Ik ben inmiddels een paar maanden aan het daten met een man van Bumble

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau07 schreef:Ik dácht dat ik al een tijdje met iemand aan het daten was, totdat we samen spontaan een vakantie aan het plannen waren. Toen ik vroeg wat hij graag zou willen doen in het land waar we naartoe zouden gaan, zei hij "het lijkt me echt leuk om daar op een paar dates te gaan, ze hebben daar zulke knappe vrouwen". Ik was dus helemaal niet aan het daten![]()
Lau07 schreef:Ik dácht dat ik al een tijdje met iemand aan het daten was, totdat we samen spontaan een vakantie aan het plannen waren. Toen ik vroeg wat hij graag zou willen doen in het land waar we naartoe zouden gaan, zei hij "het lijkt me echt leuk om daar op een paar dates te gaan, ze hebben daar zulke knappe vrouwen". Ik was dus helemaal niet aan het daten![]()
F_Orumster schreef:glow in the dark midgetgolf?
Fem schreef:Ik dacht serieus net: Ik heb dit topic al zolang niet meer voorbij zien komen, zou ik het per ongeluk ontstipt hebben?
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het met iedereen hier gaat.
Ik ben zelf ondertussen al weer bijna 9 maanden samen met mijn Tinder-date
davinci2412 schreef:Ik heb jullie hulp even nodig. Vrijdagavond is date 3 en nu is de vraag wat gaan we doen... Ik denk niet dat zij er aan toe is om thuis af te spreken, maar het mag wel wat intiemer dan uit eten of een drankje doen. Nu kan ik dus niets verzinnen. Vorige keer zijn we naar de bioscoop geweest. Was leuk en gezellig maar de stoelleuning zat wel een beetje in de weg zeg maar..
Lolacabana schreef:Ik ben nu al sinds december met dezelfde man aan het daten, via Tinder.davinci2412 schreef:Ik heb jullie hulp even nodig. Vrijdagavond is date 3 en nu is de vraag wat gaan we doen... Ik denk niet dat zij er aan toe is om thuis af te spreken, maar het mag wel wat intiemer dan uit eten of een drankje doen. Nu kan ik dus niets verzinnen. Vorige keer zijn we naar de bioscoop geweest. Was leuk en gezellig maar de stoelleuning zat wel een beetje in de weg zeg maar..
Beetje laat voor een suggestie nu dus ik ben vooral benieuwd wat het is geworden.
Pascalle90 schreef:Citaat:Uiteindelijk zijn we naar het strand gegaan. Daar een lange wandeling gemaakt, zonsondergang bekeken en uiteindelijk in haar appartement beland dus prima date gehad
En gaat er ook een vervolg komen?
germie schreef:Ik heb net 3 dagen Tinder weer eens geinstalleerd. Waarom willen mannen direct foto's van een gezicht zien? Ik zet die bewust niet op Tinder. En zou het helpen om in de beschrijving te zetten dat je niet op zoek bent naar een seksdate, maar dat dat later misschien wel komt als de klik er is? Tevens weinig zin in werkloze mannen.
Ik heb met 1 persoon een leuke wandeling gemaakt. Dat was direct op Tinder al duidelijk dat het niets zou worden, maar we bleken vlakbij elkaar te wonen en toen was het van he, ik wil ook wel eens weten wat er een dorpje verderop woont. Dus gewoon een praatje gemaakt, meer niet. Dus het was 3 berichtjes Tinder, toen direct 's avonds afgesproken om te wandelen en dat was het dan. Ook wel leuk. De achternaam van hem weet ik niet eens.
germie schreef:Ik heb net 3 dagen Tinder weer eens geinstalleerd. Waarom willen mannen direct foto's van een gezicht zien? Ik zet die bewust niet op Tinder. En zou het helpen om in de beschrijving te zetten dat je niet op zoek bent naar een seksdate, maar dat dat later misschien wel komt als de klik er is? Tevens weinig zin in werkloze mannen.
Ik heb met 1 persoon een leuke wandeling gemaakt. Dat was direct op Tinder al duidelijk dat het niets zou worden, maar we bleken vlakbij elkaar te wonen en toen was het van he, ik wil ook wel eens weten wat er een dorpje verderop woont. Dus gewoon een praatje gemaakt, meer niet. Dus het was 3 berichtjes Tinder, toen direct 's avonds afgesproken om te wandelen en dat was het dan. Ook wel leuk. De achternaam van hem weet ik niet eens.