Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:58

Het valt me op dat er veel bokkers hier zijn die ik herken uit andere topic, iets met dezelfde interesses.. :D

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 22:17

Liep vanmiddag bij de Big Bazar binnen op zoek naar een brander (Blokker, Action e.d. al af geweest, daar hadden ze niks. Waar kopen jullie ze?). Vond ik per toeval wax melts van kaarsenfabrikant Parcan. Kennelijk een Nederlands bedrijf, had er nog nooit van gehoord. 3 Geuren in 1 pakje en dan 4 blokjes per geur. Op de gok voor 2 euro meegenomen, maar moet zeggen dat 'ie goed ruikt. :D

Mijn brandertje is ook gezellig aan :)
Afbeelding

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 22:43

Stamper: nee, dat past niet.

Zo, thuis van een heerlijk avondje sushi en kaarsen :D
Gelukkig ruikt mijn nog nooit geroken jar heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 22:49

Oh god, net de koffiescrub van PS gebruikt, zalig! De melts vind ik wat tegen vallen, maar hun verzorgingsproducten <3

Heb voor de 2de avond warm wishes van GC op, begin hem nu wel wat beu te worden. Voor de rest leuk comfi luchtje :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:44

Eight schreef:
Oh wauw die foto's van de 'grote doos' Hoe ruikt die jar van north pole? En waar is de bestelling gedaan? :) dat kan ik niet meer terug vinden..

Pepermunt luchtje, heeeeeerlijk! <3 www.usa-shop.nl
Helaas mag ze geen Yankee meer verkopen :(

Man, heeeeeerlijk gegeten en flink gesnoven!! Super ouderwets gezellig avondje gehad!!

Super blij met al mn kaarsjes en melts. Zal morgen even een foto'tje plaatsen bij daglicht <3

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:44

En ja die 2 euro melts van BB zijn fijn ja! komt flink veel geur vanaf!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 00:41

Zo, weer thuis van heerlijk hapje eten en blije gezichtjes :D.

De bestelling is inderdaad gedaan bij USA-Shop. Wij hebben centjes gegeven, zij heeft alles tot in de puntjes voor ons verzorgd. Vandaag kwam ze het brengen. Jeetje, wat een superleuke en lieve vrouw is dat! Haar man en zoontje trouwens ook :)). Heeeeeeerlijk gesnuffeld aan iedereen z'n geurtjes en heb er daardoor zeker eentje op mn wish erbij gezet: Napa Valley Sun van Yankee. Wat een fantastisch geurtje! Oh en misschien Peppermint Marshmallow van BBW ook :=. Yumyum!
Had al naar Lisitano gestuurd dat ik helaas op Napa was gaan zitten en dat ze 'm dus niet meer kreeg, maar volgens mij moet ik even iets aan mijn geloofwaardigheid gaan doen :+.

En helaas.. zéér jammer maar waar: zowel Yankees die uit de USA geïmporteerd worden als de EOS producten zijn voorlopig niet meer in Nederland te koop via webshops ;( . Vind het zo vreselijk sneu voor de mensen achter de webshops..

Ook de nieuwe geuren geroken in Capelle vanmiddag, vond eigenlijk alleen de Vanille lekker maar heb ze aan me voorbij laten gaan. Die Verbena vond ik echt vies, wel sterk. White Tea is een lekker geurtje maar vrij zwak, geloof nooit dat ik die ga ruiken, dus ook laten staan. Wel een Colorful melt van Classic Candle meegenomen met 20% korting. Mn watercolors is bijna op en ben wel benieuwd of ze hetzelfde zijn.

Enne.. Yv heeft geen site hoor :P.

Leuke lantaarns zijn dat Julia! Mijn branders zijn vrijwel allemaal van ScentChips, verkrijgbaar bij een heeeeleboel tuincentra en woondeco winkels enzo. Veel verschillende modellen, kleurtjes en motiefjes en zeer netjes geprijsd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 00:45

Sorry Yv :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 00:54

Yv heeft wel een site. Want yv heeft een blog 8-)

waar ze nodig nog eens wat geurtjes moet gaan reviewen O:)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 06:43

Die blokjes vd big bazar vallen idd niet tegen, wel wat chemisch qua geur maar geuren wel prima idd :j

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 08:35

Julia schreef:
Liep vanmiddag bij de Big Bazar binnen op zoek naar een brander (Blokker, Action e.d. al af geweest, daar hadden ze niks. Waar kopen jullie ze?). Vond ik per toeval wax melts van kaarsenfabrikant Parcan. Kennelijk een Nederlands bedrijf, had er nog nooit van gehoord. 3 Geuren in 1 pakje en dan 4 blokjes per geur. Op de gok voor 2 euro meegenomen, maar moet zeggen dat 'ie goed ruikt. :D

Mijn brandertje is ook gezellig aan :)
[ Afbeelding ]

Tuincentra verkopen ook veel branders hoor!
Vaak ruime keuze ook nog.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 08:38

Lekker Yv! De fotos zagen er al jaloersmakend uit. Maar kan USA shop wel nog via mail bestellingen doen of helemaal niet meer? Dat is wel echt heel jammer... Moet mijn nichtje mij maar heel veel kadootjes gaan sturen vanuit Amerika _O-

Big bazar had ik laatst ook 2 pakjes van meegenomen. Vind ze een beetje een bijgeur hebben en inderdaad chemisch. Ik ben veel meer verliefd op kringle <3

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 08:56

Oh ik lees nu net pas dat gedoe van Yankee...wtf?
Is heel Yankee niet meer te verkrijgen in nederland ofzo?

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 09:38

Oh meiden nog maar 30 pagina's en dan moeten we een nieuw topic openen Y)(^)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 09:55

Wat een leuke lantaarns! Waar zijn die van als ik vragen mag?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 10:04

Ik heb ook melts van de Big Bazar en ik heb ze toevallig afgelopen week nog gebruikt. 2 blokjes per keer wel maar ik ben tevreden.

Jaaa superleuk! Topic bijna vol!

De bestelling die ik samen met een vriendin had geplaatst is aangekomen. Mijn Sweet Nectar jar is stuk gegaan ;(

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 10:23

Hahaha Molenhoek, geen probleem hoor!

Mischien Skess.. Eerst ff tijd vinden :).

Neee Lisitano! Wat zonde! En nu? Waar had je die besteld?

Yankee is wel gewoon nog te krijgen hoor Cerastes, bij alle bekende webshops en fysieke winkels. Er mag alleen niet meer geïmporteerd worden vanuit de USA, dus de enige geuren die er te krijgen zijn, zijn dan die die bestemd zijn voor de EU. Er zullen vast nog meer wegen zijn die naar Rome leiden, maar het mág in elk geval niet meer via de shops. Balen, balen -O- . Maar wellicht MP, FB, iemand die op vakantie gaat, jezelf die op vakantie gaat etc...

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 10:43

Ik denk dat ik het weer aandurf om te gaan branden. Geuren komen nog steeds hard binnen bij mij, maar ga straks een stukje proberen.

Gisteren op de huishoudbeurs bij de geurenstand WW gescoord :D Ze had niet heel veel soorten melts meer liggen. 3 melts, 1 mini en nog een speciale meegenomen. Ben benieuwd!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 10:47

Klopt ik denk dat je eigenlijk enkel yankee mag verkopen als ze van de Benelux groothandel komen...

Wat naar van je moto ongeluk DeMolenhoek! Terug helemaal in orde? :(:)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 10:48

Oooh dat is zonde zeg ;(

2 blokjes per keer van bb? :wow:
Dan word je toch de kamer uit geblazen? _O-
Ik heb ze op de zaak wel eens aan. Das een ruimte van 700m2 en dan ruik je t achterin zelfs.

Zit je al start klaar om in de auto te springen lisitano?

Oh ik had over de vraag heen gelezen waar je branders kan kopen. Snap niet dat je er geen gezien hebt bij de action. Die hebben 3 soorten ofzo en tegenwoordig zelfs een elektrische. Verder heeft scent chips ontzettend leuke branders.

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 11:00

Vraagje: weet er iemand in de buurt van Brielle/Hellevoetsluis/Spijkenisse een winkel die waxmelts verkoopt? Ik kreeg al de tip Cigo in Capelle in de Koperwiek, maar misschien is er nog een winkel dichterbij? Merk maakt me niet zoveel uit als ze maar veel keuze hebben in geuren en goed geur afgeven (ik hou van sterke geuren)? Ik zou graag eens lekker in een winkel snuffelen en zo kiezen ipv via een webshop gokken adhv de omschrijving ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 11:06

Leuk paardennamen! En welkom! Of misschien was je er al maar heb ik het gemist hoor, kan ook :D.
Fotootje van je aanwinsten?

Ik blijf het raar vinden hoor Yellow! In de USA kun je op elke straathoek (bij wijze van) de "EU Exclusives" halen, maar andersom mag het niet. Blijven rare lui die Amerikanen :=.

Hier bij de kleine Action hebben ze die normale branders ook neit altijd hoor Skess! Heb ze toevallig een paar weken geleden pas voor het eerst gezien, waren die budha dingen.

Ik zou zeggen kijk richting regio Rotterdam, daar zit zeker wel wat Bella. Chique Cosmetique voor BBW kaarsen, Cigo idd voor Yankee, Classic Candle (nu 20% korting trouwens, Nel en ik waren er gister) en WoodWick.

Ik heb Sweater Weather aan <3 <3

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 11:17

Bella123 schreef:
Vraagje: weet er iemand in de buurt van Brielle/Hellevoetsluis/Spijkenisse een winkel die waxmelts verkoopt? Ik kreeg al de tip Cigo in Capelle in de Koperwiek, maar misschien is er nog een winkel dichterbij? Merk maakt me niet zoveel uit als ze maar veel keuze hebben in geuren en goed geur afgeven (ik hou van sterke geuren)? Ik zou graag eens lekker in een winkel snuffelen en zo kiezen ipv via een webshop gokken adhv de omschrijving ;)

goede ik wil dat ook wel weten ja. aangezien ik eind dit jaar naar Brielle verhuis :)

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 11:18

Thnx Yv! Toevallig ook enig idee in welke winkel ik GC kan vinden? Via google vind ik veel webshops maar geen winkels (of ik kan gewoon niet zoeken haha).

Edit: gezellig little birdy! ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 11:19

Fysieke winkels alleen de Duizendpoot in Brabant of ILC in Belgie :).