Ik heb mijn vaders iphone te koop staan, maar ik krijg continu van die mailtjes en biedingen in het engels of gebrekkig half engels, biedingen veel hoger dan de vraagprijs en dan zo'n mail... Ga weg met al die spam!
HTM
Geplaatst: 24-12-13 16:16
weer een super ervaring hier
Werd vanochtend gebeld over een partij laarzen welke ik op MP heb staan. Ik gaf aan dat ze maar even moest mailen, aangezien ik niet in de buurt van de opslag was, dus ook niet precies wist wat er lag. Uur laten krijg ik mail, dus gaf door wat ik had liggen, en het is net zonder gezeur of iets opgehaald
Nu heb ik in een webwinkel een prachtige salontafel gezien, echter hebben ze de foto's verwisseld. De lichte kleur foto hebben ze staan bij de titel beschrijving donker honing en de donkere kleur foto hebben ze staan bij de titel licht honing. Nu zit er ook een aardig prijs verschil in. (ruim 100 euro). Ik wil dus de licht honing kleur van de foto, maar die (foto) staat bij de titel donker honing. Nu ben ik bang dat ik als ik hem bestel naar aanleiding van de foto, dat ik dus wel de donkere geleverd krijg. Maar ja wat geld: zoals de klant het op de foto ziet of zoals de titel omschrijving? De lichte wil ik en is qua omschrijving 100 euro duurder, maar qua foto 100 euro goedkoper. Ik kan ze wel mailen, reactie krijg je binnen 3 werkdagen, maar ja aan de andere kant snij ik me misschien in de vingers en kan ik dus (omdat de foto's duidelijk zijn verwisseld) 100 euro meer betalen. Hoe zou ik in mijn recht staan?
ik zou zoiets niet bestellen voordat ik er duidelijk over zou hebben, kan veel gezeur schelen
GamblersCup
Geplaatst: 25-12-13 22:12
Hier een boos grietje... ik heb de trekkerband die ik van Alja heb niet meer nodig op mijn nieuwe stal. Dus een advertentie gezet. Grietje had waarschijnlijk wel interesse schreef ze, die heeft me eergisteren een berichtje gestuurd of ik de band even op wilde meten. Geen probleem, gisteren opgemeten en gelijk een mailtje gestuurd. Natuurlijk viert iedereen hier kerstavond (Heiligenabend) en vandaag eerste kerstdag. Maar vanmorgen kreeg ik een mailtje van een vriendin van me, die 3 minishetties achter het huis heeft, dat ze het ding wel graag wil hebben. Die komt de band morgen of overmorgen al ophalen. Dus tadaa, weg ermee!
Ik schreef dat grietje dus vanavond een berichtje dat de trekkerband weg is. Krijg ik me toch een lelijk mailtje terug, hoe aso het was om niet op haar antwoord te wachten want het is kerst...
Sorry, maar weg is weg. Ze heeft niet gevraagd of ik de band wilde "reserveren", ze heeft niet eens toegezegd dat ze m daadwerkelijk wil hebben. Het mag dan wel kerst zijn, maar het ligt allemaal nog op mijn oude stal en daar wil ik toch wel vlot opruimen, kan daar al die grote spullen niet eeuwig laten liggen. Dus zij heeft gewoon pech. Klaagt ze dat trekkerbanden overal zo duur zijn. Tja, dan had ze vlotter moeten reageren, ook al is het kerst...
Jaaa heilige avond, alles was gisteren hier om 14 uur dicht, das wel wat anders
GamblersCup
Geplaatst: 25-12-13 22:44
Geen idee, ik weet dat ze wel heel moeilijk te vinden waren en dat je er veel voor moest betalen. Toen ik er nog naar zocht hier in de buurt. Vandaar dat ik er nog geen eentje had toen jij het ding kwijt wilde. Heiligenabend is hier belangrijker dan de twee kerstdagen bijelkaar natuurlijk, dan wordt er gegeten, cadeautjes open gemaakt en gevierd. Maar dat maakt mij niet uit, als er niemand anders had gereageerd had ze het ding op mogen halen. Nu was er gewoon iemand sneller die wél tijdens kerst op internet kijkt Zo gaat dat gewoon, ik ga niet op iemand zitten wachten die nog niet toegezegd heeft als er andere gegadigden zijn hoor, straks ziet ze er toch vanaf, heeft de andere al een andere band gevonden en kan ik het ding in mijn garage opslaan...
Kinke
Geplaatst: 26-12-13 10:41
Oh wauw, ik ben zo blij, iemand biedt 10 cent meer dan de vorige….
Kentaro
Geplaatst: 26-12-13 17:33
Iemand zou ons bellen om iets op te komen halen. Die wilde blijkbaar onze kerstavond niet verstoren, want die belde nog na 23.00 uur....................
Ppfff.....ik heb echt een antipathie tegen mensen die vinden dat ze mij moeten vertellen dat ze voor een paar euro meer een zelfde deken in de winkel kunnen kopen. Mensen......doe dat dan en zeg mij gewoon dat je van de koop af ziet. Overigens lach ik hier wel een keer om aangezien ik zeker weet dat de betreffende deken niet meer nieuw te krijgen is bij betreffende winkel. Daarnaast is hij al helemaal niet voor "een paar euro meer" ergens nieuw te koop.......
Blijkbaar voelen mensen dan toch een drang me dat te melden en we hebben het dan over een bod dat 5 euro lager is dan mijn minimale prijs waarop ze afhaken......ik vind het allemaal prima
bridgetF
Geplaatst: 26-12-13 20:59
Kinke schreef:
Oh wauw, ik ben zo blij, iemand biedt 10 cent meer dan de vorige….
heb net al mijn advertenties op MP gegooid, had er maar 30 valt me erg mee maar heb ook nog een stapel kleren op bed liggen waar ik eerst nog fotos van moet maken maar daar heb ik niet zoveel zin in
roxiie
Geplaatst: 27-12-13 00:41
Ik kreeg vanavond een bod met daar achteraan een mail. Met daarin de mededeling dat ze t vanavond op wou komen halen..
Nou eeuh wat denk je zelf, tis kerst dus dat komt nou niet bepaald uit.
Guys, van m'n Wacom Tablet heb ik vernomen dat hij morgen arriveert, verkoper zat midden in de verbouwing, track en trace zit in 't mailtje, vanavond die even bekijken maar denk dat het wel goed zit
Zondag een bucas deken gespot op marktplaats, gemaild en voor een nette prijs overgenomen. Zat vandaag bij de post. Nu een poging wagen om mn andere deken te verkopen, eens kijken of dat net zo snel gaat.
Jadeleigh263
Geplaatst: 27-12-13 23:27
Ik zit heel erg te twijfelen... er is een mevrouw die doet veel paarden spullen weg, ze zegt dat het voor een goed doel in is Spanje Ik wil graag daaraan bijdragen alleen vraag ik me af of het niet oplichterij is... Wilde het eerst ophalen omdat ik toevallig maandag langs haar plaats rij, alleen ze kon niet ach dat kan gebeuren.
Wat vinden jullie ervan? in haar ad's staat dat je haar kan volgen op fb. dus dat wil ik dan ook wel gaan doen... Gokje wagen.. of niet