o dus ik ben niet de enige die steeds aan het mannetje denkt en aan roos natuurlijk, maar die heeft volgens mij een paar heerlijke weken tussen de paarden
sorry lange tijd niet geweest. vakantie was geweldig!! ruben gaat goed!! nog geen een keer gespuugd. wel verstopte darmen gehad,maar dat was binnen 2 dagen verholpen. dus het was echt super !!! ik laat snel foto's zien van Ruben weer. hij is alweer veranderd!
hey, wat geweldig dat het nu zo goed gaat met Ruben. * gaat zitten wachten op de foto's *
wiifke
Geplaatst: 14-08-09 18:03
Super om te horen dat het zo goed gaat met Ruben. Hij en jullie verdienen het om na deze ellende eindelijk weer plezier met elkaar te kunnen hebben zoals het hoort. Ben benieuwd naar de foto's! Vervelend dat je nu zelf ziek bent, voor zover ik het op kan maken uit de andere posts.
ik ben echt heel blij dat het zo goed gaat met ruben. het ventje verdiend niet anders. zoveel vechtlust en kracht om telkens door te gaan. misschien rare vraag, maar hoe zit het met zijn ontwikkeling? gaat dat nu ook vooruit? zit vol spanning op foto's te wachten.
Roos wat heerlijk dat het zo goed gaat met Ruben, dat heeft Ruben echt verdiend. nu kunnen jullie alles een beetje een plaatsje geven en vooral lekker genieten van de kleine vent. ik ben enorm benieuwd naar de foto's en ik wil nog even zeggen dat je enorm trots op jezelf mag zijn!