Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 21:17

Ook DomRechts heeft recht op vermaak. :+

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 21:21

xPabloBokt schreef:
Biebz schreef:
Odido....

Hele dag al geen bereik/ontvangst. Nu gelukkig weer thuis op de wifi.
Maar kan niet bellen niks als ik weg ben :+
Was wel lekker rustig. Maar wel lastiger contact houden met collegas vandaag. (Winkelvloer en leidinggevende is via app bereikbaar voor hulp/vragen enzo.. maar niet als het niet werkt..)

Ik heb idd nu je het zegt ook al de hele dag slecht bereik. Max. 2 streepjes..

Ik heb verder alleen de melding: alleen noodoproepen... hopelijk snel opgelost.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 21:50

Ik heb net The Meg 2 gekeken. Twee uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg :') Wát een bagger.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 21:54

Een klant die gegevens zo vreselijk chaotisch aanlevert, man man man, wat een zooi.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 23:33

Nyaleti schreef:
Oh inderdaad. Hier ook 2 streepjes. Vreemd, geen last van gehad gelukkig.

Ik erger me aan een vriendin die continu om advies vraagt maar vervolgens haar eigen plan trekt. Vraag het dan niet, ik steek er ook energie in.

Ja zulke mensen bestaan idd. Lijken zeer geïnteresseerd in wat jij vindt en doen altijd wat anders :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 23:35

fotolijstje schreef:
Telpeva schreef:
Johan Derksen

Ik snap serieus niet hoe hij nog op TV komt..

Ik snap serieus niet dat iemand de moeite neemt wat over hem te typen. Verhip, nu doe ik het zelf ook whaha

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 23:46

Er is geen paardenmarkt in de buurt waar ik mijn karmapunten kan inleveren -O-
Geholpen met ca 80 koeien vangen en tevens 3 paarden die los liepen.

Dit was dus bijna 2 uur in de regen staan en helpen....
Als t goed is, is alles gevangen.

Nu moet ik nog een nieuwe "plant" voor in de tuin kopen.... misschien dit x een roos ipv een iris _O-

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 00:41

MarlindeRooz schreef:
Dat een huisje vinden voor m’n geredde goudhamster zo moeilijk is. :=

Wij overwegen een goudhamster maar helaas zit je niet echt in de buurt. -O-

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 03:02

Ik slik Tramadol en daardoor heb ik heel erg de hik... Kan er nu gewoon niet van slapen :') Super irritant!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 07:34

Kleding besteld en gedeeltelijk betaald met een cadeaubon. Laat zeggen dat 1 artikel meer als wat de bon waard was, maar dat artikel is niet eens de helft van de waarde van de bon. Nu heb ik een deel retour gestuurd en wat ik gehouden heb is minder als het bedrag van de cadeaubon. Moet ik die artikelen alsnog gewoon betalen, want ze blijken het bedrag van de cadeaubon te koppelen aan bepaalde artikelen... Als je die terug stuurt krijg je dus het tegoed van de cadeaubon terug ipv dat ze het verrekenen.

Als ik dat geweten had had ik alles terug gestuurd en de artikelen die ik wilde houden opnieuw besteld. Slaat toch nergens op? Juist door die cadeaubon plaatste ik een bestelling, zodat ik geen geld kwijt was.

Terugsturen kan denk ik al niet meer. Ga ik nog wel bekijken, want als ik het moet betalen zoals nu wil ik het niet. Dat geld kan ik te goed gebruiken

Edit; nu voel ik me heel asociaal, maar kan hem nog wel terug sturen. Dus dat ga ik doen en daarna opnieuw bestellen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 09:17

Stoep die wordt opengebroken voor het huis, kat die in de stress schiet van het geluid en die stress vervolgens afreageert door dr broer in elkaar te timmeren. En ik heb nog geen koffie op -O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 09:27

Daphne bedankt voor je ergernis.
Ik slik Tramadol en heb vaak een hik. Dit verklaart het wellicht.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 09:56

Na de schade aan mijn laptop,werd er op school verteld dat mijn dochter een laptop kon lenen.
Wij dachten dus enkel om de periode voor herstelling,als dit nog mogelijk is,te overbruggen.
Wat blijkt nu;ze kan die lenen voor een heel academiejaar met een waarborg van 50€.
Waarom zegt men dit dan niet bij de inschrijving i.p.v. mij te verplichten één aan te kopen?
Dan had de mijne niet kapot geweest.

Maar dan het volgende:als ik er dit academiejaar één aankoop,krijg ik een teruggave van 500€.
Vanaf volgend jaar niet meer.
Ik twijfel nu wat ik moet doen.
Mijn eerste gedachte was er één aankopen en een andere blijven lenen,als dit kan natuurlijk.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 10:34

Vreselijk veel last van hartkloppingen, tijd om even een weekendje rustig aan te doen. Alleen nog even door deze kantoordag komen }:0

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:35

luuntje schreef:
Daphne bedankt voor je ergernis.
Ik slik Tramadol en heb vaak een hik. Dit verklaart het wellicht.

Ja, dat komt door de tramadol -O- Standaard na het innemen van de tramadol begin ik met hikken. Mijn zus heeft het ook als ze tramadol gebruikt.

Vond dat toen wel toevallig, dus ben gaan kijken of er wat over te vinden was en toen las ik dat de hik een bijwerking kan zijn van Tramadol :')

Super irritant!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:39

Ik zou met iemand anders zijn paard naar de smid gaan. Maar diegene heeft geen tijd gekregen. Zou een halfuur van tevoren een appje krijgen.

