Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Het gebeurt me eigenlijk nooit maar ik heb net toch een bericht gestuurd in gigantisch de verkeerde whatsapp groep. Gelukkig niet iets heel beschamends, maar het was de groep van de paardrijles waar ik in september mee gestopt ben dus een beetje awkward is het wel
Foaly schreef:Ja dat heb ik idd gelijk gedaan, maar dan staat er wel leuk 'X heeft dit bericht verwijderd voor iedereen' terwijl ik dus al maanden niets meer gezegd heb in die groep
mavantos schreef:denisesilver schreef:Personeel wordt tegenwoordig gewoon niet meer opgevoed. Er wordt zo extreem bezuinigd op goede vaste krachten die weten hoe er met klanten moet worden opgegaan. Vreselijk gewoon.
Je kan huismerk flessen toch alleen inleveren bij de desbetreffende winkel? Misschien dat ze het daarom zeiden?
Bloodymary schreef:Dat ik geen idee heb wat het verschil is tussen pepernoten en kruidnoten. Ik ken alleen pepernoten. Zowel de speculaasachtige als de taaitaaiachtige brokken heten hier pepernoten.
Denk dat het regiogebonden is net als frites en patat.
Foaly schreef:
Waarom ik nog in de app zit... voornamelijk om toch nog een beetje te kunnen volgen hoe het met de paarden gaat. Loslaten is moeilijk als je er acht jaar intensief hebt meegedraaid als ruiter en vrijwilliger
En ik maak me ook niet druk hoor. Ik let alleen altijd heel goed op dat ik iets in de juiste appgroep zet, alleen ging dat nu dus mis
journee schreef:Bloodymary schreef:Dat ik geen idee heb wat het verschil is tussen pepernoten en kruidnoten. Ik ken alleen pepernoten. Zowel de speculaasachtige als de taaitaaiachtige brokken heten hier pepernoten.
Denk dat het regiogebonden is net als frites en patat.
Frites en patat kun je vertalen naar gefrituurde aardappelen. (dus als je op de gezonde toer bent zou ik kiezen voor patat, wil je zondigen kies dan voor frites.)
Kruitnoten zijn die harde rondjes gebakken met speculaas kruiden, pepernoten zijn die zachtere blokjes met een vleugje anijs. (maar persoonlijk maakt het mij niet uit hoe iemand ze noemt, als iemand 'pepernoten' kwijt wil bied ik me graag aan, vind beide soorten erg lekker!)