Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:tienus63 schreef:Me dunkt dat de deur open of dicht niet het grootste verschil maakt, de dichtheid van mensen des te meer. Evenals wat ze dan doen.
Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel mensen in de slachthuizen daadwerkelijk echt ziek zijn geworden.
Je zult haast ziekenhuisopname van enkele van hun verwachten. Het aantal besmettingen was immers hartstikke hoog.
Zowel in Nederland als in Duitsland.
Dat café in Hillegom heeft zich aan alle richtlijnen gehouden . Iedereen aan tafel, ruimte ertussen . Maximale aantal bezoekers wat toegestaan was. En om 11 uur moet de buitendeur dicht van de gemeente ivm dat er anders geluidsoverlast kan zijn. En de besmettingen komen dus bij de mensen voor die na 11 uur nog in dat pand waren .
bigone schreef:Van alle geld dat daar heen is gegaan vanuit de EU is 80 a 90 % verdwenen in de zakken van Orban en vriendjes. Ontzettend dikke corrupte bende daar en ik kon die Orban wel op zijn smoel slaan toen hij Rutte aanviel, lamstraal.
bigone schreef:Ik denk dat de bewoners van Hongarije geen klap van de subsidies merken of misschien een klein beetje om ze net koest te houden. Van alle geld dat daar heen is gegaan vanuit de EU is 80 a 90 % verdwenen in de zakken van Orban en vriendjes. Ontzettend dikke corrupte bende daar en ik kon die Orban wel op zijn smoel slaan toen hij Rutte aanviel, lamstraal.
Italie zal aan de bak moeten met hervormingen, hopelijk snappen ze dat zelf ook, volgend jaar gaat de pensioenleeftijd al naar , ik geloof, 66 of 67 maar wanneer je beseft dat in 1992 je in Italie als ambtenaar na 20 jaar met pensioen kon en als vrouwelijke ambtenaar zelfs na 15 jaar werken en de andere pensioenen ook vroegtijdig ingingen en ze een hele lange levensverwachting hebben/hadden dan kun je je voorstellen dat er jarenlang op de pof geleefd is en de zakken nog steeds leeg zijn.
LadyMadonna schreef:bigone schreef:Ik denk dat de bewoners van Hongarije geen klap van de subsidies merken of misschien een klein beetje om ze net koest te houden. Van alle geld dat daar heen is gegaan vanuit de EU is 80 a 90 % verdwenen in de zakken van Orban en vriendjes. Ontzettend dikke corrupte bende daar en ik kon die Orban wel op zijn smoel slaan toen hij Rutte aanviel, lamstraal.
Italie zal aan de bak moeten met hervormingen, hopelijk snappen ze dat zelf ook, volgend jaar gaat de pensioenleeftijd al naar , ik geloof, 66 of 67 maar wanneer je beseft dat in 1992 je in Italie als ambtenaar na 20 jaar met pensioen kon en als vrouwelijke ambtenaar zelfs na 15 jaar werken en de andere pensioenen ook vroegtijdig ingingen en ze een hele lange levensverwachting hebben/hadden dan kun je je voorstellen dat er jarenlang op de pof geleefd is en de zakken nog steeds leeg zijn.
Hongaren zijn wel redelijk pro eu hoor, er wordt ook wel veel voor gedaan met name aan infra structuur.
bigone schreef:Dat café in Hillegom heeft zich aan alle richtlijnen gehouden . Iedereen aan tafel, ruimte ertussen . Maximale aantal bezoekers wat toegestaan was. En om 11 uur moet de buitendeur dicht van de gemeente ivm dat er anders geluidsoverlast kan zijn. En de besmettingen komen dus bij de mensen voor die na 11 uur nog in dat pand waren .
pien_2010 schreef:https://www.dagelijksestandaard.nl/2020 ... welke-wel/
Kent iemand deze "krant", ik weet nl niet wat ik van dit bericht moet denken. Dus gooi het id groep.
Pandora2 schreef:pien_2010 schreef:https://www.dagelijksestandaard.nl/2020 ... welke-wel/
Kent iemand deze "krant", ik weet nl niet wat ik van dit bericht moet denken. Dus gooi het id groep.
Ik was te benieuwd om niet de Google even aan te zwengelen![]()
Wiki vertelt het volgende :
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Dagelijkse_Standaard
Marie_Anne schreef:Ik geloof er niet zoveel van dat ze in die kroeg allemaal anderhalve meter afstand hebben gehouden. Of in welke kroeg dan ook eigenlijk, misschien het eerste uur na opening. Na 23.00 gaat niet alleen de deur dicht, dan hebben ze ook een paar biertjes op. Ik kan me echt geen kroeg voorstellen waar mensen lekker aan het bier zitten, en dat ze dan toch als de avond vordert allemaal anderhalve meter in acht nemen. Ik zie het niet voor me, dat is toch een illusie. Het lukt de meeste mensen nuchter al niet meer.
Bovendien las ik dat de GGD zei dat er personeelsleden met milde klachten toch zijn gaan werken.
Daarom gaat het weer fout volgens mij. Mensen houden geen afstand meer, blijven niet thuis met klachten, laten zich niet testen. Hopeloos.
elnienjo schreef:Marie_Anne schreef:Ik geloof er niet zoveel van dat ze in die kroeg allemaal anderhalve meter afstand hebben gehouden. Of in welke kroeg dan ook eigenlijk, misschien het eerste uur na opening. Na 23.00 gaat niet alleen de deur dicht, dan hebben ze ook een paar biertjes op. Ik kan me echt geen kroeg voorstellen waar mensen lekker aan het bier zitten, en dat ze dan toch als de avond vordert allemaal anderhalve meter in acht nemen. Ik zie het niet voor me, dat is toch een illusie. Het lukt de meeste mensen nuchter al niet meer.
Bovendien las ik dat de GGD zei dat er personeelsleden met milde klachten toch zijn gaan werken.
Daarom gaat het weer fout volgens mij. Mensen houden geen afstand meer, blijven niet thuis met klachten, laten zich niet testen. Hopeloos.
Precies, ik geloof ook niet dat ze zich in kroegen aan de regels houden. Het concept past gewoon niet bij de 1,5 meter afstand. Ze kunnen die kroegen beter dicht doen om 23 uur dan de lamzakken nog verder laten zuipen.