Talietjuh schreef:Een moderator met een hele waslijst aan NL tips ongevraagd in mijn artikel.
Heb even gekeken maar kom op zeg laat mensen lekker foutjes maken. Als je er niet tegen kan moet je niet op een forum zitten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talietjuh schreef:Klopt maar je weet het verhaal niet..wie weet krijgt zij weer iets anders daarvoor in de plaatst of is haar broertje beperkt.
Daarbij zou ik niet eens geld willen als het echt zo blijkt te gaan. Dan zorg ik zelf z.s.m voor mezelf
Amandavd schreef:Talietjuh schreef:Klopt maar je weet het verhaal niet..wie weet krijgt zij weer iets anders daarvoor in de plaatst of is haar broertje beperkt.
Daarbij zou ik niet eens geld willen als het echt zo blijkt te gaan. Dan zorg ik zelf z.s.m voor mezelf
Nee dat weten we inderdaad niet nadat ze er zelf een topic over heeft gemaakt en de situatie heeft uitgelegd.met andere woorden, dat weten we dus wel.
Ik ga je ook even ongevraagd advies geven, probeer je niet te storen aan de tips en feedback die je op je schrijven krijgt. Probeer dat echt te zien als hulp, daar leer je echt veel beter van schrijven. Ik vond het in het begin vreselijk om feedback te krijgen op mijn schrijven maar het helpt wel echt zoveel.
Talietjuh schreef:Amandavd schreef:
Nee dat weten we inderdaad niet nadat ze er zelf een topic over heeft gemaakt en de situatie heeft uitgelegd.met andere woorden, dat weten we dus wel.
Ik ga je ook even ongevraagd advies geven, probeer je niet te storen aan de tips en feedback die je op je schrijven krijgt. Probeer dat echt te zien als hulp, daar leer je echt veel beter van schrijven. Ik vond het in het begin vreselijk om feedback te krijgen op mijn schrijven maar het helpt wel echt zoveel.
Dat wist ik idd niet, ik pluis niet alles uit.
Die tip mag je geven..Maar als ik mijn best doe dan spel ik goed, het is meer dat ik lekkerder schrijf zo.
Ben afgestudeerd met een 8 geloof ik voor Nederlands HBO. Op mijn werk, werk ik netjes, dit is mijn vrijetijdsbesteding:-)
Ik moet er dus wel mijn best voor doen.
Vind het gewoon heel irritant, het is ook de manier waarop..kreeg er allemaal internetlinks bij (nou...Ik weet zelf Google ook wel te vinden)
En als ik echt een woord goed wil schrijven, dan lukt mij dat zelf ook wel met de T en D's. En dan nog wel een Moderator. Die heeft het dan maar druk met iedereen hier op bokt..
Lestrange01 schreef:Mijn zusje. Heeft gisteren haar antipsychotica medicijnen allemaal weggegooid omdat ze die niet meer wil nemen. Zelfs met spoed kunnen we pas maandag die medicijnen weer bij de apotheek ophalen. Loopt heel de tijd te dreigen iedereen neer te willen steken. (Wanneer niet, veel succes met dat botte aardappelschilmesje)
Maar ach volgens de psycholoog en mijn moeder is het écht niet zo erg. Ze steken zo hun kop in het zand! Neem dat kind alsjeblieft op. Ze verziekt de sfeer in huis. De dagen dat ze er even niet is, zijn zalig.