Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Oh wauw die foto's van de 'grote doos' Hoe ruikt die jar van north pole? En waar is de bestelling gedaan?dat kan ik niet meer terug vinden..
Julia schreef:Liep vanmiddag bij de Big Bazar binnen op zoek naar een brander (Blokker, Action e.d. al af geweest, daar hadden ze niks. Waar kopen jullie ze?). Vond ik per toeval wax melts van kaarsenfabrikant Parcan. Kennelijk een Nederlands bedrijf, had er nog nooit van gehoord. 3 Geuren in 1 pakje en dan 4 blokjes per geur. Op de gok voor 2 euro meegenomen, maar moet zeggen dat 'ie goed ruikt.![]()
Mijn brandertje is ook gezellig aan![]()
[ Afbeelding ]
Bella123 schreef:Vraagje: weet er iemand in de buurt van Brielle/Hellevoetsluis/Spijkenisse een winkel die waxmelts verkoopt? Ik kreeg al de tip Cigo in Capelle in de Koperwiek, maar misschien is er nog een winkel dichterbij? Merk maakt me niet zoveel uit als ze maar veel keuze hebben in geuren en goed geur afgeven (ik hou van sterke geuren)? Ik zou graag eens lekker in een winkel snuffelen en zo kiezen ipv via een webshop gokken adhv de omschrijving