fjordjes schreef:Ik vind een hoeslaken opvouwen altijd een heel gedoe maar hoe vouw je een 2 persoons hoeslaken met split in het midden op?
https://www.beterbed.nl/blog/hoeslaken-vouwen
of even filmpjes van Marie Kondo bekijken
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ik vind een hoeslaken opvouwen altijd een heel gedoe maar hoe vouw je een 2 persoons hoeslaken met split in het midden op?
Jet schreef:Jolien87 schreef:Ik heb vorige week een regenboogkristal gekocht voor bij het raam maar nu ben ik op zoek naar een soortgelijke hanger van de tree of life. Ik kan alleen enkel sieradenhangers vinden en niet echt iets zoals dit.
Weet iemand of deze überhaupt los verkocht worden?
[ Afbeelding ]
Hier heb je twee complete voor nog geen € 10,00. https://hetspirituelewarenhuis.nl/conte ... iolet.html . Dan kan je toch hun hangertjes eraf halen en de tree of life voor jouw idee gebruiken of vind je dat te duur?
https://hetspirituelewarenhuis.nl/conte ... l-wit.html ,of deze, die is nog geen € 13,00 per twee...
gomir schreef:Te lui om te vertalen op dit tijdstip, maar deze uitleg klinkt plausibel.
So when you get a CT with contrast, you'll be injected with a solution containing iodine. The solution will have been heated to roughly 38C, which will cause a warm feeling when it is injected into a vein. The contrast medium will also cause vasodilation, which will cause a flushed feeling. The reason this makes people feel like they have urinated is because that area of your anatomy has a large blood supply and the warm feeling is slightly amplified there. Your brain essentially doesn't know why it's warm and goes "oops, I must have peed. Whoops!" It doesn't always happen, but you'll be told it by your radiographer as if it does happen that way it's nicer to be prepared than to think you've set yourself!
_Karlijn schreef:HOE kan het dat ik mijn knuffel (28 en ik slaap nog met een knuffel ja, no comment) al een week kwijt was, ik overal gezocht heb, onder m'n bed, onder de dekens, achter het hoofdbord etc. En ik vanochtend wakker word en m'n knuffel gewoon bovenop m'n dekens ligt?
![]()
En ik een paar jaar geleden wekenlang mijn afstandbediening kwijt was, ook echt mijn hele huis op de kop heb gezet, zelfs met mijn moeder gezocht heb want zonder afstandsbediening is heel onhandig, en hij op een avond gewoon voor me op de bank ligt???
Kan ik hiervoor mijn overleden vader de schuld geven??![]()
(Niet te serieus nemen natuurlijk, maar ik ben gewoon weer stomverbaasd)
_Karlijn schreef:HOE kan het dat ik mijn knuffel (28 en ik slaap nog met een knuffel ja, no comment) al een week kwijt was, ik overal gezocht heb, onder m'n bed, onder de dekens, achter het hoofdbord etc. En ik vanochtend wakker word en m'n knuffel gewoon bovenop m'n dekens ligt?
![]()
En ik een paar jaar geleden wekenlang mijn afstandbediening kwijt was, ook echt mijn hele huis op de kop heb gezet, zelfs met mijn moeder gezocht heb want zonder afstandsbediening is heel onhandig, en hij op een avond gewoon voor me op de bank ligt???
Kan ik hiervoor mijn overleden vader de schuld geven??![]()
(Niet te serieus nemen natuurlijk, maar ik ben gewoon weer stomverbaasd)
uggy schreef:Hoe kan het dat jij die hele week zonder knuffel geslapen hebt?![]()
Ik had het hele huis verbouwt denk ik
iirrssjjee schreef:Geen kat die hem heeft "geleend"? Mijn kat sjouwt soms ook van alles door het hele huis
_Karlijn schreef:poes schreef:Is het mogelijk dat je slaapwandelt? Of door andere oorzaken niet altijd alles herinnert?
Zou altijd kunnen natuurlijk, geen idee. Ik woon alleen dus heb niemand om dat te bevestigen. Maar waarom kan ik tijdens het slaapwandelen wel m'n knuffel vinden en tijdens wakker niet?
gerlindie schreef:Ik vind 'interestingly' ook een beetje een vaag woord...
The interesting thing is / What is so interesting about this is
that the benefits are more than three times as big as the increase in risk
Zoiets zou ik ervan maken denk ik.
Mkango schreef:Interestingly is niks mis mee.Juist als je meteen iemands aandacht wilt trekken is het een krachtiger middel dan “what’s interesting, is” en “the interesting thing” hoort überhaupt niet thuis in een onderzoekstekst of -verslag.
‘Interestingly, the benefits outweigh the increased risk by a factor of three.’