Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 11:42

Wat bizar zeg haha!
Ik ben inmiddels een paar maanden aan het daten met een man van Bumble :j gaat de goede kant op :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:57

Lau07 schreef:
Ik dácht dat ik al een tijdje met iemand aan het daten was, totdat we samen spontaan een vakantie aan het plannen waren. Toen ik vroeg wat hij graag zou willen doen in het land waar we naartoe zouden gaan, zei hij "het lijkt me echt leuk om daar op een paar dates te gaan, ze hebben daar zulke knappe vrouwen". Ik was dus helemaal niet aan het daten :+ _O-

Pfff :+ Wat zou er toch omgaan in het koppie van zo'n vent hè haha.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 18:21

Lau07 schreef:
Ik dácht dat ik al een tijdje met iemand aan het daten was, totdat we samen spontaan een vakantie aan het plannen waren. Toen ik vroeg wat hij graag zou willen doen in het land waar we naartoe zouden gaan, zei hij "het lijkt me echt leuk om daar op een paar dates te gaan, ze hebben daar zulke knappe vrouwen". Ik was dus helemaal niet aan het daten :+ _O-

Echt te weird gewoon!

Ik las onlangs dat Noorse vrouwen een klasse apart zijn, dus wie weet de IJslandse ook :')

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 14:44

Ik heb jullie hulp even nodig. Vrijdagavond is date 3 en nu is de vraag wat gaan we doen... Ik denk niet dat zij er aan toe is om thuis af te spreken, maar het mag wel wat intiemer dan uit eten of een drankje doen. Nu kan ik dus niets verzinnen. Vorige keer zijn we naar de bioscoop geweest. Was leuk en gezellig maar de stoelleuning zat wel een beetje in de weg zeg maar..
Laatst bijgewerkt door davinci2412 op 04-08-21 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 14:48

glow in the dark midgetgolf?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 14:50

Hmmm... een 3e date zou wmb best thuis kunnen hoor. Zou gewoon overleggen wat zij wilt.

Misschien eerst op neutraal terrein een drankje doen en dan thuis een filmpje kijken zonder armleuning er tussen. Haha.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 14:52

Bioscoop lijkt me sowieso lastig aangezien je dan ook niet kan kletsen.. misschien naar het bos en wat lekkers meenemen? Kleedje..

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 15:40

F_Orumster schreef:
glow in the dark midgetgolf?

Dit is best een goede, is erg leuk om te doen :P
En als het toch nog niet helemaal goed voelt zie ik niet in waarom een café of terrasje niet weer kN, dat kan je ook best 'intiem' maken als het donker is buiten (beetje dichtbij elkaar zitten, kaarsje ertussen), zonder dat je meteen thuis zit.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 17:02

Naar de film, en dan samen in een loveseat??

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 17:45

Hotel boeken?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 18:17

Fem schreef:
Ik dacht serieus net: Ik heb dit topic al zolang niet meer voorbij zien komen, zou ik het per ongeluk ontstipt hebben?

Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het met iedereen hier gaat.
Ik ben zelf ondertussen al weer bijna 9 maanden samen met mijn Tinder-date <3

Laat ik dan ook wat leuks melden. Inmiddels bijna 5 jaar samen met mijn tinder date, hebben al 3 jaar een koophuis samen, en zijn verloofd.
En wat ik ook leuk vind; ik heb nog steeds af en toe contact met mijn tinderdate daarvoor, die inmiddels ook een koophuis heeft met zijn relatie. :D

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 18:55

Lau07 schreef:

Okeeeeee, wat een vage gast >;)

davinci2412 schreef:
Ik heb jullie hulp even nodig. Vrijdagavond is date 3 en nu is de vraag wat gaan we doen... Ik denk niet dat zij er aan toe is om thuis af te spreken, maar het mag wel wat intiemer dan uit eten of een drankje doen. Nu kan ik dus niets verzinnen. Vorige keer zijn we naar de bioscoop geweest. Was leuk en gezellig maar de stoelleuning zat wel een beetje in de weg zeg maar..

