En ik snap pol wel een beetje hoor. Ik ben allergisch voor meteen afspreken! Liever eerst een poosje gewoon kletsen, anders klap ik meteen dicht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

waar een wil is, is zeker een weg. Mijn zus heeft 11 jaar geleden iemand ontmoet in Turkije en zijn nu getrouwd, 2 kinderen en wonen in NL. Dus zelfs met die afstand is het geslaagd
van begin tot eind gingen de gesprekken over alles wat ze hadden meegemaakt afgelopen jaren en serieus in ieder verhaal kwamen vrouwen/wijven/chicks voor. Allemaal verhalen over dat ze toen die hadden ontmoet, en toen dat en dat aanhadden en zoveel aandacht kregen, en toen met die meiden en toen met die chicks, en volgende keer mannenuitje moeten ze weer dit en dat aantrekken want toen kregen ze volop aandacht blablabla
ik wist het al maar het werd nu nog duidelijker, die zijn alleen maar bezig met vrouwen versieren constant. Zelfs tijdens het eten, knipoog naar de serveerster, even arm aanraken en een grapje. Ik ben op zich blij dat het niet achter mijn rug gebeurd maar gewoon voor mijn neus maar ik heb serieus een paar keer de neiging gehad om op te staan en weg te gaan. Als je de hele avond naar die verhalen moet luisteren ben je er wel klaar mee. Maar wilde een goede 1e indruk achterlaten bij zijn vrienden dus ben netjes blijven zitten... paar van zijn vrienden nog apart even gesproken, allemaal echt aardige jongens hoor, en die meiden ook leuk, en ze waren allemaal erg positief over mij. Maar ik vond het echt niet zo geslaagd allemaal
ik vind overigens eerlijkheid ook echt het belangrijkst, ik geloof ook echt wel dat ik hem kan vertrouwen, maar verder vind ik het gewoon geen fijn idee. Ik kom ook wel eens mannen tegen in de kroeg, die flirten, en vervolgens aangeven dat ze een vriendin hebben, ik kan daar niet zo goed tegen. 
lieveli schreef:Bambi, ik vind dat je het allemaal wel heel intens beleeft. Een beetje een dikke huid kweken kan geen kwaad denk ik... niet banketstaaf bedoeld maar het lijkt me zo rot voor jezelf.
Yonker schreef:Nou als je nu al je twijfels hebt.... beter nu ermee stoppen dan pas over een paar maanden
Yvankaxx schreef:Yonker schreef:Nou als je nu al je twijfels hebt.... beter nu ermee stoppen dan pas over een paar maanden
Dat zou ik wel heel snel vinden.. waar is het vechten voor wat je wilt? Tuurlijk kan hij zijn karakter niet veranderen, maar hij kan er wel proberen rekening mee te houden waar Anne is.
Ik vind het vooral vrouwonvriendelijk/denigrerend als mannen zo over vrouwen praten. Alsof ze een gebruiksvoorwerp zijn.
geintje natuurlijk. 
Blijft onbegrijpelijk! Er komt voor jou ook echt wel iemand die moeite doet en blijft doen..