Ik ben zo blij met mijn eigen hoefsmid die gewoon 7 weken van te voren een tijd en datum afspreekt en ook altijd op komt dagen en als hij later is even een berichtje stuurt.

Denk dat ik dit ook niet weer ga doen :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:51

UPS....
Levertijd tussen 9 en 11.30

Perfect, dan is iemand thuis...
3x reden wie nu zo weg moet

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 13:04

Kat van een vriendin moet naar de dierenarts en ik moet rijden want verder kregen ze niemand gevonden.
Ben alleen koortsig en m'n lijf doet zo zo zeer :(
Nu rij ik naar haar toe en mag zij het rot stuk naar de dierenarts rijden, alleen heb ik een oude auto waar alleen ik mee overweg kan dus idk hoe dit gaat :') ze had laatst al moeite met een nieuwere, luxe auto.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 13:26

Mensen die bellen voor informatie over hun dossier en dan NIKS bij zich hebben..
geen kenmerk, geen informatie .. "ja dat heb ik niet, ik loop met de hond buiten / zit in het zwembad / rij in de auto / ben bij mn oma etc etc".. of met gillende kinderen op de achtergrond, een gesprek met een ander aan het houden zijn, keihard in de telefoon hoesten..
echt MENSEN, denk even na...

Die basisopleiding 'hoe moet ik informatie vragen / geven, hoe voer ik een telefoongesprek' is echt zo verkeerd nog niet.
Plus, hoe rot ook, maar als je hier al zo lang woont dat je een verzekering hebt, moet je echt minimaal engels kunnen spreken, anders wordt alles best ingewikkeld.. Harder roepen helpt niet..

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 13:35

Daphe, dank je wel. Had ik nooit verwacht.

Ergernis, regen en onweer. En ik moet de deur nog uit.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 13:55

Nyaleti schreef:
Kat van een vriendin moet naar de dierenarts en ik moet rijden want verder kregen ze niemand gevonden.
Ben alleen koortsig en m'n lijf doet zo zo zeer :(
Nu rij ik naar haar toe en mag zij het rot stuk naar de dierenarts rijden, alleen heb ik een oude auto waar alleen ik mee overweg kan dus idk hoe dit gaat :') ze had laatst al moeite met een nieuwere, luxe auto.

M'n moeder overgehaald dat zij auto rijdt. Gelukkig want afzeggen kan echt niet in dit geval en ik ben echt te ziek..
Maar ik erger me er nu al een beetje aan dat ik weet dat die vriendin alleen dankjewel zegt en ik vind een reepje chocolade ofzo (gewoon 'n euro ding, prima) best op z'n plek. Het is 40km rijden en zeker omdat m'n moeder rijdt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 14:08

Weet je vriendin van jouw verwachting?

Hoewel ik vanuit mezelf de benzinekosten zou vergoeden en ook zeker ruim zou bedanken, ga ik niet iedereen die mij helpt cadeautjes oid geven. Net als dat ik niks verwacht wanneer ik een ander help. Dat is toch ook wat vriendschap is? Elkaar belangeloos helpen?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 14:41

Cer schreef:
Mensen die bellen voor informatie over hun dossier en dan NIKS bij zich hebben..
geen kenmerk, geen informatie .. "ja dat heb ik niet, ik loop met de hond buiten / zit in het zwembad / rij in de auto / ben bij mn oma etc etc".. of met gillende kinderen op de achtergrond, een gesprek met een ander aan het houden zijn, keihard in de telefoon hoesten..
echt MENSEN, denk even na...

Die basisopleiding 'hoe moet ik informatie vragen / geven, hoe voer ik een telefoongesprek' is echt zo verkeerd nog niet.
Plus, hoe rot ook, maar als je hier al zo lang woont dat je een verzekering hebt, moet je echt minimaal engels kunnen spreken, anders wordt alles best ingewikkeld.. Harder roepen helpt niet..

Herkenbaar.
Herinnert mij aan de telefoon opnemen bij het ziekenhuis of ik hem door wilde verbinden met poli 24. Want stond in de file en kwam te laat.
Ik werkte er nog niet zo lang en uit mijn hoofd wist ik niet wat er bij poli 24 zat.

Dus vroeg dan ook wat de naam was van die polikliniek. Wist hij niet.
Wat de naam van de arts was. Wist hij niet. Mag ik dan zo brutaal zijn om naar uw klacht/verwijzing te vragen. Wist hij ook niet...
Je weet potdorie toch wel waarvoor je naar het ziekenhuis gaat!?
Ondertussen was ik de poli lijst die op alfabetische volgorde staat met daarachter het routenummer af aan het scannen en wist waar hij moest zijn. Maar echt...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 15:08

Kan iemand de kraan dicht draaien.

Oh en reïntegratie die gisteren belde en dan ineens schijnheilig vragen hoe gaat het met je. Wat eerst totaal niet belangrijk was. En dan ook nog zo schijnheilig zeggen oh wat vervelend meis dat je zo rot voelt. :x

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 15:37

Blijf maar commentaar krijgen op mijn "speciale" lunches (lees: ik maak een keer per week een grote pan bijvoorbeeld spaghetti met groenten zodat ik dat een week van kan lunchen). Sorry dat ik dat liever heb dan een droge boterham :')