Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:06

Volgens mij had de Ts daar wel degelijk een probleem mee.... maar misschien kan je het hele topic toch beter doorlezen Russel? Ze heeft het toch vrij duidelijk uit proberen te leggen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 20:07

Sorry, maar lees dan het topic...ik had daar zoals Storm76 al zei wel degelijk problemen mee Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:08

De vraag die ik stelde, blijf ik bij, ik vind het nl heel apart. Hij had die ex gewoon thuis uit kunnen nodigen, gewoon voor de gezelligheid om te bepraten hoe ieder is geworden, maar handje vast en kusje is gewoon raar en komt niet erg repectabel over naar TS en zeker niet erg vertrouwenswekkend. Daar hoef ik het topic niet voor te lezen en haar uitleg moet ze idd zelf weten is haar leven.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 20:09

Had toch liever dat ze in de stad afspraken dan thuis op de slaapkamer...wie weet wat er dan wel niet was gebeurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:11

Jij bent toch zijn vaste vriendin? hoezo in de slaapkamer, huiskamer is toch goed zat?? Ben je echt naif dat ze in de stad alleen maar hun eigen slaapkamer nodig hebben? Ik heb het over een gezellig avondje met jouw erbij. Slaapkamerperikelen daar kan je overal mee terecht.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 20:12

Nee hoor dat niet...maar thuis doe je toch andere dingen dan in de stad. Tenminste de meeste mensen wel. Kom je toch eerder in de verleiding denk ik als je met zijn tweeën bent. Ik ga er niet gelijk wat achter zoeken hoor dat zeker niet. Zo naïef ben ik nou ook weer niet Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:17

Ze hebben een verleden, ze zijn intiem geweest en als de gedachte opkomt om je ex geliefde alleen in de stad te willen ontmoeten, dan mag je er, vind ik dus, wel wat achter zoeken.

Ze zijn dan ook met zijn 2en of ze nu een boel vreemde mensen om zich heen hebben dat zegt niets. Maar kennelijk is het wel zo dat je zeker weet dat het bij die ene keer is gebleven.

Iig zal ik het heel vreemd vinden als mijn man mij verteld dat hij gaat afspreken met zijn ex in de stad. Clown En mij wil wijsmaken dat hij wil kijken hoe ze er uit ziet en hoe ze nu is. Dan mij verteld dat het gezellig was en ze alleen handje vast hebben gehouden en een kusje. Tja weetje dan heeft hij gewoon een probleem en ik dus ook, want het is gewoon heel raar.

Maar ik wil je verder niet ongelukkig maken, geef alleen maar mijn mening op een openbaar forum, waarbij je zelf je prive even bloot geeft. Succes verder.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 20:39

Klopt. Dat besef ik ook wel heel goed hoor Knipoog Dank je wel verder!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:43

Skess: ik vroeg me af, was dit eigenlijk een impulsieve actie van je vriend of was hij er al langer mee bezig in zijn hoofd?

Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik zat te bedenken dat het voor mij mss wel een verschil zou maken Lachen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 20:46

Het was een impulsieve actie van hem heeft hij mij verteld......

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 08:21

_Skess_ schreef:
Had toch liever dat ze in de stad afspraken dan thuis op de slaapkamer...wie weet wat er dan wel niet was gebeurd!

tsja dit vind ik dus nogal een rare zin. Dus als ze in de slaapkamer hadden afgesproken was er misschien wel meer gebeurd? Dan is het op een neutrale plek nog net goed gekomen. Als je dit al denkt he 'wie weet wat er dan wel niet was gebeurd' hoe kun je er dan zo vanuit gaan dat je vriend nu echt voor jou gaat?
Als de verleiding in de slaapkamer groter was geweest en hij dan wel had toegegeven, dan geeft hij binnenkort vast en zeker wél toe aan die verleiding!
Sorry hoor meid, maar ik ben bang dat je nog eens gekwetst word..

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:02

Ja, daar ben ik eerlijk gezegd ook bang voor. Ook omdat TS volgens mij echt stapelgek op die jongen is en het daarom allemaal maar gepikt heeft....

_Guppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 10:48

'als hij haar leuker had gevonden dan had hij mij laten vallen en met haar verder gegaan...' Dat zou ik dus echt niet pikken, dan was het echt wel einde verhaal voor mij... Je bent gewoon tweede keus dan. Als er wat leukers (of 'lekkerders' in mannentaal...) voorbij komt dan issie weg.... Lijkt me geen prettig idee, zeg!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 10:54

Nou ik denk niet dat hij nog een keer aandacht schenkt aan "wat lekkers" dat voorbij loopt...Het gaat tot nu toe gelukkig weer goed Lachen

_Guppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 10:58

Ik hoop voor je dat dat zo blijft en vind het wel heel bewonderenswaardig dat jij je vriend nog een kans hebt gegeven!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 11:01

Heel veel vriendinnen verklaren mij ook voor gek, maar ik ben heel blij dat het weer goed is Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:17

Jij bent gek met hem, maar ik zou wel een afspraak maken met hem dat dit een eenmalige uitstap is geweest en dat er verder geen polonaise meer is binnen deze relatie. Je hebt hem nl laten zien dat hij het bont kan maken en jij toch alles goed vind omdat je zo gek met hem bent.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:18

Ben blij voor je dat jij er gelukkig mee bent. Maar moet wel zeggen dat je dus totaal geen respect voor jezelf hebt, als iemand je zoiets flikt hoor je hem een voetafdruk onder z'n kont cadeau te doen en niet nog een kans. Puur omdat je hem niet wil missen zet je dus het respect vanuit hem voor jou volledig aan de kant. Kan niet zeggen dat ik daarvoor een applausje uit kan delen

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:20

Doei! Doei! Doei!

hey skess....ik zwaai wat te enthousiast zie ik hahaha(knopje bleef hangen ofzo)
Maar je moet doen waar jij je prettig bij voelt meid!!
groetjes

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:21

Mayo schreef:
Ben blij voor je dat jij er gelukkig mee bent. Maar moet wel zeggen dat je dus totaal geen respect voor jezelf hebt, als iemand je zoiets flikt hoor je hem een voetafdruk onder z'n kont cadeau te doen en niet nog een kans. Puur omdat je hem niet wil missen zet je dus het respect vanuit hem voor jou volledig aan de kant. Kan niet zeggen dat ik daarvoor een applausje uit kan delen

zo, dat vind ik nogal een statement. Volgens mij maakt TS echt zelf wel uit wat ze 'hoort' te doen.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:26

Mayo schreef:

Hoezo hoor je dat te doen. Wie ben jij om te bepalen wat de TS zou moeten doen in haar eigen relatie. Ik weet ook niet wat ik had gedaan als ik in dezelfde situatie had gezeten. Maar als de TS (en haar vriend) er een goed gevoel bij hebben, en gelukkig zijn. Tja wie ben jij dan om daar een mening over te hebben?

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:28

Ik vind het jammer dat iedereen gelijk roept laat die jongen gaan, laat hem in zijn sop gaarkoken, enz enz. Moet dan iedereen bij een misstap, verkeerde beoordeling gelijk een punt achter een relatie zetten? Ik geef eerlijk toe dat als mijn vriend echt vreemd zou gaan (zoenen/in bed belanden) dat ik waarschijnlijk wel een punt erachter zou zetten maar meer omdat ik weet dat ik geen vertrouwen meer zou kunnen hebben en eeuwig achterdochtig zou blijven.
Afspreken met ex doet mijn vriend ook nog wel eens, ze is laatst ook bij ons geweest om te kijken naar ons huis. Als het niet goed is tussen twee personen dan zal het altijd uitkomen. Is het niet met een ex dan zal het met een ander persoon zijn.

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:31

_Skess_ schreef:
Heel veel vriendinnen verklaren mij ook voor gek, maar ik ben heel blij dat het weer goed is Lachen

Het is jou leven , op dit moment ben jij weer blij.. en wat de toekomst brengt moeten wij allemaal afwachten..achteraf weetje altijd of je iets goed of fout hebt beslist/gedaan..je moet alles zelf meemaken/ervaren om erover te praten ,en te voelen hoe het echt voelt toch! Alle goeds voor de toekomst.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:31

Anoeska schreef:
Mayo schreef:

Hoezo hoor je dat te doen. Wie ben jij om te bepalen wat de TS zou moeten doen in haar eigen relatie. Ik weet ook niet wat ik had gedaan als ik in dezelfde situatie had gezeten. Maar als de TS (en haar vriend) er een goed gevoel bij hebben, en gelukkig zijn. Tja wie ben jij dan om daar een mening over te hebben?

een mening erover hebben is prima wat mij betreft, maar die op een dergelijke manier uiten vind ik echt absolutely not done, om het in goed nederlands te zeggen.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:34

Lielle, je hebt gelijk. Ik had me beter moeten uitdrukken. Bloos