Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:20

Ik heb toch wel het perfecte vriendje hoor <3
Hij kan koken, massages geven, is heel zorgzaam, doet in principe alles voor me en ik kan altijd met hem praten <3
Enige nadeel is dat hij een paar uur verderop woont. Maar goed, good things never come easy.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:21

Gelukkig dan maar haha!
Ik kook wel het meeste in huis maargoed ik ben meestal ook eerder thuis.
Vanavond pasta pesto en kip :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:35

Onder "simpel" koken valt hier een pak soep of iets open trekken. Of als alles kant en klaar uit pakjes en zakjes komt. Ben daar zelf niet van haha was fijn te merken dat hij daar ook niks mee heeft.

Hij heeft wel de eerste keren alle mogelijke knoppen van mn oven staan indrukken om die aan te krijgen. Maar ik heb een combi en er zitten ook gewoon erg veel knoppen op. Ik weet van de helft niet eens wat ze doen :')

Maar destination, ik doe met je mee.. mijn vent is ook perfect (tot nu toe haha). En woont als bonus ook nog eens in dezelfde straat <3

En ik had Tinder bijna helemaal afgezworen, gelukkig toch nog x geinstalleerd..

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:51

Ja normaal spreek ik niet snel bij iemand thuis af. Oké dat lieg ik :+
Ja we beginnen lekker binnenshuis en daarna op straat. Ben erg benieuwd waar dit op uit gaat lopen.
Mijn enige issue is dat ik gewoon geen hele verhalen vertellen of altijd goed kan reageren op zijn verhalen doordat we niet dezelfde taal spreken _O-

Maar so far so good.

Oh er is voor mij ook al 2 keer gekookt, en ontbijt gemaakt en verder doe ik alsof ik thuis ben en pak alles gewoon zelf.
Gisteren was mijn date ziek en heb ik voor hem gezorgd, kon ik gelijk mijn zorgzame kant laten zien :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:14

Mijn ex luste niks, en kon ook helemaal niet koken. Terwijl ik een pa heb die hobbykok is en allemaal bijzondere dingen maakt en ik alles lust en ook goed kan koken.

Na de zoveelste keer "eerst een hapje proeven in de keuken en daarna pas meer halen (of niet)" was ik dat best zat. Kijk. Als je echt iets niet lust dan heb ik daar echt geen problemen mee. Maar hij luste echt niks. Alsof eten eng was ofzo...

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:19

Oh bah als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die niks lusten, helemaal als ze ook nog eens niks willen proberen.

Guess_NH schreef:
Gisteren was mijn date ziek en heb ik voor hem gezorgd, kon ik gelijk mijn zorgzame kant laten zien :*

Lief! En je weet dat als wij mannen ziek zijn het 100 keer zo erg is als wanneer een vrouw ziek is hè? Mannengriep is een serieus iets! :j :')

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:28

Rawr schreef:
Oh bah als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die niks lusten, helemaal als ze ook nog eens niks willen proberen.

Guess_NH schreef:

Lief! En je weet dat als wij mannen ziek zijn het 100 keer zo erg is als wanneer een vrouw ziek is hè? Mannengriep is een serieus iets! :j :')

Ja hij zei steeds dat hij dood ging en overal pijn had. Ik maakte er al grapjes over inderdaad, hij was zooo zielig. Maar blijkbaar heb ik hem goed gedaan, want hij voelde zich al stukken beter gisterenavond. Na het sporten had ik mijn beste vriend opgehaald en ging ik terug naar mijn vlam om wat fruit te brengen, mijn beste vriend zat op de bank en toen ik in de keuken drinken ging pakken kwam mijn vlamme na en we hadden het best gezellig daar. Wel akward toen we terug de woonkamer in liepen, mijn beste vriend had mij gehoord :+ hij is nu niet meer ziek gelukkig *\o/*

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:34

Nathalie18x schreef:
Mijn date van morgen is kok! Ik vind het echt ontzettend aantrekkelijk als een man goed kan koken en dit ook graag voor je doet.

wrijf het er nog maar eens in :') :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:36

Nathalie18x schreef:
Mijn date van morgen is kok! Ik vind het echt ontzettend aantrekkelijk als een man goed kan koken en dit ook graag voor je doet.

