Bedankt!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
neh dit valt niet onder spontaan zijn. Dit noem ik geen oprechte interesse of empathie om te peilen hoe en wat. 
Zonnetje81 schreef:Dus assie en steenbok dus als 2de zin vragen of we elkaar ontmoeten is spontaan en leuk??
Hij: ik ben flexibel
Ik: Hey en een goedemiddag!
Jij nog leuke plannen voor dit langere weekend? Ik ben vanavond lekker even uiteten.
Hij: Daarna even ontmoeten?
Uh hij weet niet eens met wie en waar ik ga eten. Hij woont niet om de hoek en heeft letterlijk 6 woorden getypt.neh dit valt niet onder spontaan zijn. Dit noem ik geen oprechte interesse of empathie om te peilen hoe en wat.
dan kan hij net zo goed meteen vragen of je hem wil ontmoeten zonder te zeggen dat hij flexibel is
Sherivey schreef:Ook iets wat ik soms best irritant vind aan datingapps: mensen die je dan liken, je dan een berichtje stuurt en dat er dan een soort van interview ontstaat en ze dus geen vragen terug stellen.
Na drie vragen ben ik daar dan ook wel weer klaar mee.
fleurtjeuh schreef:Binnen 5 minuten vragen om afspreken kan zo inspiratie loos zijn als hierboven, maar zou ook heel makkelijk in een gesprek passen zonder dat t lijkt op een bootycall
'Hey goedemiddag! '
'goedemiddag! Nog leuke plannen vandaag? Ik ga vanavond uit eten'
'Nee geen plannen. Wat leuk! Waar ga je eten'
'*restaurant*'
'oh wat leuk, dat ken ik wel, ik woon in de buurt en heb daar al een paar keer gegeten, echt heel lekker'
'oh wat leuk, ik ben er nog niet eerder geweest maar kijk er naar uit'
'ik weet niet of je voor na die tijd al plannen hebt, maar zou je het anders leuk vinden om elkaar na die tijd even te ontmoeten? '
al is dat in sommige situaties wel een oplossing
Chickyy schreef:Sherivey schreef:Ook iets wat ik soms best irritant vind aan datingapps: mensen die je dan liken, je dan een berichtje stuurt en dat er dan een soort van interview ontstaat en ze dus geen vragen terug stellen.
Na drie vragen ben ik daar dan ook wel weer klaar mee.
Jaa ik stop ook hoor na 3 vragen, zo irritant
fleurtjeuh schreef:Binnen 5 minuten vragen om afspreken kan zo inspiratie loos zijn als hierboven, maar zou ook heel makkelijk in een gesprek passen zonder dat t lijkt op een bootycall
'Hey goedemiddag! '
'goedemiddag! Nog leuke plannen vandaag? Ik ga vanavond uit eten'
'Nee geen plannen. Wat leuk! Waar ga je eten'
'*restaurant*'
'oh wat leuk, dat ken ik wel, ik woon in de buurt en heb daar al een paar keer gegeten, echt heel lekker'
'oh wat leuk, ik ben er nog niet eerder geweest maar kijk er naar uit'
'ik weet niet of je voor na die tijd al plannen hebt, maar zou je het anders leuk vinden om elkaar na die tijd even te ontmoeten? '
.