Dogg) met een soort van Screech-figuurtje erbij. Snoop Dogg kwam de winkel in en zijn posse bleef fanatiek rokend buiten wachten. "Ah, die zijn allemaal nog geen 16, op die jongen na" dacht ik al meteen, want die kwam overduidelijk een nieuw pakje sigaretten halen.
Ik: Hoi
SD: Yo, een Marlboro van 5 euro graag.
Ik: Marlboro hebben we alleen van 4,60 of 6 euro, maar niet van 5.
SD: WAT!?! Eh, dan doe die van 4,60 maar.
Ik: Mag ik dan even je ID zien?
SD: DENK JE SOMS DAT IK NOG GEEN 16 BEN!?!
Ik: Tot je 20e mag -moet!- ik daar naar vragen, en nee, ik denk inderdaad niet dat je al 20 bent.
Knul bleek 17, prima, alsjeblieft, hier is je wisselgeld en een fijne dag nog. Hij loopt naar buiten, wordt door de chickies gretig ontvangen, tot blijkt dat hij de verkeerde sigaretten heeft. "Nee man, je moet die L&M hebben jongen, die zijn 5 euro voor die grote pakjes, deze zijn niet goed man!"
Vervolgens mocht Screech naar binnen voor de andere sigaretten (ha, dat wordt lachen als ik die om zijn ID moet vragen, volgens mij is die nog maar amper 12).
Screech: Die grootste pakjes L&M, kosten die 5 euro?
Ik: Nee, die zijn 6 euro.
Screech: K**... oke... (druipt weer af naar buiten).
Ter informatie: de L&M heb je ook van 5 euro, maar ja, als je gaat vragen naar de grootste, dan kost die bij ons 6 euroDe bedragen staan ook nog eens loeigroot op de pakjes, en met al dat kabaal buiten van zijn vriendjes en vriendinnetjes had ik even geen zin om een uitgebreide lezing over rookartikelen te gaan houden.
Screech meldt het nieuws buiten, blijkbaar hadden ze niet meer bij zich dan die 5 euro, en een van de "dames" begint te schelden.
Dame: "Echt niet jongen! Die pakjes zijn echt heel geen 6 euro's!! Die zijn 5 euro! Ze liegt man!!"
- dame in kwestie steekt hoofd de winkel in -
"Die pakjes zijn helemaal geen 6 euro, die zijn 5 euro!!!!!!"
Ik: Aan uw toon te horen kunt u kennelijk beter lezen dan ik, wacht, ik pak het pakje er even bij, dan mag u het voorlezen.
Dus ik pak een pakje van 6 euro, het grootste pakje, die gewoon naast die van 5 euro staan (), waarop de lieftallige mevrouw eigenlijk meteen was uitgeluld en snel weer verdween met de rest van de rapmuziekclip.
Pff... zomervakantie..
Lighttt schreef:Annika212 schreef:Nou zeg je dat verkeerd Annika
Gisteren was er een vrouw die om ''een doos om vissen mee te vangen'' vroeg. Ik had geen idee wat ze bedoelde. Toen zag ze schepnetjes staan. ''Já, die bedoel ik, dankjewel!''![]()
Oh, en die Pokémonkaarten. ''Zit in dit zakje Naam Pokémon? En hoeveel Blabla-punten is die waard?''
Ehm..
Ze vroeg aan jou of we een doos om vissen mee te vangen hadden, ik ging mee helpen 'ontcijferen' en toen kwam ik erop
Maarja, doet er verder niet zoveel aan toe