Foaly schreef:Als de auto bij je ouders blijft, kunnen die je dan niet brengen?
En staken kon dus niet op andere manieren, dat hebben ze al een keer geprobeerd en dat mocht niet.
Edit: ik zie dat je ouders er niet zijn. Echt niemand anders die je kan brengen met jouw auto en die vervolgens kan afzetten bij je ouders?
En anders toch met de bus. Even diep ademhalen, goed uitzoeken en je komt er wel. Den Haag-Amsterdam moet te doen zijn, ook zonder de trein.
Nee, niemand die kan rijden. Oma heeft geen rijbewijs en verder niemand in de buurt.
Het was al een flinke logistieke uitdaging: van Ossendrecht naar Hendrik-Ido-Ambacht hond weg brengen, dan door naar oma, spullen droppen, vervolgens auto naar ouders brengen en terug naar oma wandelen (wonen in hetzelfde dorp, 10 minuten lopen). Dan ff bakkie doen bij oma en met de bus die voor oma haar flat stopt, (geen bushalte in de buurt van mn ouders en geen zin om met 35kg baggage te gaan slepen) naar Den Haag, dan tram- trein- tram en dan zou ik in m'n hostel zijn.
Alleen met die staking gaat de logistieke uitdaging nog een stukje groter worden ben ik bang... en waarschijnlijk zijn de bussen DRUK en dan krijg je 100% garantie op boze gezichten als je daar met mega backpack + koffer+ tas + duffel met spullen in wil stappen... tja.... minder meenemen is geen optie, dus ik (en m'n medepassagiers) zullen het ermee moeten doen.
De trein was al genoeg uitdaging eigenlijk en waarschijnlijk daar óók al boze gezichten ivm mijn baggage. Maar waarschijnlijk iets minder als de situatie waarin de bussen prop vol gaan zijn.