Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Biebz schreef:Odido....
Hele dag al geen bereik/ontvangst. Nu gelukkig weer thuis op de wifi.
Maar kan niet bellen niks als ik weg ben
Was wel lekker rustig. Maar wel lastiger contact houden met collegas vandaag. (Winkelvloer en leidinggevende is via app bereikbaar voor hulp/vragen enzo.. maar niet als het niet werkt..)
Ik heb idd nu je het zegt ook al de hele dag slecht bereik. Max. 2 streepjes..
Nyaleti schreef:Oh inderdaad. Hier ook 2 streepjes. Vreemd, geen last van gehad gelukkig.
Ik erger me aan een vriendin die continu om advies vraagt maar vervolgens haar eigen plan trekt. Vraag het dan niet, ik steek er ook energie in.
luuntje schreef:Daphne bedankt voor je ergernis.
Ik slik Tramadol en heb vaak een hik. Dit verklaart het wellicht.
Nyaleti schreef:Kat van een vriendin moet naar de dierenarts en ik moet rijden want verder kregen ze niemand gevonden.
Ben alleen koortsig en m'n lijf doet zo zo zeer![]()
Nu rij ik naar haar toe en mag zij het rot stuk naar de dierenarts rijden, alleen heb ik een oude auto waar alleen ik mee overweg kan dus idk hoe dit gaatze had laatst al moeite met een nieuwere, luxe auto.
Cer schreef:Mensen die bellen voor informatie over hun dossier en dan NIKS bij zich hebben..
geen kenmerk, geen informatie .. "ja dat heb ik niet, ik loop met de hond buiten / zit in het zwembad / rij in de auto / ben bij mn oma etc etc".. of met gillende kinderen op de achtergrond, een gesprek met een ander aan het houden zijn, keihard in de telefoon hoesten..
echt MENSEN, denk even na...
Die basisopleiding 'hoe moet ik informatie vragen / geven, hoe voer ik een telefoongesprek' is echt zo verkeerd nog niet.
Plus, hoe rot ook, maar als je hier al zo lang woont dat je een verzekering hebt, moet je echt minimaal engels kunnen spreken, anders wordt alles best ingewikkeld.. Harder roepen helpt niet..