Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 21:32

:\ De zenuwen die ik nu al heb voor de afspraak in Emmeloord morgen met mijn paard.
Ik doe het niet zo goed met stress

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 21:35

Arethe schreef:
: De zenuwen die ik nu al heb voor de afspraak in Emmeloord morgen met mijn paard.

Emmeloord is een topkliniek, nergens zenuwachtig voor zijn. Ze zijn altijd direct en eerlijk oblver de situatie. Succes morgen :*

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 21:53

Marcella schreef:
Wandeldrukte op het boerenpad in Alblasserdam vanmiddag. :')

Tis zondag dus de tv mag niet aan he :roll:

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:05

Marije_1997 schreef:
Arethe schreef:
: De zenuwen die ik nu al heb voor de afspraak in Emmeloord morgen met mijn paard.

Emmeloord is een topkliniek, nergens zenuwachtig voor zijn. Ze zijn altijd direct en eerlijk oblver de situatie. Succes morgen :*

Bedankt, lief van je.
Het is meer de uitslag ervan dan het bezoekje zelf waar ik de zenuwen voor heb.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:09

Maddy_Paola schreef:
Marcella schreef:
Wandeldrukte op het boerenpad in Alblasserdam vanmiddag. :')

_O-

Samen met het gezin speeltje aan tafel. :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:15

T feit dat ik vorig jaar om deze tijd lekker op t strand in Egypte lag. En nu in deze paasei zooi van een land thuis zit.. Geen werk, geen dingen om te doen, niks.

Af en toe zit ik in de auto, dan zie ik n boom en denk ik letterlijk ‘als ik mij daar tegen aan rij, dan hoeft t allemaal niet meer’ terwijl ik normaal best positief ben..
Laatst bijgewerkt door DiscoDipp op 10-01-21 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:19

DiscoDipp schreef:
T feit dat ik vorig jaar om deze tijd lekker op t strand in Egypte lag. En nu in deze paasei zooi van een land thuis zit.. Geen werk, geen dingen om te doen, niks.

Af en toe zit ik in de auto, dan zie ik n boom en denk ik letterlijk ‘als ik mij daar tegen aan rij, dan hoeft t allemaal niet meer’ terwijl ik nodig best positief ben..

:knuffel: pb staat open voor je als je daar behoefte aan hebt.

Ik heb gelukkig nog wel mijn stage/afstuderen waar ik een dagbesteding aan heb. Maar ik vind het al zwaar, zeker nu zo in de winter. Kan me niet voorstellen hoe het moet zijn zelfs zonder werk..

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:19

Marcella schreef:
Maddy_Paola schreef:

_O-

Samen met het gezin speeltje aan tafel. :')

Jup, of boek lezen, maar met t mooie weer even gezellig met heel t gezin wandelen

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:21

Loeky01 schreef:
DiscoDipp schreef:

Af en toe zit ik in de auto, dan zie ik n boom en denk ik letterlijk ‘als ik mij daar tegen aan rij, dan hoeft t allemaal niet meer’ terwijl ik nodig best positief ben..

:knuffel: pb staat open voor je als je daar behoefte aan hebt.

Ik heb gelukkig nog wel mijn stage/afstuderen waar ik een dagbesteding aan heb. Maar ik vind het al zwaar, zeker nu zo in de winter. Kan me niet voorstellen hoe het moet zijn zelfs zonder werk..

Dankje.
Wordt nu idd zwaar, zeker als je thuis zit. Muren komen echt op me af.

Scheelt dat mijn pony deze week naar pension gaat en ik dan daar elke dag heen kan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:34

Maddy_Paola schreef:
Jup, of boek lezen, maar met t mooie weer even gezellig met heel t gezin wandelen

Pak ik volgende keer stoel erbij en ga vanaf mijn tuin mensjes kijken. :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 23:05

Ik ben hard gevallen vandaag, en wereld wonder dat niets uit de kom vloog _O-, maar ik heb een grote blauwe plek op mijn kuit. Na een aantal uur was het echt een ei, gigantische bult. Mijn broek ging niet eens meer aan! Gelukkig hielp ijs erop. Maar het doet nog steeds flink pijn! Mijn ellebogen gaan weer beter gelukkig dus morgen ga ik weer verder met oefeningen.