Het jammere van een kok is dat hij in de avonduren werkt en jij dus alsnog je eigen kostje kan koken :+

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:39

Alja schreef:
Nathalie18x schreef:

Hebben jullie dezelfde gedate? haha

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:41

Wij hoeven nu nog niet te koken. Maar vriend kan ook prima eten klaar maken. Ben zelf ook niet veeleisend gelukkig.
Verder rijd hij ook paard sinds die met mij is, zuigt hij regelmatig de kamer en fatsoeneerde ook mijn auto. Ik heb het lot uit de loterij gewonnen geloof ik :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:56

Een man die niet kan koken vind ik ook niet echt wat. Je hoeft geen sterrenkok te zijn, maar een simpele maaltijd is toch niet zo moeilijk... Oh eentje die er over valt dat ik vegetariër bent valt ook af :+

Jammer van je date Rawr! Voor ik me toch door mijn vader op liet halen... :') :=

Ik ben voor een meeting! Veel noorderlingen hier, dolle pret :D

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:57

Goof schreef:
Nathalie18x schreef:

Het jammere van een kok is dat hij in de avonduren werkt en jij dus alsnog je eigen kostje kan koken :+

Hij werkt altijd tot 18.00!

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:57

Gracezellaa schreef:
Alja schreef:

Hebben jullie dezelfde gedate? haha

Haha nee Alja heeft een sneakpeak gehad dus die is lichtelijk jaloers

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:10

Nog een stil meelezende Groninger hier :+

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:11

Misschien hoeven de Groningers dan een keer niet zover te reizen :')

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:13

Hier ook hoge Noorden :P

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:14

Berdien schreef:
Oh eentje die er over valt dat ik vegetariër bent valt ook af :+

Maar heb jij dan zelf ook een grote voorkeur voor vegetariërs of maakt het jou niet uit wat een (eventuele) partner eet?

Ik zou niet snel met een vegetariër wat beginnen omdat ik zelf dus wel veel vlees eet en omdat ik me dan toch wel steeds veroordeeld voel.

Voor een eventuele (dinner)meeting wil ik tot maximaal Utrecht e.o. afzakken en ik kan 3 personen meenemen met de auto. Noordelijker is altijd goed. :)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:21

Ik als vegatiër heb er geen hele grote problemen mee als de ander wel vis of vlees eet. Beetje bewustwording is wel fijn, ik denk dat ik het wel lastig zou vinden als iemand elke dag plofkip zou eten. Maar ik ben niet de persoon om iemand daar dan voortdurend op te wijzen.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:23

Ik ben daarin ook verwend, ex kon goed koken.

Gezellig, een Boktdate!

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:28

Groningen present :evaw:

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:30

Meelezer uit Limburg :')!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:32

Mijn exvriendjes konden tot dusver ook erg goed koken :+ Huidige vriend is er ook erg goed in, mijn Airfryer staat dan ook hier (hey, 1+1 .... :P ) Wat ik wel hoor van de koks op mijn werk is dat ze thuis nooit zin hebben fancy te koken dus weet ik niet of kok zijn in dat opzicht zo'n groot voordeel geeft, haha.
Laatst bijgewerkt door Courses op 01-02-17 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:32

Groningen aanwezig! :D

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:34

Rawr schreef:
Berdien schreef:
Oh eentje die er over valt dat ik vegetariër bent valt ook af :+

Maar heb jij dan zelf ook een grote voorkeur voor vegetariërs of maakt het jou niet uit wat een (eventuele) partner eet?

Ik zou niet snel met een vegetariër wat beginnen omdat ik zelf dus wel veel vlees eet en omdat ik me dan toch wel steeds veroordeeld voel.

Voor een eventuele (dinner)meeting wil ik tot maximaal Utrecht e.o. afzakken en ik kan 3 personen meenemen met de auto. Noordelijker is altijd goed. :)

Ik support je met de meeting Rawr.