Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:54

Britta31 schreef:
Ik bedoel meer de volwassenen die daar zijn.


Ik weet niet wat je volwassen noemt :') Maar ik ben 28 en ik denk niet dat ik morgen nuchter blijf :+
En ik denk de meeste volwassenen die zo'n feest bezoeken ook niet :')

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:08

Britta31 schreef:
Ik bedoel meer de volwassenen die daar zijn.

Die zullen uiteraard (flink) aangeschoten zijn. Het is een nieuwjaarsfeest.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 01:18

Is het handig om mn kat morgen mee te nemen naar mijn schoonfamilie zodat ie niet alleen is met al dat geknal? (Kat is doodsbang) Mijn moeder vind het een goed idee want er is niemand thuis en anders is ie alleen maar ik denk dat het alleen maar meer stress oplevert. Iemand advies?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 01:23

Radio aan, lampen aan, gordijnen dicht, catnip of valeriaan op zn ligplekje sprayen/ strooien en lekker thuis laten.

iirrssjjee

Berichten: 5963
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 01:37

Mijn moeder kwam ook altijd naar ons met oud en nieuw en nam dan ook vaak de kat mee. Hij verbleef ook bij ons tijdens haar verhuizing en met vakanties, dus was al wel gewend bij ons. En hij ging dan heerlijk relaxed in de vensterbank met ons meekijken.

Afgelopen 2 jaar bij mijn moeder gevierd, dus bleef kat in eigen huis. Ook weer lekker meekijken naar buiten.
Nu komt ze weer naar ons, maar we wonen inmiddels ergens anders. Ze laat hem dus voor het eerst alleen. Maar aangezien hij elk jaar vrolijk meekijkt naar al het moois, verwachten we dat het gewoon goed gaat!

Heel verhaal op een korte vraag... Ik zou het alleen doen als de kat al vaker in dat huis is geweest en het daar dus ook kent. Anders niet.

lor1_1984

Berichten: 12111
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 05:59

MarlindeRooz schreef:
Wat doen mensen met een oliebollenkraam de rest van het jaar. :P

Die hier om de hoek horen bij de bakkerswinkels, dus brood en banket bakken en verkopen gok ik zo. :+

Amandavd
Berichten: 12112
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 07:38

Katten zijn zeer stressgevoelig dus ik persoonlijk zou dat nooit doen maar ik kan niet inschatten hoe bang jouw kat is en hoe zeer hij jou nodig heeft. Als ik een bang huisdier had dan zou ik thuisblijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:29

Amandavd schreef:
Katten zijn zeer stressgevoelig dus ik persoonlijk zou dat nooit doen maar ik kan niet inschatten hoe bang jouw kat is en hoe zeer hij jou nodig heeft. Als ik een bang huisdier had dan zou ik thuisblijven.


Ik ook niet, en ik snap ook niet dat mensen hun dieren alleen thuis laten eigenlijk. Breng hem dan van te voren naar een pension waar hij geen last van het geknal heeft.

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:47

Ik heb regelmatig geen wifi, maar wel een kabelaansluiting. Is er een er manier om mijn mobiel daarop aan te sluiten?

Urbanus

Berichten: 44992
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:55

dees_daan schreef:
Amandavd schreef:
Katten zijn zeer stressgevoelig dus ik persoonlijk zou dat nooit doen maar ik kan niet inschatten hoe bang jouw kat is en hoe zeer hij jou nodig heeft. Als ik een bang huisdier had dan zou ik thuisblijven.


Ik ook niet, en ik snap ook niet dat mensen hun dieren alleen thuis laten eigenlijk. Breng hem dan van te voren naar een pension waar hij geen last van het geknal heeft.


Mijn katten zijn meer ondersteboven van een pension dan van dat vuurwerk. We doen de gordijnen dicht, muziekje aan. Om een uur of één zijn ze weer chill.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:58

lieveli schreef:
dees_daan schreef:
Ik ook niet, en ik snap ook niet dat mensen hun dieren alleen thuis laten eigenlijk. Breng hem dan van te voren naar een pension waar hij geen last van het geknal heeft.


Mijn katten zijn meer ondersteboven van een pension dan van dat vuurwerk. We doen de gordijnen dicht, muziekje aan. Om een uur of één zijn ze weer chill.


De kat van diegene die de vraag stelde is dus niet zo chill. Als je weet dat je weg moet dan zou ik de kat dus wegbrengen, kan dat niet dan zou ik niet weg gaan. Beest alleen laten zitten terwijl je weet dat hij in de stress schiet vind ik niet kunnen. Ik heb honden, vinden het zolang ik er ben niet zo erg, als ik niet in de kamer ben wel dus ik ga niet weg, heel simpel.

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:59

Als ik wist dat mijn huisdier zo onder de indruk zou zijn van vuurwerk dan was ik überhaupt niet weggegaan.

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 16:43

amber15 schreef:
Ik heb regelmatig geen wifi, maar wel een kabelaansluiting. Is er een er manier om mijn mobiel daarop aan te sluiten?

Aansluiten op je laptop en van je laptop een hotspot maken

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 16:50

Gracezellaa schreef:
amber15 schreef:
Ik heb regelmatig geen wifi, maar wel een kabelaansluiting. Is er een er manier om mijn mobiel daarop aan te sluiten?

Aansluiten op je laptop en van je laptop een hotspot maken


Ik heb geen laptop :+

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 16:53

amber15 schreef:
Gracezellaa schreef:

Aansluiten op je laptop en van je laptop een hotspot maken


Ik heb geen laptop :+


Dan kun je ook een router aansluiten. Die zendt ook een wifi signaal uit.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 17:42

Kat ergens brengen waar hij vreemd is en waar hij waarschijnlijk nog veel meer van overstuur raakt lijkt jullie het beste idee okee :')

Doordat er iets niet doorgaat is moeders vanavond thuis dus dat is opgelost :D

Amber_anne

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 18:27

Ik ben benieuwd of je je mbo korting bij een zorg verzekering houdt als je dit jaar klaar bent met je opleiding. Ik kan het niet vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 18:28

SavannahNx schreef:
Kat ergens brengen waar hij vreemd is en waar hij waarschijnlijk nog veel meer van overstuur raakt lijkt jullie het beste idee okee :')

Doordat er iets niet doorgaat is moeders vanavond thuis dus dat is opgelost :D


Als je dat er uit haalt moet je beter begrijpend leren lezen.. dat staat er namelijk niet.

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 22:14

Wie weet waarom de 2 panda's in Ouwehands Dierenpark niet samen in 1 hok zitten?

Macs

Berichten: 7658
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 22:20

Storm schreef:
Wie weet waarom de 2 panda's in Ouwehands Dierenpark niet samen in 1 hok zitten?

Panda's zijn solitair.

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 22:27

Ah vandaar, ik vond het zo saai voor ze zo alleen.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 02:23

Storm schreef:
Ah vandaar, ik vond het zo saai voor ze zo alleen.

Nee joh, alleen met een bos bamboe is het allerfijnst. Andere panda's zijn veel ongezelliger, en paren met andere panda's is helemaal poedersuiker. Voor een panda dan. Waarom denk je anders dat er zo weinig zijn?

Sokje_6
Berichten: 3931
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 12:41

En dan krijgen ze eens een kind en gaan ze erop zitten :')

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 21:30

Stomme panda's ook :')

_Karlijn
Berichten: 6525
Geregistreerd: 05-01-06

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 22:08

Kun je in een taxi pinnen? En welke zitplek is gebruikelijk als je in je eentje een taxi neemt? Ik heb daar eens ongeschreven regels over gehoord maar weet niet wat daar waar van is :')