Beetje laat voor een suggestie nu dus ik ben vooral benieuwd wat het is geworden.
Laatst bijgewerkt door Lolacabana op 23-01-24 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:34

Hoorde ik iemand roepen om smeuiige verhalen???

het is er weer een hoor, ik schaam me echt dood maar goed we hebben wel gelachen. Ik had leuk contact met iemand, lange vent, zaken goed op orde (zei hij) en hij was nog doortastend ook dus we spreken af. Dat zou gewoon op een terras zijn maar werd uiteindelijk een wandeling met de honden in een natuurgebied hier in de buurt. Leuk gekletst dus wij aan de wandel. Korte autorit erheen en omdat hij op de motor was, reed ie met mij mee. Niet eens rare opmerkingen over mijn auto (niet dat ik me daar wat van aantrek hahaha) en wij gaan aan de wandel. Losloop gebied dus de terroristen lopen los.

Stuk verderop ik nog lachen om een labrador die de drek indook en ik zei nog gelukkig zwemmen die van mij niet......half uur later dacht Kruimel oliebol man het is warm, dus ik zeg nog kom Kruim hier kun je drinken en Kruimeldief liep doodleuk door zo de drek in.......helemaal zwart! Ik vloeken natuurlijk maar goed gewoon nog een uur gelopen en het was echt gezellig. Werd ie nog gebeld door zijn zus, geeft ie zo de telefoon aan mij, ik moest er wel om lachen.

Wij nog een dik uur gelopen en ik zeg nog (dom) op het laatste stuk nou dat viel toch niets tegen, ik ga normaal echt niet op een eerste date met mijn honden op pad want ik word daar altijd was ongemakkelijk van. Hij zegt nog joh het gaat toch prima, ze doen het super en die fietser kon Lowie nog net ontwijken. Wij lachen.....tot we terugkomen op het parkeerterrein. Langs de rand loopt een groep van die verwilderde kippen. Lowie zet het op een rennen en al die kippen alle kanten op en ik maak me nog niet zo druk want Lowie doet niets....tenminste dat deed ie nooit .Maar er was 1 kip die niet zo snel was dus die had ie bij een vleugel. Ik gillen, smijt mijn tas neer en ren eropaf, geef die hond een schop dat ie loslaat, wat ie gelukkig ook deed. Vervolgens grijp ik m bij zijn staart en gooi m de auto in. Maar in de tussentijd is Kruimel er dus opnieuw achteraan en die is de bosjes in en ik hoor die kip gillen en een hoop herrie maar ik kan er niet bij en ik zie ze niet. En ik gillen, gillen en ik kan hard gillen......echt niet normaal. Dus uiteindelijk komt kruimel tevoorschijn en die gooi ik ook de auto in. En ik ben toch wel een soort echt van slag want dit vind ik dus echt niet leuk. En die kip hoor ik nog in de bosjes maar ik kan er niet bij. Kruimel had geen bloed aan de bek dus date zegt joh laat maar want die krijg je toch niet te pakken ,die komt echt niet tevoorschijn. Dus ik druip af, wil instappen en zei bij de auto de veren en resten van een andere kip liggen.....gelukkig niet van die van mij!

Ik echt een soort van slag, zegt ie in de auto ja leuk is het niet maar ik kan het wel iets minder erg maken. Dus ik zeg hoe dan, vertelt ie dat ie zijn hond uit het asiel gehaald heeft, m drie dagen in huis had toen ie de kat van de buren doodbeet. Hij had binnen een half uur de politie op de stoep !!!

Maar goed, ik heb het maar losgelaten en ik gooi die honden thuis af en we gaan eten. Zitten we op een terras, komt er zo'n guppy de kaart brengen en vertellen wat de dagschotel is: Een spies van kippedijfilet en de rest heb ik niet meer gehoord want toen stikte ik erin van het lachen en hij ook.

Dus ja ik had eindelijk een soort van normale date maar ja iets met honden. Overigens hebben we nog contact maar zijn ex bleek nog niet helemaal uit de picture te zijn dus dat blijft vooralsnog op afstand.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 13:40

Ik heb volgende week een date. We gaan met zijn hond wandelen en ga ik foto's maken van hondlief. Dus mocht het niet klikken hebben we iig de foto's nog :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 23:34

Wat jammer daffodil dat zijn ex nog niet uit de picture is na zo’n bijzondere date. Ik begrijp niet helemaal waarom iemand dan al gaat daten, lijkt me niet helemaal eerlijk voor de tegenpartij.