En ik erger me aan mijn zusje. Na een verdacht rustige week gaat het weer helemaal slecht. Ze eet haast niets meer en is echt bizar dun. Dat triggert mij best wel, omdat ik vroeger een eetstoornis heb gehad. Ze wil niet zelf opgenomen worden dus nu gaat het allemaal via de rechter en dat gaat erg lang duren... volgens de kinderbescherming is er pas over een jaar een plek voor behandeling beschikbaar. Een jaar..

Mijn vader werd zo boos toen hij dat hoorde dat hij helemaal uit zijn plaat ging. Nou, dat begrijp ik deze keer wel :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 23:27

Niet kunnen sporten / genoeg bewegen door mijn hersenschudding want ik word daar ziek van. Maar daardoor speelt mijn gewrichtspijn enorm op. Ben momenteel zo ziek van die hersenschudding dat ik voornamelijk op de bank zit en lig. Maar kan dus niet meer pijnloos op mijn zij liggen. Doen mijn heupen pijn. Ook in bed al niet. -O-

Blijft weinig over wat ik wel kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 23:42

MarlindeRooz schreef:
Niet kunnen sporten / genoeg bewegen door mijn hersenschudding want ik word daar ziek van. Maar daardoor speelt mijn gewrichtspijn enorm op. Ben momenteel zo ziek van die hersenschudding dat ik voornamelijk op de bank zit en lig. Maar kan dus niet meer pijnloos op mijn zij liggen. Doen mijn heupen pijn. Ook in bed al niet. -O-

:(:)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 23:58

Super onmogelijk stom einde van mijn boek. Ik opzoeken of het volgende deel al uit was; dikke spoiler op de info pagina. De verhaallijn was best interessant, maar de schrijfstijl zo moeilijk doorheen te komen. Dus geeeeeen idee of ik het volgende deel wil lezen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 00:21

MarlindeRooz schreef:

Dat klinkt wel heel naar als je zelfs ook niet meer comfortabel kunt liggen, vervelend ook dat die hersenschudding zo lang aanhoudt! hopelijk zit je snel beter in je vel :knuffel:

-

Ik erger mij aan volwassenen die niet face to face of persoonlijk iemand durven aanspreken, en in plaats daarvan los gaan op elkaar in een groepsapp, en ook helemaal in gaan op de discussie terwijl het grootste deel van de leden er niks mee te maken heeft, en ook geen idee heeft waar het geruzie over gaat. Get a room, laat mij er buiten!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 01:50

Mijn dochter is haar slaapknop kwijt. Ik ben moe :z ik wil slapen :z

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 02:18

Grote taal- en spelfouten op websites... Komt zo lekker proffesioneel [sic] over. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 02:37

Niet kunnen slapen, poedersuiker nachtritme. Normaal gesproken had ik wel bij vrienden kunnen zitten denk ik, maarja die moeten ook allemaal werken helaas.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 05:33

Vroeg wakker zijn :(

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 06:09

Mijn vriend die zijn wekker te hard had staan om 4:30, nu lig ik klaar wakker in bed en slapen lukt niet meer. En dat op mijn vrije dag |o

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 06:19

Ergonomische muis van mijn werklaptop die het ineens begeven heeft. Niet meer te redden. Werk heeft al een nieuwe besteld, die komt op zijn vroegst vrijdag. Dus minstens 4 dagen werken met de ieniemienie muis die ik voor mijn eigen laptop heb. Mijn handen doen nu al zeer, hoe ga ik ooit nog 3 volle dagen doorkomen... :\

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 07:14

Geen oog dicht gedaan vannacht vanwege een raam die kraakt. Ben nu zo gigantisch moe.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 07:49

In tegenstelling tot gisteren, vannacht een stuk minder goed geslapen. Zucht -O-

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 08:54

Ziggo module heeft update nodig...

Maar krijg het niet voorelkaar..
Nu alleen maar 1,2,3 te ontvangen...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 09:29

Bloedheet op de slaapkamer.