Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 19:22

Mijn black friday verlengaanbod bij kpn.
Ik betaal nu 49 euro per maand.
Het verleng aanbod is 56 euro per maand + een cadeaubon van 25 euro. Hoe is dit een aanbieding?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 19:37

Ik ben er gewoon even klaar mee.
Dat ik niet het normale leventje wat een 27 jarige hoort te hebben, kan hebben. Zie echt even niet hoe ik het allemaal moet gaan doen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:04

Aan m'n slaapgewoonten. Ik slaap al jaren onrustig. Maar toen ik laatst ziek was kon ik opeens wel de hele nacht aan 1 stuk slapen en in 1 houding (zonder pijn sochtends) ipv 1001 x draaien rn wakker worden, dus het kan wel.

Nu zit ik te kijken of ik ergens heen kan om dit op te lossen maar ik heb geen idee. Gewone Fysio, haptotherapeut, psychosomarische fysio, ademhalingscoach.... Zoveel keuze dat ik door de bomen t bos niet meer zie!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:07

Het gebeurt me eigenlijk nooit maar ik heb net toch een bericht gestuurd in gigantisch de verkeerde whatsapp groep. Gelukkig niet iets heel beschamends, maar het was de groep van de paardrijles waar ik in september mee gestopt ben dus een beetje awkward is het wel :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:07

Foaly schreef:
Het gebeurt me eigenlijk nooit maar ik heb net toch een bericht gestuurd in gigantisch de verkeerde whatsapp groep. Gelukkig niet iets heel beschamends, maar het was de groep van de paardrijles waar ik in september mee gestopt ben dus een beetje awkward is het wel :+

Je kan hem nog wissen toch?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:11

Ja dat heb ik idd gelijk gedaan, maar dan staat er wel leuk 'X heeft dit bericht verwijderd voor iedereen' terwijl ik dus al maanden niets meer gezegd heb in die groep :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:13

dan nog even een ''sorry, verkeerde groep!'' er achteraan en verder doen alsof er niks gebeurt is :j

Ik wil iets te snacken hebben, maar we hebben echt niks waar ik zin in heb, en met beginnende keelonsteking wil ik ook geen knapperige dingen zoals toastjes gaan eten

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:14

Waarom zit je überhaupt nog in een groepsapp waar je niks meer mee hebt? := Goed excuus om te vluchten _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:14

Foaly schreef:
Ja dat heb ik idd gelijk gedaan, maar dan staat er wel leuk 'X heeft dit bericht verwijderd voor iedereen' terwijl ik dus al maanden niets meer gezegd heb in die groep :')

Oh dan zeg je erachteraan: Foutje, verkeerde appgroep.
Ik zou me er niet zo druk om maken. Tenzij je in de appgroep van je werk een bericht neerzet over hoe je alle hoeken van de slaapkamer hebt gezien gisteravond omdat je dacht dat het je singlevriendinnenapp was.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:15

Daar is niks mis mee toch?

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:16

:')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:18

_O-

Waarom ik nog in de app zit... voornamelijk om toch nog een beetje te kunnen volgen hoe het met de paarden gaat. Loslaten is moeilijk als je er acht jaar intensief hebt meegedraaid als ruiter en vrijwilliger :+

En ik maak me ook niet druk hoor. Ik let alleen altijd heel goed op dat ik iets in de juiste appgroep zet, alleen ging dat nu dus mis :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 20:34

Echt 30 telefoontjes gehad vandaag als het er niet meer waren. Als ik nu nog belangst heb dan snap ik het echt niet meer. Ik kan het geluid van die telefoon ook niet meer horen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 22:34

mavantos schreef:
denisesilver schreef:
Personeel wordt tegenwoordig gewoon niet meer opgevoed. Er wordt zo extreem bezuinigd op goede vaste krachten die weten hoe er met klanten moet worden opgegaan. Vreselijk gewoon.

Je kan huismerk flessen toch alleen inleveren bij de desbetreffende winkel? Misschien dat ze het daarom zeiden?

Had het niet alleen over de flessen.

Mensen die normaal met het openbaar vervoer naar het werk gaan, kunnen beter gewoon lekker thuis blijven als deze niet rijdt. Mijn god wat een drama op de weg vandaag. (Niet mensen die niet thuis kunnen werken hè mensen, don't shoot me)

Dikke knuffel, Nyaleti :(:)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 22:50

Dat de term intrusieve gedachten zo makkelijk en voor grappige impulsieve dingen gebruikt wordt op social media. Het zo intens niet grappig om last te hebben van echte intrusieve gedachten.
Intrusieve gedachten winnen ook niet. Impulsieve gedachten misschien wel.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 22:53

Mijn nieuwe boek is wel heel erg spannend en nu durf ik het licht niet uit te doen :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 22:58

Berdien schreef:
Mijn nieuwe boek is wel heel erg spannend en nu durf ik het licht niet uit te doen :+

:D

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 23:11

Iemand op de parkeerplaats tegen mij aangereden (ik stond stil zij reed achteruit het parkeervak uit). Voor zover ik er verstand van heb heeft zij schuld en zullen de verzekeringen er wel uitkomen onderling en kost het me niets. Maar jeetje wat een gedoe. Leasemaatschappij bellen, anwb bellen voor bergingsdienst (kon niet verder, bumper voor er half af). Schadeformulier enz.. stomme dag

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 23:21

Berdien schreef:

Dan ben ik benieuwd welk boek dat is :)

journee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 23:35

Bloodymary schreef:
Dat ik geen idee heb wat het verschil is tussen pepernoten en kruidnoten. Ik ken alleen pepernoten. Zowel de speculaasachtige als de taaitaaiachtige brokken heten hier pepernoten.

Denk dat het regiogebonden is net als frites en patat.

Frites en patat kun je vertalen naar gefrituurde aardappelen. (dus als je op de gezonde toer bent zou ik kiezen voor patat, wil je zondigen kies dan voor frites. :+ )

Kruitnoten zijn die harde rondjes gebakken met speculaas kruiden, pepernoten zijn die zachtere blokjes met een vleugje anijs. (maar persoonlijk maakt het mij niet uit hoe iemand ze noemt, als iemand 'pepernoten' kwijt wil bied ik me graag aan, vind beide soorten erg lekker! :D )

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-24 23:52

DuoPenotti schreef:
Berdien schreef:

Dan ben ik benieuwd welk boek dat is :)

Ik ook.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 00:55

Foaly schreef:
_O-

Waarom ik nog in de app zit... voornamelijk om toch nog een beetje te kunnen volgen hoe het met de paarden gaat. Loslaten is moeilijk als je er acht jaar intensief hebt meegedraaid als ruiter en vrijwilliger :+

En ik maak me ook niet druk hoor. Ik let alleen altijd heel goed op dat ik iets in de juiste appgroep zet, alleen ging dat nu dus mis :D

Daar erger ik me dan altijd juist aan. Mensen die ergens mee gestopt zijn, of zich afgemeld hebben en dan wel in de appgroep blijven, beetje meelezen. Vind ik stom.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 00:57

journee schreef:
Bloodymary schreef:
Dat ik geen idee heb wat het verschil is tussen pepernoten en kruidnoten. Ik ken alleen pepernoten. Zowel de speculaasachtige als de taaitaaiachtige brokken heten hier pepernoten.

Denk dat het regiogebonden is net als frites en patat.

Frites en patat kun je vertalen naar gefrituurde aardappelen. (dus als je op de gezonde toer bent zou ik kiezen voor patat, wil je zondigen kies dan voor frites. :+ )

Kruitnoten zijn die harde rondjes gebakken met speculaas kruiden, pepernoten zijn die zachtere blokjes met een vleugje anijs. (maar persoonlijk maakt het mij niet uit hoe iemand ze noemt, als iemand 'pepernoten' kwijt wil bied ik me graag aan, vind beide soorten erg lekker! :D )

Haha, ik moet zeggen sinds het hier over ging ben ik er op gaan letten wat er op de zak staat en zie inderdaad kruidnoten staan. Dat woord heb ik echt nog nooit gebruikt. Maar wel zakken vol verslonden blijkbaar...

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 06:20

Twijfels over werk.. ik heb een baan aangeboden gekregen bij een ander bedrijf. Heeft zeker meerdere voordelen maar mijn eiegen werk is momenteel aardig flexibel wat ik heel fijn vind en dat is daar wen stuk minder.
Gisteren aangegeven dat ik het toch niet doe maar ik blijft een knagend gevoel hebben en ik weet gewoon niet wat ik moet doen :(
Ben bang dat ik spijt heb als ik weg ga en spijt als ik blijf.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 06:30

Ben al weer wakker sinds half 4 zucht