Kayuna schreef:Dat is waar Karin! Vind het alleen apart dat sommige mensen een grens aanhouden tot welke leeftijd té oud is.
Verliefd zijn/worden overkomt je nu eenmaal, of dat nu op iemand van je eigen leeftijd is, of ver daar boven.
Als het klikt, en je bent gelukkig en stapel verliefd op een ouder iemand, net zoals je met iemand van je eigen leeftijd zou zijn, wat is dan het punt?
Zolang er maar spraken is van wederzijds respect en goed verstand. (zoals in elke relatie hoort) Is er toch niets fout aan?
Ik heb zelf iets gehad met iemand van ongeveer 27, op mijn 18e. Deze ''man'' in kwestie was super lief, en geduldig en rustig..Ik heb zelfs nooit sex met hem gehad. We konden het gewoon goed vinden, zelfde interesse etc. Ook gedroeg hij zich iets jong voor zijn leeftijd.
Het is uitgegaan omdat hij té lief voor me was. Iets te soft, maar dat doet er niet toe.
Ik ben ook verliefd ''geweest'' op iemand van 31, toen ik 15/16 was. We konden super leuk praten samen,
ook hier zelfde intresse (muziek, films, games enz) Deze persoon was ook nog erg jeugdig en dat klikte gewoon geweldig. Ook hij heeft nooit 1 vinger naar mij uitgestoken, ook al was hij ook op mij verliefd.
Ik kan je verzekeren, dat er niets mis is met deze mannen, ook zat relaties van hun eigen leeftijd gehad, maar dat lukte gewoon niet.
Net zoals ik een relatie met iemand van mijn leeftijd (18) heb gehad, en dat ging ook niet!
Ik vind jongens van mijn leeftijd te kinderachtig...kleine tijdbommetjes vol gepropt met hormonen.
Als ik een leuk/goed gesprek wil, kan ik dat veel beter met iets oudere mannen. Dat gaat gewoon véél beter.
En ik denk dat die oudere jeugdige mannen, het omgekeerd hebben bij hun leeftijds genoten. Die kunnen het iets beter vinden bij jongere personen.
Wat ik dus probeerde te zeggen, is dat bijvoorbeeld een meisje van 18 dat zich ouder gedraagt en denkt dan haar leefdtijds genootjes,
en een jeugdige oudere man, elkaar best goed aan kunnen vullen.
Ik vind jouw ervaringen heel verfrissend om te lezen, fijn dat het oko zo kan gaan. MIjn ervaringen zijn helaas anders..