Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:Komt meestal omdat dit rekeningnummer al in gebruik is… dus ofwel een eerdere account die er aan gekoppeld was of iemand anders die ook laat uitbetalen op die rekening.
1 rekening kan maar 1x gekoppeld worden, daarna krijg je dus ook die melding.
Dispar_Vulgo schreef:Zojuist was Vinted weer helemaal van slag met de verzendopties.
Eerste verzendopties waren in een heel ander dorp, terwijl mijn adres wel goed staat.
Toen de kaart naar mijn dorp verschoven, werd het Vinted to go (Homer) punt niet weergegeven. Nu maar gekocht met dpd.
deedee19 schreef:Deeks93 schreef:
Kan het erin zitten dat je als betaaloptie je creditcard hebt ipv dat je via je bankrekening betaalt als je iets koopt op Vinted? Wellicht dat die twee samen niet lekker matchen?
Skessa_ schreef:Gewoon bij de profiel?
Tancreda4 schreef:Ik wil graag een boek kopen maar kan alleen ups kiezen en dat vind ik zonde van de verzendkosten. Soms staat er 1 afhaalpunt mondial bij, maar 20 km verderop?? Terwijl we 2 punten kort bij hebben zitten. Ik snap niet zoveel van de logica van de opties qua verzenden en afhalen en dat ze ook per dag verschillen voor een zelfde product.