Capopjekop stel nou dat het niet klikt, wat doe je dan met de foto’s? Of doe je niet aan nabewerken enzo? Want dat is nog best wat werk…

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 05:10

Ja gewoon nabewerken en opsturen. Ik mag ze sowieso voor mijn portfolio gebruiken

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 08:33

Lolacabana schreef:
Ik ben nu al sinds december met dezelfde man aan het daten, via Tinder. :)

davinci2412 schreef:

Beetje laat voor een suggestie nu dus ik ben vooral benieuwd wat het is geworden.

Uiteindelijk zijn we naar het strand gegaan. Daar een lange wandeling gemaakt, zonsondergang bekeken en uiteindelijk in haar appartement beland dus prima date gehad <3

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 23:43

Citaat:
Uiteindelijk zijn we naar het strand gegaan. Daar een lange wandeling gemaakt, zonsondergang bekeken en uiteindelijk in haar appartement beland dus prima date gehad <3

En gaat er ook een vervolg komen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 00:19

Klinkt dus als zeer geslaagd Davinci, fijn zo <3

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:32

Pascalle90 schreef:
Citaat:

En gaat er ook een vervolg komen?

Ik denk het wel. We appen dagelijks over en weer en eigenlijk was de avond te kort. Nog niets afgesproken, maar hopelijk nog wel een vervolg :o

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:42

Ik heb net 3 dagen Tinder weer eens geinstalleerd. Waarom willen mannen direct foto's van een gezicht zien? Ik zet die bewust niet op Tinder. En zou het helpen om in de beschrijving te zetten dat je niet op zoek bent naar een seksdate, maar dat dat later misschien wel komt als de klik er is? Tevens weinig zin in werkloze mannen.

Ik heb met 1 persoon een leuke wandeling gemaakt. Dat was direct op Tinder al duidelijk dat het niets zou worden, maar we bleken vlakbij elkaar te wonen en toen was het van he, ik wil ook wel eens weten wat er een dorpje verderop woont. Dus gewoon een praatje gemaakt, meer niet. Dus het was 3 berichtjes Tinder, toen direct 's avonds afgesproken om te wandelen en dat was het dan. Ook wel leuk. De achternaam van hem weet ik niet eens.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:47

nah, ik wil ook wel foto's van een gezicht zien hoor.
Profielen zonder degelijke foto's swipe ik per direct weg. Als het gezicht niet mag gezien worden dan hebben ze iets te verbergen.
Daarnaast wil ik toch wel weten of ik er op een of andere manier tot aangetrokken ben fysiek gezien.

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:47

germie schreef:
Ik heb net 3 dagen Tinder weer eens geinstalleerd. Waarom willen mannen direct foto's van een gezicht zien? Ik zet die bewust niet op Tinder. En zou het helpen om in de beschrijving te zetten dat je niet op zoek bent naar een seksdate, maar dat dat later misschien wel komt als de klik er is? Tevens weinig zin in werkloze mannen.

Ik heb met 1 persoon een leuke wandeling gemaakt. Dat was direct op Tinder al duidelijk dat het niets zou worden, maar we bleken vlakbij elkaar te wonen en toen was het van he, ik wil ook wel eens weten wat er een dorpje verderop woont. Dus gewoon een praatje gemaakt, meer niet. Dus het was 3 berichtjes Tinder, toen direct 's avonds afgesproken om te wandelen en dat was het dan. Ook wel leuk. De achternaam van hem weet ik niet eens.

Ik snap dat heel goed, lang geleden in mijn tindertijd gingen profielen zonder duidelijke gezichtsfoto's sowieso naar links.
Uit achterdocht enerzijds, wat heb je te verbergen? heb je een vriendin thuis zitten? Anderzijds omdat ik mijn tijd niet wilde verspillen aan iemand die ik niet aantrekkelijk vind.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:58

germie schreef:

Waarom wil jij het niet delen? Hier gaat alles zonder duidelijke foto gewoon naar links. Vind het bijzonder als mensen geen duidelijke foto delen, want wat hebben ze dan te verbergen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 10:04

Mijn ervaring is juist dat mensen zonder foto van hun gezicht specifiek op zoek zijn naar een seksdate.