In Harderwijk Hagel en onweer. Ermelo alleen regen.
Siamsmeesje
Geplaatst: 26-06-16 12:10
Hier is het ook lekker aan het onweren Liever zon, ik wil nu wel eens een aantal dagen warm met een zonnetje en een zacht windje Gelukkig hebben we hier alles zonder schade doorstaan.
Nenah, ik heb mijn rijlessen in Beervelde, dus ik kom er regelmatig. En anders kom ik er wel voor de Tuindagen
Hier de hele dag dan ineens blauwe lucht en zon en dan is t ook echt benauwd.en dan donkere wolken wind en stort regen met de ene keer wel en geen onweer. Gaat van de hak naar de tak met dat weer hier.
shaddy82
Geplaatst: 26-06-16 18:15
Vanmiddag even naar Dordrecht geweest om te winkelen, daar ook de ene keiharde regenbui na de andere (en ook wat onweer)
Hier al de hele dag mooi weer! (Den haag) Dit was gisteravond
Pluizebolpum
Geplaatst: 26-06-16 18:48
Geel is het nieuwe groen maar eigenlijk om te janken natuurlijk. Hoop dat het nu een beetje gaat meevallen met het weer.
Hier heeft het net eventjes geregend maar nu weer ernstig blauw (iig aan de kant waar ik zit). Vanochtend lekker met koffie en knollies naar wolken zitten kijken. Volgens mij de bui van Harderwijk en Ermelo, zo rond 11.00/ 11.30?
(zal de stekker er weer eens in steken, misschien dat het dan weer normaal weer wordt - zag 'm net pas, maar te zot om te versjoppen)
Deze zag er heel spannend uit maar van hieruit leek ie wat te verwaaien.