Hier is het lekker zonnig buiten, vlgs mij ene miniem rustig windje. Ziet er in ieder geval prettig uit, of het ook prettig voelt weet ik niet want ik zit binnen
gohya
Geplaatst: 11-05-15 14:47
Véél te warm,wel blij met dat windje. Op de radio zeggen ze vanavond alleen in het Westen kans op regen of onweer. En dan zul je net zien, hele land regen/onweer,behalve het Westen.
Dit weer is juist heerlijk om te slapen. Die warmte maakt je loom.
quartel
Geplaatst: 11-05-15 22:45
Ik had wel wat gerommel en wat regen verwacht eigenlijk. Maar helemaal niks van dat alles. Het is windstil geworden. Ik vond de wind wel lekker hoor.....dat maakte het goed uit te houden. Hele drukke dag gehad maar geen last van te veel warmte. Paard daarintegen was wel drijf en doorweekt van het zweet na het rijden
Muggen en vandaag naar zolder voor de klamboes.Voorzichtig zonnetje hier.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 12-05-15 07:33
Gister hier in eerste instantie niet eens zo warm. Stond een frisse wind die de boel best afkoelde. Pas tegen 4 en werd het echt lekker buiten, daarna stikbenauwd buiten vannacht. Nu is het grijs en plakkerig buiten. E nagenoeg windstil.
Gister door de wind ging opeens een heel stuk pruimenboom naar beneden bijna bovenop de hangmat waar ik inlag. ik hoorde wat vaag gekraak og een keer en ik zie zo dat ding op me af komen traag. Boom was in orde maar is op een rare plek gewoon gespleten bij de stam.
Gisteren was het heerlijk, maar vandaag is het erg benauwd. Vrees dat het straks nog gaat onweren. Niet fijn, zoonlief is op wedstrijd.
quartel
Geplaatst: 12-05-15 15:13
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik het zo benauwd vond. Gisteren was dan inderdaad beter..... Als je van jezelf al snel benauwd bent is het vandaag niet zo fijn.......
Nah...morgen gewoon weer een nieuwe dag
PrizTwir
Geplaatst: 12-05-15 15:38
Ik heb zonet nog door de regen gefietst. Het is de hele dag al bewolkt en niet koud, maar wel een harde wind die wat fris is.