Ik heb echt zin in mijn les morgen, word thuis opgehaald en rij zelf naar school.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paula schreef:Ik wist ook niet dat er zoveel files zijn, je staat gewoon standaart een keer stil op de snelweg.
Liex schreef:Paula schreef:Ik wist ook niet dat er zoveel files zijn, je staat gewoon standaart een keer stil op de snelweg.
Ik weet niet in welk deel van het land je woont, maar ik heb hier nooit files
Ben een keer met een vriendin naar Amsterdam gereden met les, en toen hadden we uiteraard bij Utrecht wel file
Rebel_Jits schreef:Ik moet zeggen trouwens; als ik nu als bijrijder meega, ben ik heel erg geneigd overal commentaar op te hebben enzo. Gruwelijk irritant voor de bestuurder dus. Ik moet me echt inhoudenMeer mensen die hier last van hebben?
Paula schreef:Rebel_Jits schreef:Ik moet zeggen trouwens; als ik nu als bijrijder meega, ben ik heel erg geneigd overal commentaar op te hebben enzo. Gruwelijk irritant voor de bestuurder dus. Ik moet me echt inhoudenMeer mensen die hier last van hebben?
Heel erg veel last van. Moet me ook echt inhouden, betrap mezelf er ook op dat ik constant zit te kijken. Zelfs in de bus.