Rijlessen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Re: Rijlessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 12:14

Ik wist ook niet dat er zoveel files zijn, je staat gewoon standaart een keer stil op de snelweg. :=

Ik heb echt zin in mijn les morgen, word thuis opgehaald en rij zelf naar school. :D Kom ik weer eens ergens anders.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 13:54

ik mag maandag weer :)
deze week 1 les, ivm hemelvaart en vrijdag zijn ze ook gesloten

meestal heb ik 2 lessen in de week van 50 min.

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 14:13

Paula schreef:
Ik wist ook niet dat er zoveel files zijn, je staat gewoon standaart een keer stil op de snelweg. :=

Ik weet niet in welk deel van het land je woont, maar ik heb hier nooit files :+
Ben een keer met een vriendin naar Amsterdam gereden met les, en toen hadden we uiteraard bij Utrecht wel file :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 14:14

Ik sta hier (Rotterdam) ook bijna nooit in de file, kies de goede tijden uit om te rijden :))

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:16

Heb nog niet op de snelweg gereden, maar misschien de volgende keer. Bij de hoeveelste les mochten jullie op de snelweg dan? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:19

Ik ging ergens rond les 17 de snelweg pas op, en nu eigenlijk elke les :j

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:20

ik meld me ook..
heb bijna een jaar gelest wegens omstandigheden met instructeur e.d ... lang verhaal :S
uiteindelijk ander gekregen, had na 4 weken toen mn rijbewijs...

ging na de 2e les de snelweg op... schakelen e.d :j

rij nu alweer zo'n 9 maand rond :j

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:21

Elessar schreef:
Heb nog niet op de snelweg gereden, maar misschien de volgende keer. Bij de hoeveelste les mochten jullie op de snelweg dan? :)

Ik zat met mijn 5e of 6e les voor de eerste keer op de snelweg. Ging heel goed :j

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:23

Serieus.. Bij de 2e les al? :=

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:24

ik heb nu 8 lessen gehad,
nog niet op de snelweg gereden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:26

Vriendin van me ging bij haar eerste les al, maar dan voeg je ook nog in op teken van de instructeur, ik moest dat allemaal meteen zelf doen :j (Vind je het gek, bij les 17 :7 )

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:27

Elessar schreef:
Serieus.. Bij de 2e les al? :=

achja drenthe he... rust... dusja 1e les direct de 80 en 100 weg op... 2e les de snelweg op...

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:44

Ik mocht de vijfde les de snelweg op, maar ik voegde dus ook pas op zijn teken in. Nu was dat teken niet echt nodig, want er was geen hond op de weg. :P We zijn wel alleen op het stuk geweest waar je maar 100 km/u mag.
Ik ken ook iemand die haar eerste les de snelweg al op moest, vond ze niet zo leuk, volgens mij. :P

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 16:04

Ik mag morgen weer om 17.30 uur :D

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:41

Heb de eerste les wel stukken gereden waar je 100 moet, maar de snelweg nog niet meegepakt.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 18:54

Liex schreef:
Paula schreef:

Ik weet niet in welk deel van het land je woont, maar ik heb hier nooit files :+
Ben een keer met een vriendin naar Amsterdam gereden met les, en toen hadden we uiteraard bij Utrecht wel file :P

Bij Amersfoort. Echt áltijd op de A1.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 19:10

Ik heb korte stukjes snelweg gereden van wognum naar hoorn en bij hoorn-noord eraf. Misschien morgen wel weer afhankelijk van het weer.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 21:07

Ik mocht met les 7 op de snelweg. Maar mijn instructeur deed verder het uitkijken enzo. Toen ben ik een tijd niet meer de snelweg op geweest en met mijn laatste les (nummer 12) wel weer. :)

lisje90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 22:37

Ik mocht denk ik na een les of 8 ofzo (?) de snelweg op.
Morgenochtend mag ik weer 2 uur rijden :D

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 23:57

In eindhoven sta ik ook vaak in de file. Maarja wat wil je als ze daar al heel lang aan de weg aan het werken zijn ;)
Me les ging gisteren weer echt super! Weer een examen route gereden en ging gewoon allemaal goed.

Heb weer dat meisje moeten ophalen van vorige week die zo eng reed. Was nu weer het geval.. Brr!
Bij haar in de wijk was het best druk en rottige straatjes maar dat ging wel goed. Toen moest zij mij naar huis brengen en moest ze dezelfde straatjes terug die ik heen was gegaan.. Maar dat kon ze niet en had mijn instructeur het gas enz maar even overgenomen want werd wel iets te lomp voor der. := Dan ben ik stiekem toch best trots op mezelf :=

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 09:28

Geen files in het oosten van het land. :D Wel minutenlang wachten voor het stoplicht, omdat daar een megarij staat en er steeds maar een paar auto's door kunnen.. Kon ik wel mooi oefenen met optrekken *D

Ik ging de 2e les de snelweg op. Ik wou meteen al invoegen (de snelweg op), had al gekeken en alles. Moest ik terug op die strook en extra keren kijken enzo :)) Haha, ik wou te snel :o

Om 12 uur 2 uur lang lessen, ik heb er zin in! Worden m'n 7e en 8e les. Vorige les ging schakelen echt prut, dus dat wil ik vandaag een beetje oefenen. En weer hellinkje trekken, want ik blijf steeds maar eerst achteruit rijden, voordat ik weg rij. :)) En eerder optrekken en alles.. Ik heb nog een hele waslijst met verbeterpunten :o

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 14:49

M'n les ging vanmorgen zo goed. 8-) Nog nooit zo lekker gereden. Snap echt niet waar ik anders zo moeilijk over doe. Kijken was gewoon perfect. Alles precies optijd enzo.
Ben alleen wel door rood gereden. Stom stoplicht. :Y)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 16:01

Zoo, twee uur gelest :D
Paar keer de moter af laten slaan, paar keer heel goed opgetrokken bij stoplichten, bochtje achteruit geoefend (3e keer ging die pas goed :o ), beetje lastige kruisingen gehad (dat je niet om de hoek kan kijken), bijna voetganger van de sokken gereden, moest keren midden op een kruising.. Normale les dus :D
Mag volgende week zaterdag pas weer, tot die tijd kan ik niet (en hij ook niet) ;(

Ik moet zeggen trouwens; als ik nu als bijrijder meega, ben ik heel erg geneigd overal commentaar op te hebben enzo. Gruwelijk irritant voor de bestuurder dus. Ik moet me echt inhouden :o Meer mensen die hier last van hebben?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 16:04

Rebel_Jits schreef:
Ik moet zeggen trouwens; als ik nu als bijrijder meega, ben ik heel erg geneigd overal commentaar op te hebben enzo. Gruwelijk irritant voor de bestuurder dus. Ik moet me echt inhouden :o Meer mensen die hier last van hebben?

Heel erg veel last van. Moet me ook echt inhouden, betrap mezelf er ook op dat ik constant zit te kijken. Zelfs in de bus. :+

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 16:04

Paula schreef:
Rebel_Jits schreef:

Heel erg veel last van. Moet me ook echt inhouden, betrap mezelf er ook op dat ik constant zit te kijken. Zelfs in de bus. :+

Hier hetzelfde :j