Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 07:19

Leuk yvanka! Ben benieuwd hoe je dat gaat ervaren met de afstand :j

En ik snap pol wel een beetje hoor. Ik ben allergisch voor meteen afspreken! Liever eerst een poosje gewoon kletsen, anders klap ik meteen dicht

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 09:17

Jester_ grappig dat meteen je 1e tinderdate een blijvertje is haha! Heb je niet al die tinder en date ellende die je hier soms leest :D

Linda_Fleur lekker van genieten en niet teveel over nadenken! Zolang de verwachtingen duidelijk zijn is er geen probleem, en zolang je nog zin hebt om samen te zijn en lol hebben lekker mee doorgaan.

1234 leuk dat er een date aankomt!

isabel_94 er zijn gelukkig ook leuke gezellige mannen op tinder dus nog niet opgeven hoor haha!

Yvankaxx wat leuk!! :) waar een wil is, is zeker een weg. Mijn zus heeft 11 jaar geleden iemand ontmoet in Turkije en zijn nu getrouwd, 2 kinderen en wonen in NL. Dus zelfs met die afstand is het geslaagd :D

Ik heb zaterdag gegeten met de vriendengroep van mijn vriend, voor het eerst. We waren met 3 vrouwen en 6 mannen. Ik heb me de hele avond helemaal kapot zitten ergeren >;) van begin tot eind gingen de gesprekken over alles wat ze hadden meegemaakt afgelopen jaren en serieus in ieder verhaal kwamen vrouwen/wijven/chicks voor. Allemaal verhalen over dat ze toen die hadden ontmoet, en toen dat en dat aanhadden en zoveel aandacht kregen, en toen met die meiden en toen met die chicks, en volgende keer mannenuitje moeten ze weer dit en dat aantrekken want toen kregen ze volop aandacht blablabla :roll: ik wist het al maar het werd nu nog duidelijker, die zijn alleen maar bezig met vrouwen versieren constant. Zelfs tijdens het eten, knipoog naar de serveerster, even arm aanraken en een grapje. Ik ben op zich blij dat het niet achter mijn rug gebeurd maar gewoon voor mijn neus maar ik heb serieus een paar keer de neiging gehad om op te staan en weg te gaan. Als je de hele avond naar die verhalen moet luisteren ben je er wel klaar mee. Maar wilde een goede 1e indruk achterlaten bij zijn vrienden dus ben netjes blijven zitten... paar van zijn vrienden nog apart even gesproken, allemaal echt aardige jongens hoor, en die meiden ook leuk, en ze waren allemaal erg positief over mij. Maar ik vond het echt niet zo geslaagd allemaal :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 09:25

Och Anne, ik zou daar ook heel snel zat van zijn.. Om het daar überhaupt de hele avond over te hebben.. Hebben ze niks anders ofzo? Hoe reageerde je vriend toen je dat aangaf?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 09:49

Hij heeft me al eens eerder dit soort dingen verteld dus ik had inmiddels wel door dat ze/hij zo zijn... hij is er heel eerlijk en open over. Zegt dat dat gewoon is hoe hij is, met zijn werk is hij ook constant bezig met flirten, mensen overhalen dingen te kopen, zegt ook gerust dat als er een knappe vrouw binnenkomt ze extra veel aandacht krijgt, hij binnen 10 minuten alles over haar weet en zij over hem, en het hele flirten erbij hoort want mannen zijn nou eenmaal jagers :roll:
Hij zegt dat ie zo trouw is als een hond, wel flirt bewust of onbewust maar het daar altijd bij blijft. Ik kan er dus weinig over zeggen, hij is eerlijk en verteld me alles. Hij weet heel goed dat ik daar echt helemaal niet blij mee ben en zegt er rekening mee te gaan houden maar ik heb inmiddels wel door dat het zo'n gewoonte bij hem is dat dat volgens mij nooit gaat veranderen. Hij is zelfs de ergste van de hele groep daarin... het zal dus meer de vraag zijn, kan ik daarmee leven en eraan wennen? Ik weet het nog zo net niet -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:05

Maar wat vind je er zo erg aan als je weet dat dit zijn natuur is? Hij denkt er waarschijnlijk niet eens over na. Ik zou zijn eerlijkheid echt een openbaring vinden :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:10

Ik kan nogal jaloers zijn :+ ik vind overigens eerlijkheid ook echt het belangrijkst, ik geloof ook echt wel dat ik hem kan vertrouwen, maar verder vind ik het gewoon geen fijn idee. Ik kom ook wel eens mannen tegen in de kroeg, die flirten, en vervolgens aangeven dat ze een vriendin hebben, ik kan daar niet zo goed tegen.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:17

