Brievenbus pakketje niet ontvangen. Moet woensdag al bezorgd zijn, maar nog niks. Heb contact met het bedrijf opgenomen, maar zal maandag anders even bellen. Was toch veel geld..
Dat ik gewoon letterlijk fysiek en mentaal ziek wordt van het niet naar Turkije kunnen gaan voor het tweede jaar op rij. Ik ga al sinds 2008 2-3x per jaar en heb er gewoond van 2011-2013. Nu al gewoon twee jaar niet geweest wat waarschijnlijk 3 jaar wordt. En ik kan.het.niet.meer. Ik moet gewoon soms naar adem happen. Ik wil gewoon naar “huis” en iedereen knuffelen die ik heb gemist. De geur opsnuiven en voelen wat ik voel als ik daar ben.
Steffi dat is niet leuk. Corona maakt reizen helaas best lastig.
Amandavd
Geplaatst: 19-06-21 21:15
Kookaburra schreef:
Amandavd schreef:
Dat ik al een half uur sta te wachten op mijn bestelling bij de friettent. Vanmiddag al besteld voor 18 uur.
Inmiddels al aan de friet?
Na 40 min wachten kregen we de friet. Smaakte goed en mijn ergernis was ineens verdwenen
#hangrybitch
Kookaburra
Geplaatst: 19-06-21 21:34
Vandaag na 10 maand weer eens een les meegereden. Daarbij mocht ik op een breed gebouwde fries. In de afgelopen maanden heb ik eigenlijk niet paardgereden. Af en toe uitstappen en bij uitzondering een drafje. Nu vind ik doorzitten makkelijker dan lichtrijden. Ik zit dan veel stabieler.
Mijn buikspieren doen nu al zeer als ik moet lachen
Anoniem
Geplaatst: 19-06-21 21:50
Ohhh wat leuk, Kookaburra!
Ik erger me aan de sneaky formulering op een website. Daar staat: "Seizoensuitverkoop! Krijg 10% extra korting op onze vloerkleden! Gebruik de code SUN21".
Maar die korting geldt alleen voor vloerkleden uit de seizoensuitverkoop. Zo zou je het ook kunnen lezen, maar ik dacht dus dat er 10% korting op alle vloerkleden was
fleurtjeuh
Wel haal ik weer plezier uit het gesprek dat dan volgt 'au!' 'wat is er?' 'wie heeft die wc daar neergezet?' 'dat was de woningbouw...' 'kan je ze mailen, dat ding staat niet goed!' 'ja doe ik..'
Dat mijn nieuwe oven blijkbaar echt ruk is om mee te bakken. Heb al paar keer pizza gehad die net nog niet goed genoeg doorbakken was, terwijl ze er al langer inzaten.
Nu een cake die volgens recept 1 uur tot 70 minuten moet. Nou, na anderhalf uur leek het op cake, na een uur en drie kwartier leek hij klaar. Haal hem uit de vorm, is de onderkant toch nog te nat. Maar prikker kwam er droog uit...
Jessica_1998
Geplaatst: 19-06-21 22:45
Dat alles me extra raakt vandaag, stukjes tekst op Facebook, dingen op Instagram & muziek, echt wat een dag.. alles is janken vandaag
En nu ook nog i love you more van Racoon op de radio...
Laatst bijgewerkt door Jessica_1998 op 19-06-21 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt