Iets met Rhenen en de N233

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boheme schreef:Citaat:Ik ben blij dat ik een lotgenoot heb gevonden nu voel ik mij niet zo'n aansteller
Nee je bent geen aansteller, het is gewoon echt erg.. oh nog een erger puntje, man die naast mij zit en zegt ja maar ik hoest ook hoor..ja banketstaaf jij hoest, ik sterf een duizend doden.
Telpeva schreef:Zou het nu heersen ofzo? Ik ben ook flink ziek, sinds zaterdag en het schiet ook maar niet op. Zojuist kwamen ze de boodschappen bezorgen, het enige wat ik heb gedaan is de spullen voor de vriezer in de vriezer doen, en de spullen voor in de koelkast in de koelkast. En ik ben gewoon meteen helemaal op, dizzy, moe
De rest van de boodschappen staan nog in de gang in een krat, ik vind dat ze daar even een uurtje mogen chillen
#zelfmedelijden enzo
Ahhh wat erg Marlinderooz! Je had het er al over dat het niet goed leek te gaan, wat is het snel gegaandikke knuffel!
Zebrastreep schreef:Citaat:Ik ben blij dat ik een lotgenoot heb gevonden nu voel ik mij niet zo'n aansteller
Mijn moeder zegt altijd er zijn mensen nog veel zieker als jou het is maar griep
Ik doe het niet eens express ik voel me dan gewoon zo rot.
Telpeva schreef:Zou het nu heersen ofzo? Ik ben ook flink ziek, sinds zaterdag en het schiet ook maar niet op. Zojuist kwamen ze de boodschappen bezorgen, het enige wat ik heb gedaan is de spullen voor de vriezer in de vriezer doen, en de spullen voor in de koelkast in de koelkast. En ik ben gewoon meteen helemaal op, dizzy, moe
De rest van de boodschappen staan nog in de gang in een krat, ik vind dat ze daar even een uurtje mogen chillen
#zelfmedelijden enzo
Ahhh wat erg Marlinderooz! Je had het er al over dat het niet goed leek te gaan, wat is het snel gegaandikke knuffel!