Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En mij wil wijsmaken dat hij wil kijken hoe ze er uit ziet en hoe ze nu is. Dan mij verteld dat het gezellig was en ze alleen handje vast hebben gehouden en een kusje. Tja weetje dan heeft hij gewoon een probleem en ik dus ook, want het is gewoon heel raar.
Dank je wel verder!
. _Skess_ schreef:Had toch liever dat ze in de stad afspraken dan thuis op de slaapkamer...wie weet wat er dan wel niet was gebeurd!
Mayo schreef:Ben blij voor je dat jij er gelukkig mee bent. Maar moet wel zeggen dat je dus totaal geen respect voor jezelf hebt, als iemand je zoiets flikt hoor je hem een voetafdruk onder z'n kont cadeau te doen en niet nog een kans. Puur omdat je hem niet wil missen zet je dus het respect vanuit hem voor jou volledig aan de kant. Kan niet zeggen dat ik daarvoor een applausje uit kan delen
Mayo schreef:Ben blij voor je dat jij er gelukkig mee bent. Maar moet wel zeggen dat je dus totaal geen respect voor jezelf hebt, als iemand je zoiets flikt hoor je hem een voetafdruk onder z'n kont cadeau te doen en niet nog een kans. Puur omdat je hem niet wil missen zet je dus het respect vanuit hem voor jou volledig aan de kant. Kan niet zeggen dat ik daarvoor een applausje uit kan delen
_Skess_ schreef:Heel veel vriendinnen verklaren mij ook voor gek, maar ik ben heel blij dat het weer goed is
Anoeska schreef:Mayo schreef:Ben blij voor je dat jij er gelukkig mee bent. Maar moet wel zeggen dat je dus totaal geen respect voor jezelf hebt, als iemand je zoiets flikt hoor je hem een voetafdruk onder z'n kont cadeau te doen en niet nog een kans. Puur omdat je hem niet wil missen zet je dus het respect vanuit hem voor jou volledig aan de kant. Kan niet zeggen dat ik daarvoor een applausje uit kan delen
Hoezo hoor je dat te doen. Wie ben jij om te bepalen wat de TS zou moeten doen in haar eigen relatie. Ik weet ook niet wat ik had gedaan als ik in dezelfde situatie had gezeten. Maar als de TS (en haar vriend) er een goed gevoel bij hebben, en gelukkig zijn. Tja wie ben jij dan om daar een mening over te hebben?