Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:00

Talietjuh schreef:
Een moderator met een hele waslijst aan NL tips ongevraagd in mijn artikel.

Heb even gekeken maar kom op zeg laat mensen lekker foutjes maken. Als je er niet tegen kan moet je niet op een forum zitten.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:09

Mijn zusje. Heeft gisteren haar antipsychotica medicijnen allemaal weggegooid omdat ze die niet meer wil nemen. Zelfs met spoed kunnen we pas maandag die medicijnen weer bij de apotheek ophalen. Loopt heel de tijd te dreigen iedereen neer te willen steken. (Wanneer niet, veel succes met dat botte aardappelschilmesje :') )

Maar ach volgens de psycholoog en mijn moeder is het écht niet zo erg. Ze steken zo hun kop in het zand! Neem dat kind alsjeblieft op. Ze verziekt de sfeer in huis. De dagen dat ze er even niet is, zijn zalig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 17:32

Bedankt voor de support :) ..op zich is het niet heel erg maar het staat zo ongezellig in het topic.

Mijn bedoeling is dat het leuk is en mensen met positieve energie het verhaal meelezen.

En ik moet zelf nog veel leren wat schrijven betreft, dat weet ik heus wel.

Maar jeetje kesteamge01, wat heftig zeg van je zusje. Meestal weten zussen juist wat het beste is voor hun zus. Alleen luisteren zussen vaak niet :+

Maar in jouw geval gaat het dus om een psychiatrisch meisje die volledig vast zit met haarzelf.
Kan je niet gewoon de politie bellen of vind je dat te heftig?

Mij lijkt het beter als ze even vastzit in een kliniek(hoe rottig ook)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-06-20 13:11, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 18:06

Wachten op de trein... En nee dan hoef ik zelf niet eens met de trein :') en hoe ik hier straks weer wegkom met de auto het is hier zo krap en druk

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 18:44

Talietjuh schreef:
Klopt maar je weet het verhaal niet..wie weet krijgt zij weer iets anders daarvoor in de plaatst of is haar broertje beperkt.

Daarbij zou ik niet eens geld willen als het echt zo blijkt te gaan. Dan zorg ik zelf z.s.m voor mezelf :)

Nee dat weten we inderdaad niet nadat ze er zelf een topic over heeft gemaakt en de situatie heeft uitgelegd. :D met andere woorden, dat weten we dus wel.

Ik ga je ook even ongevraagd advies geven, probeer je niet te storen aan de tips en feedback die je op je schrijven krijgt. Probeer dat echt te zien als hulp, daar leer je echt veel beter van schrijven. Ik vond het in het begin vreselijk om feedback te krijgen op mijn schrijven maar het helpt wel echt zoveel.

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:03

Dat er zoveel mensen zonder mondkapje in het ov zitten. Of ze hangen hem onder hun kin. Waarom niet gewoon aan de regels houden. -:(-

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:08

Talietjuh schreef:
En ik moet zelf nog veel leren wat schrijven betreft, dat weet ik heus wel.

Maar zijn tips dan juist niet fijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:13

Amandavd schreef:
Talietjuh schreef:
Klopt maar je weet het verhaal niet..wie weet krijgt zij weer iets anders daarvoor in de plaatst of is haar broertje beperkt.

Daarbij zou ik niet eens geld willen als het echt zo blijkt te gaan. Dan zorg ik zelf z.s.m voor mezelf :)

Nee dat weten we inderdaad niet nadat ze er zelf een topic over heeft gemaakt en de situatie heeft uitgelegd. :D met andere woorden, dat weten we dus wel.

Ik ga je ook even ongevraagd advies geven, probeer je niet te storen aan de tips en feedback die je op je schrijven krijgt. Probeer dat echt te zien als hulp, daar leer je echt veel beter van schrijven. Ik vond het in het begin vreselijk om feedback te krijgen op mijn schrijven maar het helpt wel echt zoveel.

Dat wist ik idd niet, ik pluis niet alles uit.

Die tip mag je geven..Maar als ik mijn best doe dan spel ik goed, het is meer dat ik lekkerder schrijf zo.
Ben afgestudeerd met een 8 geloof ik voor Nederlands HBO. Op mijn werk, werk ik netjes, dit is mijn vrijetijdsbesteding:-)

Ik moet er dus wel mijn best voor doen.

Vind het gewoon heel irritant, het is ook de manier waarop..kreeg er allemaal internetlinks bij (nou...Ik weet zelf Google ook wel te vinden)
En als ik echt een woord goed wil schrijven, dan lukt mij dat zelf ook wel met de T en D's. En dan nog wel een Moderator. Die heeft het dan maar druk met iedereen hier op bokt.. :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:16

Talietjuh schreef:
Amandavd schreef:

Dat wist ik idd niet, ik pluis niet alles uit.

Die tip mag je geven..Maar als ik mijn best doe dan spel ik goed, het is meer dat ik lekkerder schrijf zo.
Ben afgestudeerd met een 8 geloof ik voor Nederlands HBO. Op mijn werk, werk ik netjes, dit is mijn vrijetijdsbesteding:-)

Ik moet er dus wel mijn best voor doen.