Ooh Anne, ik zou dat ook echt niet leuk vinden! Voor mij geeft dat het gevoel dat hij zijn opties wil open houden ergens. En niet 1000% voor jou wil gaan.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:20

Mhh dat gevoel heb ik dan weer niet, ik voel me ergens ook wel gevleid dat tussen al die vrouwen hij voor mij gaat en ik merk wel dat ie echt heel gek op me is en doet er alles aan om zoveel mogelijk bij me te zijn. Ik heb een vriendin die precies zo is... flirt ook met alles wat los en vast zit, echt heel erg, maar ze wil er verder niks mee en wil verder met haar vriend, het is puur de aandacht. Het spelletje, weten dat je nog goed in de markt ligt. Ik ken mensen zoals hem wel een beetje. En ik moet toegeven dat ik ook wel zo kan zijn... ik ga alleen niet met die intentie naar een feestje of kroeg, ik kan me ook prima vermaken zonder te flirten en zonder mannen om me heen, terwijl het voor hun echt een beetje een doel is om zoveel mogelijk te versieren..

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:30

Jeetje wat vervelend anne :(:) ik kan me voorstellen dat ze daar onderling over hebben maar toch niet bij vriendinnen..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:31

Ik kan best wel wat hebben. Maar hier zou het bij mij echt 5 stappen te ver gegaan zijn. Dit is gewoon flirten om aandacht te krijgen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:34

Ik vind dat soort mensen echt 3x niks en bijna walgelijk. Is een bepaald type man en die moeten dan van iedereen aandacht. En niet uit interesse voor jou maar voor hun eigen onzekerheid. Laat me gewoon met rust denk ik dan.

Zo iemand vind ik als persoon dus al niks. En dan dat geflirt erbij... had ik voor bedankt. :+

Gelukkig is mijn vriend zo flirterig als een baksteen. :))

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:39

Ik heb eerlijk gezegd ook een hekel aan dat soort mensen... buiten dat om gaat het echt heel fijn tussen ons, dus ik vind het erg jammer allemaal... merk dat ik nu ook iets anders tegen hem aan ga kijken. Als ik moet kiezen tussen dit of iemand die het stiekem achter je rug om doet, dan liever dit zo open en bloot, maar betekent niet dat ik het leuk vind dat hij zo is. Ook merk ik dat hij wat arroganter is dan ik dacht.. hij zegt zelf een hekel te hebben aan arrogantie en het zelf totaal niet is, maar hij zegt of doet soms wel dingen die ik naar arrogantie vind neigen. Overigens niet tegenover mij hoor, hij is overduidelijk stapelgek om me, kan geen dag zonder me en wil zoveel mogelijk delen en samen doen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:48

Nou als je nu al je twijfels hebt.... beter nu ermee stoppen dan pas over een paar maanden :)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:49

lieveli schreef:
Bambi, ik vind dat je het allemaal wel heel intens beleeft. Een beetje een dikke huid kweken kan geen kwaad denk ik... niet banketstaaf bedoeld maar het lijkt me zo rot voor jezelf.

Oh je hebt helemaal gelijk hoor. Ik denk dat het wat te maken heeft met dat ik niet zo ervaren ben. Ik kan ook best wel gevoelig zijn. Ik moet mezelf ook vaak tegen houden anders kan ik mezelf er echt in verliezen.

Wat vervelend Anne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:50

Nou mensen, niet allemaal zo negatief.. :n

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 10:57

Nou ik denk zeker dat je je oordeel niet klaar moet hebben na 1 avond. Maar het er wel eens over hebben en goed over nadenken

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:00

Ik zal erover na moeten denken of kijken of ik eraan kan wennen en het kan accepteren. Ik ben verder echt wel gek op hem en het voelt heel fijn om samen te zijn, we hebben veel lol en liggen op veel vlakken op 1 lijn. Ik moet het gewoon even laten bezinken denk ik, wil ook niet meteen de stekker eruit trekken, want ik voel dat we echt wel een speciale band hebben die ik niet eerder heb gehad met iemand.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:04

Yonker schreef:
Nou als je nu al je twijfels hebt.... beter nu ermee stoppen dan pas over een paar maanden :)

Dat zou ik wel heel snel vinden.. waar is het vechten voor wat je wilt? Tuurlijk kan hij zijn karakter niet veranderen, maar hij kan er wel proberen rekening mee te houden waar Anne is.

Ik vind het vooral vrouwonvriendelijk/denigrerend als mannen zo over vrouwen praten. Alsof ze een gebruiksvoorwerp zijn.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:06

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:15

Yvankaxx schreef:
Yonker schreef:

Dat zou ik wel heel snel vinden.. waar is het vechten voor wat je wilt? Tuurlijk kan hij zijn karakter niet veranderen, maar hij kan er wel proberen rekening mee te houden waar Anne is.

