Ik doe het niet zo goed met stress
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Arethe schreef:De zenuwen die ik nu al heb voor de afspraak in Emmeloord morgen met mijn paard.
Ik doe het niet zo goed met stress
Emmeloord is een topkliniek, nergens zenuwachtig voor zijn. Ze zijn altijd direct en eerlijk oblver de situatie. Succes morgen
DiscoDipp schreef:T feit dat ik vorig jaar om deze tijd lekker op t strand in Egypte lag. En nu in deze paasei zooi van een land thuis zit.. Geen werk, geen dingen om te doen, niks.
Af en toe zit ik in de auto, dan zie ik n boom en denk ik letterlijk ‘als ik mij daar tegen aan rij, dan hoeft t allemaal niet meer’ terwijl ik nodig best positief ben..
Loeky01 schreef:DiscoDipp schreef:T feit dat ik vorig jaar om deze tijd lekker op t strand in Egypte lag. En nu in deze paasei zooi van een land thuis zit.. Geen werk, geen dingen om te doen, niks.
Af en toe zit ik in de auto, dan zie ik n boom en denk ik letterlijk ‘als ik mij daar tegen aan rij, dan hoeft t allemaal niet meer’ terwijl ik nodig best positief ben..pb staat open voor je als je daar behoefte aan hebt.
Ik heb gelukkig nog wel mijn stage/afstuderen waar ik een dagbesteding aan heb. Maar ik vind het al zwaar, zeker nu zo in de winter. Kan me niet voorstellen hoe het moet zijn zelfs zonder werk..
MarlindeRooz schreef:Niet kunnen sporten / genoeg bewegen door mijn hersenschudding want ik word daar ziek van. Maar daardoor speelt mijn gewrichtspijn enorm op. Ben momenteel zo ziek van die hersenschudding dat ik voornamelijk op de bank zit en lig. Maar kan dus niet meer pijnloos op mijn zij liggen. Doen mijn heupen pijn. Ook in bed al niet.
Blijft weinig over wat ik wel kan.
MarlindeRooz schreef:Niet kunnen sporten / genoeg bewegen door mijn hersenschudding want ik word daar ziek van. Maar daardoor speelt mijn gewrichtspijn enorm op. Ben momenteel zo ziek van die hersenschudding dat ik voornamelijk op de bank zit en lig. Maar kan dus niet meer pijnloos op mijn zij liggen. Doen mijn heupen pijn. Ook in bed al niet.
Blijft weinig over wat ik wel kan.