Vind het gewoon heel irritant, het is ook de manier waarop..kreeg er allemaal internetlinks bij (nou...Ik weet zelf Google ook wel te vinden)
En als ik echt een woord goed wil schrijven, dan lukt mij dat zelf ook wel met de T en D's. En dan nog wel een Moderator. Die heeft het dan maar druk met iedereen hier op bokt.. :D

Wat maakt het nu uit of degene die je de feedback gaf een moderator is of niet? Probeer je eens niet aangevallen te voelen, ze wilde je gewoon helpen. Dat je het vervelend vindt dat snap ik ergens wel maar je maakt het zo onnodig persoonlijk. Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:20

Omdat die er zijn om de sfeer juist prettig te houden i.p.v te bedrukken. De manier waarop was gewoon niet netjes, had anders gekund.

Je weet haar reden niet en ook niet wat ik voel.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:33

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:35

32 graden in mijn kamer ik sterf. En ja, de gordijnen staan de hele dag dicht. Maar op een zolder kamer helpt niets

Ik kan ten minste de warmtelampen van mijn slangen uit doen, die vinden dit weer ideaal :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:38

Lestrange01 schreef:
Mijn zusje. Heeft gisteren haar antipsychotica medicijnen allemaal weggegooid omdat ze die niet meer wil nemen. Zelfs met spoed kunnen we pas maandag die medicijnen weer bij de apotheek ophalen. Loopt heel de tijd te dreigen iedereen neer te willen steken. (Wanneer niet, veel succes met dat botte aardappelschilmesje :') )

Maar ach volgens de psycholoog en mijn moeder is het écht niet zo erg. Ze steken zo hun kop in het zand! Neem dat kind alsjeblieft op. Ze verziekt de sfeer in huis. De dagen dat ze er even niet is, zijn zalig.

Is het niet iets om beschermd/begeleid te gaan wonen zelf? Ik snap dat het niet leuk is, maar het zou jou wel rust en tijd geven om je op jezelf te focussen :(:). Sterkte

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:11

Dat een klein vogeltje uitgerekend op ons terras voor het eerst probeerde uit te vliegen.
De honden waren sneller dan het vogeltje of ik. ;( Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:17

M’n Nieuw Zeelandse simkaart wil geen verbinding maken met het netwerk, dus ik kan m’n geld niet overmaken... en ik heb het best wel een soort van nodig. :))

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:25

Drukke dag gehad, deze week niet thuis geweest en huisgenoot was dus alleen thuis. Prima opzich. Alleen hebben we enkel glas en staat de zon de hele middag vol in de woonkamer met alleen maar (enkel)glas. Had ze de gordijnen open, deuren open naar de keuken (waar het altijd veel koeler is) en naar de gang, waardoor het HELE huis 3x zo warm was dan het had kunnen zijn. (Gelukkig is het nu al een uur of zo aan het onweren en kan het doorluchten maar ik was zo pissig want het was echt bloedheet).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:43

Dat ik zeer waarschijnlijk met noodweer naar werk kan gaan rijden.

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 21:42

Dat ik woensdag coronatest heb gedaan, helemaal blij dat de uitslag negatief was. Vanmiddag naar huisarts omdat mijn benauwdheid steeds erger werd. Doet huisarts halverwege onderzoek toch een mondkapje om want ze vertrouwd het toch niet. Test blijkt wel vaker vals negatief wanneer er geen koorts is. Dat ik met de kachel op high rondreed omdat ik het zo koud had terwijl het 32 graden was in de auto vond ze ook niet echt een goed teken. Maar hé, nog steeds geen koorts met 37,2. Feit is dat mijn lijf heel hard vecht tegen een virus, maar welke weet ik dus niet.

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 22:23

Aan iemand die maar blijft schrijven "slotje erop je kan niet meer reageren" meerdere hebben al aangegeven dat je niet zelf een topic kan sluiten maar ze blijft het zinnetje maar neerplempen in de hoop dat het topic op magische wijze sluit :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 22:30

Aan ‘n collega die in de videocall voor de studentbespreking gewoon uit zijn neus en ogen(????!) zit te kanen, niks heeft voorbereid en vervolgens in slaap dondert. WTF?!!!?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:06

De foto’s van al het afval dat mensen achterlaten op het strand en in natuurgebieden. -O- Hoe moeilijk is het om je zooi mee te nemen, en als de prullenbakken vol zitten, gooi je het thuis maar weg.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:21

Dat het muisje wat ik heb opgevangen enorm vooruit gaat de laatste uren oké dat is natuurlijk geen ergernis maar nu heb ik zoiets van ik wil hem houden...

Dat is niet mogelijk... Nu vindt ik hem leuk omdat hij nog niet springt maar zodra ze dat gaan doen hou ik toch niet zo van. Plus waar hij heen gaat is bij iemand die nog een wild muisje heeft opgevangen en groot aan het brengen is. Hoop wel dat het de juiste keuze is.

Ergens wel erg jammer dat hij de natuur niet meer in kan dat had ik het allermooiste gevonden.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:23

Dat ik in de auto zat na werk, naar huis kunnen voor een weekje vakantie lekker thuis kunnen zijn..
En ik voor het eerst zoiets had "nu kom ik straks aan in een leeg huis"
Ik woon al bijna een jaar alleen maar t wringt me vandaag op een of andere manier en ik krijg het ook niet losgelaten

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:40

Dat er kennelijk nog veel bokkers zijn die zich als dierenliefhebber voordoen, maar dat helemaal niet zijn. Valt me keer op keer weer op.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:47

Dat de navigatie in de auto het begeven heeft. Uitgerekend nu we 500 km moeten rijden grotendeels door gebieden zonder telefoon bereik. Plus dat mijn telefoon altijd oververhit als ik de navigatie aanzet. Op de gok dan maar... :Y)