voor je Jo. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voor je Jo. Marcella schreef:Ja allemaal aangeraden, maar wil hij niet.
lekker maar aan de bouillon en electrolytes. FriesWytske schreef:Bloodymary schreef:De hele dag die Black Friday Mails, wel 50 per dag. Om gek van te worden.
Is het niet spam of heb je je er zelf voor aangemeld?
Ineke2 schreef:Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar vanmorgen mijn voorvoet dubbel gevouwen onder de rest van mijn voet. Vol onderuit gegaan en nu echt zoveel pijn![]()
Het is niet gebroken, want heb wel de hond uitgelaten al strompelend met de buggy.
Marcella schreef:Trek auto geen probleem. E rijbewijs wel.
Maar er komt gewoon weer een 10 kuub bak.
hahahatsjoe schreef:Marcella schreef:Trek auto geen probleem. E rijbewijs wel.
Maar er komt gewoon weer een 10 kuub bak.
E hoef je niet altijd te hebben, je mag tot 3500 trekken als ik het goed heb. Ik heb ook geen E en rijd gewoon met trailer. Wel aangehouden een paar maanden geleden omdat de politie dat zag, maar ik mag er dus gewoon mee rijden.
mijn collega had taart mee en dat had ik ook echt even nodig pffff EmptyWords schreef:hahahatsjoe schreef:E hoef je niet altijd te hebben, je mag tot 3500 trekken als ik het goed heb. Ik heb ook geen E en rijd gewoon met trailer. Wel aangehouden een paar maanden geleden omdat de politie dat zag, maar ik mag er dus gewoon mee rijden.
De maximale massa (gewicht auto+gewicht aanhanger + max te laden gewicht van beide) mag niet boven de 3500 kilo komen als je zonder E rijbewijs wil rijden