Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Ik zou dat ook juist een enorm lief gebaar vinden, toont interesse..! Maar misschien schoot de toon je in het verkeerde keelgat?
Ik erger me aan klasgenoten die het (met 24/25/26 jaar) nog steeds hilarisch vinden om mijn paarden hobby onderuit te halen. Briesen als je langs loopt enzo, vind dat zo enorm bijzonder. Deden ze op de basisschool al
MarlindeRooz schreef:Castilja schreef:Ik zou dat ook juist een enorm lief gebaar vinden, toont interesse..! Maar misschien schoot de toon je in het verkeerde keelgat?
Ik erger me aan klasgenoten die het (met 24/25/26 jaar) nog steeds hilarisch vinden om mijn paarden hobby onderuit te halen. Briesen als je langs loopt enzo, vind dat zo enorm bijzonder. Deden ze op de basisschool al
Misschien een keer trappen als ze achter je langs lopen?
Chiave schreef:imaudy schreef:Dat ik vis haalde bij een viszaak. Vroegen ze waarom ik al een tijd niet geweest was. "Eerst kwam je iedere week en nu niet meer". Het zal misschien niet onaardig bedoeld zijn, maar ik voel mij daar ongemakkelijk bij. Ik ga dan toch maar weer naar de viszaak die goedkoper, beter maar verder weg is.
Was je in de randstad? Wij doen dit namelijk vaak bij klanten met het oog op productontwikkeling. Zo zei een klant eerder dat een van onze producten te zout was, toen ik vroeg of hij het niet zo gezellig meer vond bij ons (met een knipoog, toen ik hem tegenkwam op straat). Ik heb hem gevraagd terug te komen, een bak gevuld met het gerecht gratis meegegeven en laten weten dat we er iets aan gedaan hebben. Resultaat: meneer is terug als klant en komt weer wekelijks, zoals vanouds. We vinden het fijner om te weten wat we fout doen en we vinden het belangrijk dat de klant zich gezien en gehoord voelt bij ons en daarom stellen we die vraag als we opmerken dat een klant die jarenlang trouw kwam, niet meer komt.