MyWishMax schreef:Urbanus schreef:Als ik geen 'to do' heb, komt er weinig uit m'n handen, ga ik een keukenkastje soppen maar dan ook meteen uitzoeken terwijl er ook nog een vaatwasser is die aandacht nodig heeft.
Ja, ik ook! En tijdens het uitzoeken kom je iets tegen wat ergens anders hoort en die plek moet dan ook uitgezocht... Maar heb soms wel een schop nodig om het lijstje te maken
Vervelend pablo, hulp bij het lijstje maken lijkt me idd slim. Niet helemaal zelf doen, maar wel helpen. Zodat het voor beide beter wordt
Ja al zeg je maar, ik wil om maandag voor 17.00 een lijstje zien. Dat soort dingen helpen voor mij al

(het kan wel wat tactischer verwoord dan dit ....) .
Kan die het eerste hokje ook meteen al afvinken voor een succeservaring

Had ooit een vriendin als huisgenoot en die liet er echt geen gras over groeien dat ze echt witheet zou zijn als ik er een zooitje van zou maken (en dat doe ik altijd). Ik wist heeeeeel duidelijk wat mijn plek was, en dit is de enige periode in mijn leven geweest dat ik het huishouden echt goed bijhield

In mijn studentenhuis was de taakverdeling ook altijd dusdanig duidelijk, dat je bijna zou denken dat ik talent had (deed soms zelfs nog wel eens dingetjes voor mijn huisgenoten) . Maar de gemeenschappelijke ruimtes waren ook wel weinig werk. Mijn eigen kamers waren altijd alleen wel een epische t#ringzooi om te compenseren. En in een liefdesrelatie werkt het allemaal toch wat ingewikkelder vind ik.