Hij kan koken, massages geven, is heel zorgzaam, doet in principe alles voor me en ik kan altijd met hem praten

Enige nadeel is dat hij een paar uur verderop woont. Maar goed, good things never come easy.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Guess_NH schreef:Gisteren was mijn date ziek en heb ik voor hem gezorgd, kon ik gelijk mijn zorgzame kant laten zien
Rawr schreef:Oh bah als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die niks lusten, helemaal als ze ook nog eens niks willen proberen.Guess_NH schreef:Gisteren was mijn date ziek en heb ik voor hem gezorgd, kon ik gelijk mijn zorgzame kant laten zien
Lief! En je weet dat als wij mannen ziek zijn het 100 keer zo erg is als wanneer een vrouw ziek is hè? Mannengriep is een serieus iets!![]()
Berdien schreef:Oh eentje die er over valt dat ik vegetariër bent valt ook af
Rawr schreef:Berdien schreef:Oh eentje die er over valt dat ik vegetariër bent valt ook af
Maar heb jij dan zelf ook een grote voorkeur voor vegetariërs of maakt het jou niet uit wat een (eventuele) partner eet?
Ik zou niet snel met een vegetariër wat beginnen omdat ik zelf dus wel veel vlees eet en omdat ik me dan toch wel steeds veroordeeld voel.
Voor een eventuele (dinner)meeting wil ik tot maximaal Utrecht e.o. afzakken en ik kan 3 personen meenemen met de auto. Noordelijker is altijd goed.