Ik vind het vooral vrouwonvriendelijk/denigrerend als mannen zo over vrouwen praten. Alsof ze een gebruiksvoorwerp zijn.

Ja en hij kan toch ook wel snappen dat het voor mij niet leuk is om daar de hele avond verhalen over te horen. Ik maak ook genoeg mee met avondjes stappen met mannen en ga daar toch echt niet over beginnen waar mijn partner bij zit. Dat vind hij dan weer raar want dan voelt het alsof het achter zijn rug om gebeurd of dat ik iets verzwijg. Tja, ik weet niet, ik heb geen geheimen voor hem maar kan me niet voorstellen dat hij daar zo blij van wordt. Zei al voor de grap tegen m'n vriendin, zullen we binnenkort afspreken met hem erbij en het alleen maar hebben over alles wat we met mannen hebben meegemaakt met stappen? Kan ik zo een avond over praten hoor :+ geintje natuurlijk.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:23

Pff, sla mij maar neer hoor, ik snap echt niks meer van mannen..
Gisteravond nog even geappt, gezegd dat ik het echt gezellig vond en voor herhaling vatbaar. Toen maakte hij dus al een opmerking over het reizen. Vanochtend een poging gedaan om te kijken wanneer we elkaar weer konden zien, maar komend weekend zat hij vol en het weekend erna vier ik mijn verjaardag, maar had wel benoemd dat ik eventueel zaterdag overdag wel naar hem zou kunnen komen. Krijg ik net een appje dat we beide een druk leven hebben en dat het wel lastig is en we er nu beter meteen mee kunnen stoppen. Hij is doordeweeks pas om 8 uur thuis, maar wil mij niet 's avonds laat op de trein zetten, maar ik kon wel blijven slapen. Dus ik zei dat dat als ik iemand pas 1x heb gezien niet echt een optie is. En toen wilde hij er dus nu al mee stoppen.
Daarbij zei hij dat we niet heel veel gemeenschappelijke interesses hebben, nou ik heb nog nooit met iemand gedate waar ik zoveel mee gemeen had :+
Heb teruggestuurd dat ik het jammer vind dat hij het meteen al wil opgeven wanneer het even lastig is, en dat ik vind dat hij gister dan wel verkeerde indruk achtergelaten heeft. En dat ik het apart vond dat hij een half uur daarvoor nog wel wil dat ik blijf slapen.

Waarom kan ik nou niet gewoon iemand vinden die moeite voor me doet én niet na 1 date afhaakt, ik had bij deze date echt een wauw-gevoel -O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:28

Pfff wat jammer weer!! Stom hé dat je zelf dan zo'n idee hebt dat het goed zit en dan ineens dit. Had ik ook bij 1 van mijn laatste dates voor ik mijn vriend ontmoete, dat het super goed klikte, en hij zelfs die laatste date wilde dat ik bleef slapen, en toen daarna ineens bericht dat hij ermee wilde stoppen omdat het niet goed voelde. Blijft raar hoe ze je zo het gevoel kunnen geven dat het goed zit en dan ineens er klaar mee zijn -O- Blijft onbegrijpelijk! Er komt voor jou ook echt wel iemand die moeite doet en blijft doen.. :(:)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:30

Ik zei op een gegeven moment je moet nu wel gaan, anders mis je je trein. Zei die nog 'is dat erg dan?'. En nu geeft hij het op, omdat hij niet ziet hoe we samen kunnen zijn vanwege onze levens en de afstand. Hij wil het nieteens proberen :roll:

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:44

:evaw: snel achter je laten... hoe jammer het ook is, maar blij dat je er vanaf bent.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:11

Yvanka, wat jammer dat hij toch ineens zo omgeslagen is. Misschien heeft hij toch even tijd gehad om er over na te denken en rationeel bij deze conclusie gekomen? Terwijl samen toch ook emotie de overhand heeft. Heb ik tenminste wel eens last van.

Anne, ik zou als ik jou was wel goed nadenken over wat je ermee wil en ook met hem over hebben. Ik ben net zoals jouw date. Erg snel flirterig en snel even iemand aanraken of een knuffel/kus. Dat is gewoon mijn persoonlijkheid. Ik wil ook dat mijn partner daar geen problemen mee heeft en zich daar rot door voelt. Dus wil ik bewust ook iemand die daar mee om kan gaan. Bedoel dit niet om je af te schrikken, maar meer om frustraties en ergernissen voor toekomst te voorkomen.